  • 61. Data: 2009-08-03 12:12:54
    Temat: Re: mBank -> Alior
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...net> napisał w wiadomości
    news:h56jgv$lcg$1@node2.news.atman.pl...
    > Cavallino pisze:
    >
    >> A do czego Ci oddział?
    >
    > Do tego, by mieć gdzie iść robić aferę

    Ale aferę o co?

  • 62. Data: 2009-08-04 12:25:53
    Od: Sebcio <s...@n...net>

    Cavallino pisze:

    > Ale aferę o co?

    Na przykład o zaświadczenie o wielkości odsetek, które mi mBank wysyłał
    półtora miesiąca i w końcu zmuszony byłem sam je sobie policzyć, mając
    nadzieję że w razie kontroli z US wszystko będzie się zgadzało.

    Na przykład o to, że ponad miesiąc nic nie dzieje się z zaakceptowanym
    wnioskiem o kartę kredytową. Również dzwoniłem co kilka dni i byłem
    świadomie okłamywany, nie ja jeden zresztą. Tu również zrezygnowałem.

    W obu wypadkach nie było żadnej możliwości alternatywnego kontaktu -
    tylko telefoniczny lub korespondencyjny (a więc żaden w obu wypadkach).
    W przypadku banku z oddziałem, są tam ludzie z którymi można się spotkać
    i porozmawiać osobiście. Jak nie z jednym człowiekiem, to z drugim albo
    ich przełożonymi. Uwierz mi, to naprawdę działa.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio