  • 101. Data: 2009-09-03 07:05:25
    Temat: Re: ELIKSIR - absurd poczekalni przelewów
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 02 Sep 2009 20:15:56 +0200, Pete napisał(a):

    > Poczytaj o wysokości stawek MTR narzuconych przez UKE na połączenia z i
    > do Play, to zmienisz zdanie.

    Czytałem. Tylko jedno małe "ale" ile ma klientów Play a ile święta
    trójca. IMO kolejne świetne tłumaczenie monopolistów stawkami MTR, aby
    koszty zrzucić na klientów.

    Xenocide

  • 102. Data: 2009-09-03 07:10:06
    Temat: Re: mBank - Ale kicha z poczekalnią przelewów
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 01 Sep 2009 18:42:56 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Nie mamy innego wyjścia, jak zaakceptować sytuację, że każdy przelew
    > elektroniczny musi być ręcznie zaakceptowany.
    (...)
    > To, że u nas jest najlepiej w Europie, to miłe. Ale mogłoby być jeszcze
    > lepiej. To, że gdzieś jest gorzej nie znaczy, że mamy pogodzić się z
    > tym, że u nas jest trochę lepiej, ale daleko od ideału.

    Czyli cały dobrze działający system mają zacząć modyfikować, bo Tobie się
    zachciało wysłać przelew na weekend? Bądź chociaż w minimalnym stopniu
    poważny.

    Xenocide

  • 103. Data: 2009-09-03 10:04:16
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 03 Sep 2009 07:13:39 +0200, Pete napisał(a):

    > Cyt:
    > "Gdy pojawiło się Hejah, to wszyscy operatorzy obniżyli stawki oraz
    > przeszli na taryfikacje sekundową,"
    >
    > Przepraszam, ale gdzie tu mowa o pre-paidach?

    Rywalizacja cenowa, o której piszemy miała miejsce głównie w prepaidach,
    więc sądziłem, że dla wszystkich jest to raczej oczywiste.

    > Grupą docelową Heyah była młodzież, vide tanie SMS-y.

    Ale z taniej oferty Heyah korzystali wszyscy, nie tylko młodzież. Sam
    sobie wówczas też kupiłem starter Heyah z oczywistym zamiarem rezygnacji
    z Idei. O pozostaniu w Idei zdecydowało właśnie wprowadzenie w niej
    taryfy Nowy POP z taryfikacja sekundową.

    > Anyway, zbaczamy z tematu...

    Nie da się ukryć :)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 104. Data: 2009-09-03 16:43:11
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.09.09 09:05, xbartx pisze:

    > Czytałem. Tylko jedno małe "ale" ile ma klientów Play a ile święta
    > trójca.

    Ale jakie to ma znaczenie ...

    > IMO kolejne świetne tłumaczenie monopolistów stawkami MTR, aby
    > koszty zrzucić na klientów.

    ... jeśli koszt MTR do Play do dnia 1 lipca wynosił 65 gr., 48 gr., 40
    gr. (w zależności od okresu taryfikacyjnego) a od 1 lipca 40,4157
    niezależnie od pory dnia.

    Natomiast MTR do wielkiej 3 do 1 lipca 22 gr. a od 1 lipca 16,77 gr

    Wiesz teraz dlaczego Play może stosować tak niskie stawki?

    --
    Pete

  • 105. Data: 2009-09-03 19:21:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    xbartx napisał(a) :
    > Czyli cały dobrze działający system mają zacząć modyfikować, bo Tobie się
    > zachciało wysłać przelew na weekend? Bądź chociaż w minimalnym stopniu
    > poważny.

    Nie chcę tu cierpieć za milijony. Uważasz, że tylko ja i tylko w
    weekend chcę takiej usługi? Mamy jeszcze niewypełniony czas pomiędzy
    około godziną 13 a 7 rano. Nie licząc czekania od jednego Elixiru do
    drugiego. Ale to akurat najmniejsza niedogodność.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E