  • 11. Data: 2009-07-30 11:33:04
    Temat: Re: mBank -> Alior
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "ForALL" <N...@s...info> wrote in message
    news:h4rrns$hsk$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Przymierzam się do przejscia z mbanku do aliora i chciałbym zapytać osoby
    > które takiej migracji dokonywały już jak wrażenia?
    > Jak się sprawuje ogólnie ich system online, jak z przelewami, jak z
    > awaryjnością, występują problemy z płatnosciami debetówką?
    > Szkoda że pobieraja opłaty za karte 3zl:) ale chyba sie da to przerzyc

    Konto oprocentowane 4%, takze jak troche na nim trzymasz to zwroci sie
    oplata za karte. Awaryjnosc, nie korzystam tak czesto z ich przelewow, ale
    nie jest chyba tak zle, ostatnio system Getina oceniam gorzej (szczegolnie
    po wpadce z lokatami 1-dniowymi, caly system sie zawieszal). Do potwierdzen
    masz 10 bezpl sms na miesiac, ale zaufane przelewy nie trzeba juz nastepnym
    razem potwierdzac, i mozna robic koszyk kilku przelewow i zatwierdzic je
    pozniej razem. Na pewno system nie ma tylu roznych udogodnien co mbank, ale
    ja z nim rozstalem sie juz dawno, takze nie jestem na biezaco z mbankiem.
    Dla mnie zaleta sa nie najgorzej oproc. lokaty walutowe, ktore moge
    obslugiwac przez net, oraz to , ze moge walute wplacic i wyplacic w
    placowce, czego nie da sie w bezplacowkowych.

  • 12. Data: 2009-07-30 11:54:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > No właśnie nie to samo. Co oddział to obyczaj. Pińćet razy było na
    > grupie, że jest dziwnie.

    Ja tam uważam, że duży stopień samodzielności oddziałów to bardzo dobra
    sprawa. To da naturalną selekcję najgorszych oddziałów. Cokolwiek by nie
    mówili oficjalnie aliorowcy, nie jest możliwe aby wynagrodzenia pracowników
    nie były w jakiś sposób powiązane z poziomem sprzedaży produktów. Niech te
    największe młoty zarabiają po 1000 zł na miesiąc to od razu lepiej zaczną
    rozumieć co to jest właściwa jakość obsługi. Nie zadziała to od ręki, ale w
    perspektywie do roku taka selekcja powinna chyba nastąpić. No chyba że ta
    samodzielność to tylko pozory i bank przeszedł na ręczne sterowania.

  • 13. Data: 2009-07-30 11:57:32
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 13:54:18 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Ja tam uważam, że duży stopień samodzielności oddziałów to bardzo dobra
    > sprawa. To da naturalną selekcję najgorszych oddziałów.

    Ja nie mówię, że zła, mówię, że dziwna.
    Dziś, kiedy każdy chce być korpo i nawet szum spuszczanej wody w kiblu
    opisany będzie w księdze logotypu, takie rzeczy mogą dziwić.

    BTW widuję ostatnio sporo ludzi z Aliora i z Santandera, w sumie w pracy.
    I co? To są *zupełnie inni ludzie* i mają *kompletnie różne podejście*.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    [Reklama]: Tanio i dobrze zrobić zdjęcia we Wrocławiu?

  • 14. Data: 2009-07-30 12:06:38
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jul 30, 1:57 pm, Olgierd <n...@n...problem> wrote:

    > Ja nie mówię, że zła, mówię, że dziwna.
    > Dziś, kiedy każdy chce być korpo i nawet szum spuszczanej wody w kiblu
    > opisany będzie w księdze logotypu, takie rzeczy mogą dziwić.

    Jak widac nie kazdy :) :) :) To jest to co "zabija" wielu pracownikow
    w polskich oddzialach zachodnich firm - wszystko zostalo opisane i
    oprocedurowane :)

    Alior ma ta zalete, ze nie jest niczyim oddzialem czy filia - nie ma
    wiedz "manuala" na wszystko z zachodniej centrali.

    Jak czytalem kiedys w wywiadzie z Prezesem S. kazdy oddzial ma
    samodzielnosc - dziala jak taki lokalny "przedsiebiorca". Centrala
    daje produkty, ogolnokrajowy marketing, it i wsparcie. Oddzial
    decyduje kiedy, co i komu oferuje. A co zarobi to moze wydac. Wynik ma
    wplyw na wynagrodzenie - tylko ten slynny "brak planow" objawia sie
    tym, ze nie ma obowiazku sprzedania 10 lokat i 11 kredytow. Jak
    oddzial nie jest zainteresowany to moze w ogole nie bawic sie w
    kredyty tylko np. w fundusze i biuro maklerskie.

