  • 71. Data: 2009-08-31 16:13:54
    Temat: Re: mBank - Ale kicha z poczekalnią przelewów
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Zbynek Ltd." news:h7gga1$166$1@inews.gazeta.pl

    > Ja tam nie zamierzam go do końca życia nietolerować :-)

    Bosko :) Bije od ciebie wielkie miłosierdzie.

  • 72. Data: 2009-08-31 16:20:10
    Temat: Re: ELIKSIR - absurd poczekalni przelewów
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 31.08.09 15:15, Chris pisze:

    > Wiesz, pamiętam czasy, gdy Orange twierdziło, że 1 zł/min z minutową
    > taryfikacją jest progiem, poniżej którego zejść się nie da.
    > Potem twierdzili, że do innych sieci nie może być taniej niż 60 gr/min.
    > Gdy pojawiała się konkurencja, niemożliwe nagle stawało się możliwym.
    > Liczę na to, że i w tym przypadku ten mechanizm w końcu jednak zadziała.
    > Musi tylko powstać jakaś konkurencja dla KIR-u.

    Tylko, że wtedy MTR wynosił 0,80PLN/min a teraz jest to stawka 0,28PLN
    A KIR nie ma konkurencji, więc i ceny hurtowe nie spadną.

    --
    Pete

  • 73. Data: 2009-08-31 18:58:48
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 15:52:34 +0200, MacGregor napisał(a):

    > Razem mamy ponad 150 osób, które muszą siedzieć po godzinach, a samo
    > rozliczenie i rozrachunek to jeszcze nie wszystko, trzeba środki
    > zaksięgować (2 księgowe w bankach - zasada 2 ręce).
    > I dlaczego oni mają siedzieć do 22:00 "za darmo" (bo jak napisałeś,
    > przesunięcie sesji nic nie będzie kosztować)?

    W pierwszym lepszym szpitalu więcej ludzi siedzi i to nie do godz.
    22:00, ale przez cała dobę.
    Rozumując Twoim tokiem, to nawet pociągi powinny stawać o godz. 15-tej,
    "bo przecież każdy chce iść do domu".

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 74. Data: 2009-08-31 19:05:26
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 06:41:39 -0700 (PDT), BK napisał(a):

    > I pytanie czy gdzies w EU przelewy chodza w weekendy?

    A czy gdzieś w EU pracują wszystkie hipermarkety w niedziele i święta?
    A u nas pracują!
    Więc dlaczego nie mogłyby także przelewy chodzić w weekend?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 75. Data: 2009-08-31 19:13:09
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Sie, 20:58, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> [...]
    > 22:00, ale przez cała dobę.
    > Rozumując Twoim tokiem, to nawet pociągi powinny stawać o godz. 15-tej,

    Kurde jak grochem o sciane.

    Nie chodzi o to, ze to niewykonalne tylko w tym biznesie NIEOPLACALNE.

    Nikt nie wyda kasy na 150 etatow + inne koszty (w tym utracone
    korzysci), zeby "zrobic dobrze" grubie tysiaca klientow i to w
    usludze, ktora w wielu bankach jest deficytowa.

  • 76. Data: 2009-08-31 19:14:09
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 18:20:10 +0200, Pete napisał(a):

    > Tylko, że wtedy MTR wynosił 0,80PLN/min a teraz jest to stawka 0,28PLN

    Gdy pojawiło się Hejah, to wszyscy operatorzy obniżyli stawki oraz
    przeszli na taryfikacje sekundową, chociaż MTR nie zmienił się ani o
    grosz. Obniżki MTR-u to jest kwestia tylko ostatnich dwóch-trzech lat.

    > A KIR nie ma konkurencji, więc i ceny hurtowe nie spadną.

    Sądzę, że gdy KIR się zorientuje, ze ktoś im przejmuje część rynku i
    przychodów, to zareaguje tak samo jak starzy operatorzy komórkowi po
    wejściu Hejah.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 77. Data: 2009-08-31 20:05:42
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...

    > Tak żaden wydatek - tylko blisko 100 podmiotow [banki, kir, nbp,.
    > giif] musialoby zatrudnic ludzi na "druga zmiane" - faktycznie - zaden
    > wydatek.

    Nie wypowiadaj się o rzeczach o których nie masz pojęcia. Bo jeśli
    chodzi np. o GIIF to każdy zmuszony do korzystania z ich usług potwierdzi
    Ci, że ich serwery są dostępne do godz. 15.30. Więc podczas rozliczania III
    sesji eliksiru są już off-line i jakoś świat się od tego jeszcze nie
    zawalił.

  • 78. Data: 2009-08-31 20:17:18
    Od: BK <b...@g...com>

    On 31 Sie, 22:05, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:
> [...]
    > Ci, że ich serwery są dostępne do godz. 15.30. Więc podczas rozliczania III
    > sesji eliksiru są już off-line i jakoś świat się od tego jeszcze nie

    Co nie zmienia faktu, ze po 15.30 tez ludzie w GIIF pracuja i gdy
    sytuacja tego wymaga sa "dostepni" i podczas trzeciej sesji ELIXIR.
    Odbieranie raportow od podmiotow zobowiazanych przez system GIIF to
    nie jest jedyna rzecz, jaka GIIF robi.

  • 79. Data: 2009-08-31 21:30:55
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 31 Aug 2009 12:13:09 -0700 (PDT), BK napisał(a):

    > Nikt nie wyda kasy na 150 etatow

    Dlaczego ktoś miałby "wydawać kasę na 150 etatów"?
    A czy ktoś obecnie "wydaje kasę" na kilkaset etatów potrzebnych do
    obsługi ELIXIR-u?
    Nie! Każdy bank, który chce brać udział w sesjach ELIXIR-u sam pokrywa
    swoje koszty z tym związane i to samo by było z sesjami weekendowymi.
    Ale tak jak już pisałem, dopóki nikt nie zacznie świadczyć przelewów w
    weekendy, to również nikt ze strony bankowej nie będzie dostrzegał
    potrzeby świadczenia takich usług. Przebudzenie nastąpi dopiero w
    momencie, gdy ktoś inny zacznie na tym zarabiać. I dlatego jak najlepiej
    życzę usłudze BlueCash.
    Przewiduję, że tutaj będzie podobnie jak z inną inicjatywą:
    w roku 2001 lub 2002 na forum mBanku zaproponowałem, żeby mBank zaczął
    sprzedawać doładowania telefonów komórkowych. Wówczas ten mój pomysł też
    nie wzbudził entuzjazmu i mBank przez dobrych kilka lat w ogóle tego
    tematu nie podejmował, chociaż cały czas istniał popyt na tę usługę.
    A teraz doładowywanie komórek prepaid jest całkiem znaczącym segmentem
    działalności mBanku i chyba w ogóle mało jest obecnie w Polsce banków,
    które tej usługi nie oferują.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 80. Data: 2009-08-31 21:37:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Valdi.Pavlack napisał(a) :

    > Gdzie cię obraziłem?

    Przejrzyj swoje odpowiedzi na moje wiadomości w wątku z innego
    tematu. Jak nie znajdziesz, to poproś kogoś kulturalnego, kto wie
    jak się zachować w towarzystwie i wytłumaczy ci jakich zwrotów się
    nie używa.

    Zresztą zwisa mi to :-)
    Słowa, słowa, słowa...

    --