  • 1. Data: 2009-07-30 10:15:11
    Temat: mBank -> Alior
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Witam

    Przymierzam się do przejscia z mbanku do aliora i chciałbym zapytać
    osoby które takiej migracji dokonywały już jak wrażenia?
    Jak się sprawuje ogólnie ich system online, jak z przelewami, jak z
    awaryjnością, występują problemy z płatnosciami debetówką?
    Szkoda że pobieraja opłaty za karte 3zl:) ale chyba sie da to przerzyc

    Z gory dzieki i pozdrawiam

    For@ll

  • 2. Data: 2009-07-30 10:21:10
    Temat: Re: mBank -> Alior
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:h4rrns$hsk$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Przymierzam się do przejscia z mbanku do aliora i chciałbym zapytać osoby
    > które takiej migracji dokonywały już jak wrażenia?

    Ja próbowałem z kartą.
    Nie udało się.
    Odrzucili wniosek, najpierw każąc mi donosić tony papierów, żeby na końcu
    stwierdzić, że systemowi się nie podobam (cholera wie czemu, nigdy nic
    nikomu nie wisiałem), zdolność mam.

    Tak jakby nie można było najpierw zweryfikować na podstawie oświadczenia, a
    potem donosić papierki.
    Do tego obsługa arogancka, kiepsko zorientowana co ma robić (co dwa dni
    zmieniali wymagania co do papierków które muszę dostarczyć).
    W ten sposób alior sam się skreślił.

  • 3. Data: 2009-07-30 10:30:13
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Cavallino pisze:
> [...]
    > Do tego obsługa arogancka, kiepsko zorientowana co ma robić (co dwa dni
    > zmieniali wymagania co do papierków które muszę dostarczyć).

    Mi bardziej chodziło o przejscie z konta online z mbank do aliora:) i
    jakie tutaj wrazenia osoby maja, ale dzieki za info odnosnie KK

  • 4. Data: 2009-07-30 10:30:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:

    > Mi bardziej chodziło o przejscie z konta online z mbank do aliora:) i
    > jakie tutaj wrazenia osoby maja, ale dzieki za info odnosnie KK

    Problematyczność banku i ilość formalności zapewne jest zbliżona przy każdym
    produkcie - jak tylko limit kredytowy zapragniesz ustanowić to przeżyjesz to
    samo.
    Więc ja bym się jeszcze zastanowił.

  • 5. Data: 2009-07-30 10:46:33
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    ForALL <N...@s...info> wrote:

> [...]
    > awaryjnością, występują problemy z płatnosciami debetówką?
    > Szkoda że pobieraja opłaty za karte 3zl:) ale chyba sie da to przerzyc

    Po co 'przechodzić' ? Lepiej korzystać z obu. W Aliorze 3zł za kartę, to
    przecież nie musisz brać karty debetowej w tym banku, tylko nadal używać
    mbankowej, a w Aliorze korzystać z kredytówki.
    Co do bankowości online, to chyba w cenniku jest jakaś opłata za smsy
    autoryzujące transakcje jeśli się przekroczy jakiś limit, ale chyba
    jeszcze nigdy nie naliczono mi tej opłaty.

    a.

  • 6. Data: 2009-07-30 10:48:44
    Od: ForALL <N...@s...info>

    Cavallino pisze:
> [...]
    >
    > Problematyczność banku i ilość formalności zapewne jest zbliżona przy
    > każdym produkcie - jak tylko limit kredytowy zapragniesz ustanowić to

    Zapewne tak, tylko szukam jakiegoś banku z oddziałem na miejscu, mbank
    takowego nie posiada, z innych to eurobank,pko pb, pko sa , getin,
    millenium, polbank.

    For@ll

  • 7. Data: 2009-07-30 10:51:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:

    > Zapewne tak, tylko szukam jakiegoś banku z oddziałem na miejscu, mbank
    > takowego nie posiada,

    A do czego Ci oddział?
    Wpłatomatu i bankomatu też brak?
    A Alior jest?
    Co to za miasto?

  • 8. Data: 2009-07-30 11:02:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 12:30:14 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Problematyczność banku i ilość formalności zapewne jest zbliżona przy
    > każdym produkcie - jak tylko limit kredytowy zapragniesz ustanowić to
    > przeżyjesz to samo.

    No właśnie nie to samo. Co oddział to obyczaj. Pińćet razy było na
    grupie, że jest dziwnie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 9. Data: 2009-07-30 11:08:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > awaryjnością, występują problemy z płatnosciami debetówką?
    > Szkoda że pobieraja opłaty za karte 3zl:) ale chyba sie da to przerzyc

    zakładałem konkursem 100zł dostałem, aktualnie w trakcie zamykania
    pomyśl nad eurobank z debetowką za 1zł do konta oszczędzającego
    niestety męczące zabawy z tokenem

    - męczące logowanie w stosunku do mbankowego
    - karta płatna 3zł, ponoć niektóre bankomaty nie lubią ich kart, mbank
    bezpłatne
    - przelewy płatne od 11, chyba że będziesz robić co 3 dni koszyk zleceń i
    potwierdzał całość (nie znam tej funkcjonalności), mbank bezpłatne sms
    - raz na jakiś czas system staje, kręci kółko i nie można nic zrobić (OPERA)
    i trzeba odświeżyć, mbank szybko chodzi, po za spieprzonym stylem, który
    można zrobić swój lub pobrać gotowy

    nie jestem pewien czy do zaufanego też wymaga potwierdzenia sms, raczej
    potraktowałem bank jako ciekawostkę tym bardziej że stówkę chcieli dawać

    moja metoda:
    1. nie wypłacam z bankomatu
    2. mam trochę grosza zawsze przy sobie
    3. z reguły większe zakupy kartą
    4. kredytówka zawsze ma kasę, bezpłatna na zawsze z mbanku
    5. na termin spłaty krechy w mbanku przelewam z eurobanku i spłacam

  • 10. Data: 2009-07-30 11:14:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    wiadomości news:h4rtmn$pl1$1@inews.gazeta.pl...

    > Zapewne tak, tylko szukam jakiegoś banku z oddziałem na miejscu, mbank
    > takowego nie posiada, z innych to eurobank,pko pb, pko sa , getin,
    > millenium, polbank.

    najlepiej z góry skreślić: pkobp, millenium, polbank

    jako samodzielny bank: eurobank, getin
    bezpłatne konto jako proteza wpłatomatu: polbank-odradzam, eurobank, pekao
    sa, getin
    najwygodzniejsza proteza wpłatomatu: eurobank bez tokenu, ustalony odbiorca
    zaufany