    Ma to swoje zalety, ale - jak widac - moze objawiac sie tym, ze sa
    oddzialy gdzie trudniej dostac KK :)

  • 15. Data: 2009-07-30 12:07:25
    Od: ForALL <N...@s...info>

    zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "ForALL" <N...@s...info> napisał w
    > wiadomości news:h4rrns$hsk$1@inews.gazeta.pl...

    > zakładałem konkursem 100zł dostałem, aktualnie w trakcie zamykania
    > pomyśl nad eurobank z debetowką za 1zł do konta oszczędzającego
    > niestety męczące zabawy z tokenem
    >
    > - męczące logowanie w stosunku do mbankowego
    > - karta płatna 3zł, ponoć niektóre bankomaty nie lubią ich kart, mbank
    > bezpłatne
    > - przelewy płatne od 11, chyba że będziesz robić co 3 dni koszyk zleceń
    w aliorze przelewy online sa platne bo nie widze ich w TOIP.

  • 16. Data: 2009-07-30 12:08:10
    Od: BK <b...@g...com>

    On Jul 30, 2:07 pm, ForALL <N...@s...info>
    wrote:

    > w aliorze przelewy online sa platne bo nie widze ich w TOIP.- Hide quoted text -

    Przelewy sa bezplatne, od 10 platne sa kody sms. Ale sa dwa wyjscia:
    - przelew zaufany [ja to stosuje do oplat za media/czynsz] ich nie
    trzeba podpisywac [tylko ich uruchomienie kosztuje sms'a]
    - koszyk przelewow - tzn w jednej sesji wchodzisz, robisz np. 20
    przelewow i podpisujesz je jednym sms'em

  • 17. Data: 2009-07-30 12:11:00
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    Ma to swoje zalety, ale - jak widac - moze objawiac sie tym, ze sa
    oddzialy gdzie trudniej dostac KK :)

    Więc chyba pora aby wystawiać na grupie oceny konkretnym oddziałom zamiast
    Aliorowi jako całości. Czyli w zasadzie warto by aby w każdym poście o
    Aliorze znajdowała się informacja, którego oddziału dotyczy opisywana
    sytuacja.

  • 18. Data: 2009-07-30 12:17:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Aliorowi jako całości. Czyli w zasadzie warto by aby w każdym poście o
    > Aliorze znajdowała się informacja, którego oddziału dotyczy opisywana

    Poznań, Dąbrowskiego.

  • 19. Data: 2009-07-30 12:52:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 30 Jul 2009 14:17:13 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Poznań, Dąbrowskiego.

    No widzisz, a we Wrocławiu przy Świdnickiej śmiga aż miło.
    A jak ktoś jeszcze poprosi o obsługę przez p. Justynę i powoła się na
    mnie -- będzie jeszcze lepiej ;-)

  • 20. Data: 2009-07-30 12:52:56
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Ja próbowałem z kartą.
    > Nie udało się.
    > Odrzucili wniosek, najpierw każąc mi donosić tony papierów, żeby na końcu
    > stwierdzić, że systemowi się nie podobam (cholera wie czemu, nigdy nic
    > nikomu nie wisiałem), zdolność mam.
    >
    > Tak jakby nie można było najpierw zweryfikować na podstawie oświadczenia,
    > a potem donosić papierki.
    > Do tego obsługa arogancka, kiepsko zorientowana co ma robić (co dwa dni
    > zmieniali wymagania co do papierków które muszę dostarczyć).
    > W ten sposób alior sam się skreślił.
    Ja z kartą od nich nie miałem żadnych problemów. Nie mam w Aliorze żadnych
    ich produktów, nie trzymam tam pieniedzy, wziąłem tylko ich kartę kredytową.
    U mnie to wyglądało tak. W jeden dzień dostarczyłem zaświadczenie o
    zatrudnieniu i zarobkach ( etatowiec), na drugi dzień zadzwoniła
    konsultantka , ze wniosek rozpatrzony pozytywnie z wnioskowaną wysokoscią
    limitu. Następnego dnia podpisałem umowę i za kilka dni karta przyszła
    pocztą.

    wiatrak