  • 11. Data: 2008-01-18 19:41:17
    Temat: Re: [mBank] Dostałam oświadczenie o odstąpieniu od umowy o korzystanie z karty kredytowej mBanku...
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    martynka napisał(a):
    > Bo NIGDY, PRZENIGDY nie mam zamiaru brać kredytu. Za odsetki które mi
    > naliczą, mogę sobie pozwolić na inne przyjemności. Kredyt ma swoje
    > zalety, owszem lecz nie można bez tego żyć, Śledząc waszą grupę nasuwa
    > mi się wniosek kk może uzależnić. Już tam wolę mieć tyle gotówki ile mam
    > na koncie.

    KK to nie kredyt. Mnie jakos moje KK nic nie kosztuja.

    > A mam takie pytanie, skoro nie wypełnię wniosku to czy oświadczenie o
    > odstąpienie od umowy o korzystanie z karty muszę wypełniać, czy jak nic
    > nie odeślę to wszystko zostanie potraktowane jako ANULOWANE?

    Skoro nic nie podpisywalas to nic nie musisz odsylac.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2008-01-18 20:15:39
    Od: Sierp <s...@n...net>

    martynka pisze:

    > Bo NIGDY, PRZENIGDY nie mam zamiaru brać kredytu.

    po pierwsze nigdy nie mow nigdy
    po drugie - karta kredytowa to nie tylko kredyt - to takze
    ulatwienie za granicą, np. przy wypozyczaniu samochodu, rezerwowaniu
    hotelu przez internet, zakupy przez internet

    po prostu moze byc przydatna

    Sierp

  • 13. Data: 2008-01-18 20:35:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > KK to nie kredyt.

    Oczywiscie ze kredyt, tak samo jak kredyt 0% to kredyt.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 14. Data: 2008-01-18 21:13:25
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
    > Oczywiscie ze kredyt, tak samo jak kredyt 0% to kredyt.

    No dobrze. I co jest zlego w obracaniu CALKOWICIE DARMOWO pieniedzmi
    banku przez 20-50 dni ?

    --
    Mithos

  • 15. Data: 2008-01-18 21:38:53
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jan 2008 22:13:25 +0100, Mithos <f...@a...pl> wklepał(-a):

    >No dobrze. I co jest zlego w obracaniu CALKOWICIE DARMOWO pieniedzmi
    >banku przez 20-50 dni ?

    Najgorsze jest to, że trzeba oddać. ;)

  • 16. Data: 2008-01-18 22:01:57
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Mithos napisał(a):

    > Tak z ciekawosci, dlaczego ?

    Właśnie, zdecydowanie bardziej ekologiczny byłby recykling wniosku niż
    jego unicestwienie poprzez spalenie :)

    PG

  • 17. Data: 2008-01-18 22:23:52
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > 1. To grupowy troll, nie przejmuj się.

    Ale coraz bardziej rozumię jego intencje

    Darek

  • 18. Data: 2008-01-18 22:45:13
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 18 Jan 2008 23:23:52 +0100,
    osoba podpisana: Darek <n...@p...maila.pl>
    napisała:

    > Ale coraz bardziej rozumię jego intencje
    Oświecisz mnie?
    KJ

    Niebawem ludziom, zwierzętom, i książkom wyrosną antenki.
    GW

  • 19. Data: 2008-01-18 23:00:17
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > No dobrze. I co jest zlego w obracaniu CALKOWICIE DARMOWO pieniedzmi
    > banku przez 20-50 dni ?

    Albo i wiecej. Nic zlego, tym niemniej to jest kredyt.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 20. Data: 2008-01-18 23:07:06
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    martynka pisze:

> [...]
    > zalety, owszem lecz nie można bez tego żyć, Śledząc waszą grupę nasuwa
    > mi się wniosek kk może uzależnić. Już tam wolę mieć tyle gotówki ile mam

    Tyko wtedy jeśli wydajesz więcej niż masz na koncie, tyle że łatwiej się
    wydaje pieniądze kiedy są zawsze pod ręką a to może uzależnić :-).
    Kiedyś płacenie KK było bezpieczniejsze od kart wymagających PIN do
    transakcji bezgotówkowych. Dalej tak jest?
    KK mam za darmo, zawsze spłacam 100% w terminie + zwolnienie z opłat za
    użytkowanie.

    Sebastian