  • 11. Data: 2006-09-14 19:55:08
    Temat: Re: [mBank] Drogi kliencie, pocałuj się w d...
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Sep 2006 19:00:47 +0200,
    osoba podpisana: Marcin <k...@k...de>
    napisała:
    [...]
    > do nich i nie bedziesz korzystal z mB. W koncu to ten sam bank, a teraz
    > bedziesz
    > placil za konto, ktore do tej pory bylo darmowe. Co prawda masz za to
    > darmowe

    Od kiedy posiadacz kredytu hipotecznego w Multi płaci za konto ? Wiesz
    cos o zmianach TOiP ?
    KJ

    Zanim wlaczysz komputer, zastanow sie: Czy jestes absolutnie pewien(na), ze nie
    jest podlaczany do wyrzutni rakiet?

  • 12. Data: 2006-09-14 20:04:33
    Od: Tomasz Wrzodak <t...@g...no_spam.com>

    W dniu 2006-09-14 17:40, jimmij napisał(a):

    > A mi się akurat podoba jak są _jasne_ kryteria i decyzja nie zależy od
    > widzimisie danego konsultanta...

    A mi nie, procedury mBanku nie przewidują ŻADNYCH sytuacji chociaż
    troszkę odbiegających od przypadku najbardziej prawdopodobnego! Nawet
    tego, że polisa ubezpieczeniowa mieszkania nie jest najtańszą dostępną
    na rynku, i oprócz zakresu wymaganego przez bank do zabezpieczenia
    kredytu, zawiera takie rzeczy, jak OC, ubezpieczenie od włamania, koszty
    poszukiwania awarii itp. I nie wiedzą, jak podpisać umowę cesji praw z
    polisy... Bo formularz standardowy nie przewiduje... Amatorszczyzna!

  • 13. Data: 2006-09-14 21:22:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Mithos* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Multibank ma jednak taka zalete, ze mozna isc do oddzialu (a bywaja
    > takze tam ludzie na poziomie co potrafia cos zalatwic), czego w mBanku
    > brakuje i jest sie skazanym na idiotow z mLini.

    Akurat we Wrocławiu jest oddział mBanku.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    || JID:o...@j...org || http://olgierd.wordpress.com ||

  • 14. Data: 2006-09-15 08:45:29
    Od: "Sir_Robak" <sir_robak_plissno@ło2.pl>

    > Sytuacja wygląda następująco:
    > -jestem klientem mBanku od ponad 5 lat
    > -regularnie wpływające dochody na konto
    > -aktywnie używana karta kredytowa, z regularnie spłacanym zadłużeniem
    > -klient supermarketu funduszy i inwestor giełdowy ( dość dużo
    zaangażowanych
    > środków)
    > -kilka lokat itp.

    A podczepię sie do wątku i na potwierdzenie dodam! a co!
    Sytuacja wyglądała następująco:
    Od razu powiem że zaczeło sie od mojego błędu a nawet 2 poważnych błędów.
    1) Wiadomo są 2 podstawowe możliwości kontatku z MBankiem Mlinia i
    internetowa. Pierwszy błąd popełniłem niepodając nowych nr telefonów
    MBankowi, który oddzwania w razie jakiś kłopotów.
    2) W pośpiechu aktywując nową listę kodów usunełem również aktuwną, ale juz
    wykorzystaną. I tu rozpoczyna sie paradkos ;)
    Zaraz sie człek denerwuje klnie sam na siebie i szuka błędów i innych (
    swoją drogą MBank nie powinien dopuszczać moliwości usunięcia aktywnej
    pustej listy zanim nie aktywujemy kolejnej) ale... stało sie tak i tyle.
    Bład nr 3 to kolejne moje błędne wpisanie I-pinu i sruuu :( koniec
    mozliwości kontaktu wiarygodnego z MBankiem :) patrz pkt. 1. czyli nie
    oddzwonią bo starych nr tel juz niema! Ale nic pozostaje wizyta w MKiosku...
    qrcza ponad 100 km do najbliższego malutkie dziecko... czekamy 2 miesiace.
    W końcu jedziemy. Okazało się że wizyta trawała parę min i sparawa
    załatwiona. Czyżby poto zeby wypełnić 1 wniosek i skserować Do tzreba takiej
    wyprawy? a no tzreba. Ale sie okzało po tygodniu że PECH! Twa jego mać!!!!
    podpis nie pzreszedł weryfikacji!! WA MAĆ! Co teraz? telefony i maile co
    jest nie tak.... a no kwestia tego że siedzis sobie Pani i albo uzna albo
    nie :) a chodzi o to żeby klijent zamówił sobie usługe płatną pt. kopia
    umowy która to zostanie wysłana pocztą listem zwykłym hehehehe i jak zobacze
    jak sie podpisałem to moge naśladowac ten podpis i ponownie odesłać wniosek
    i czekać tydzień czy moze przyjmą tym razem czy nie :(
    Mogę jeszcze długo opisywać co sie działo i działo...
    W każdym razie powiem tyle, ze udało mi się i tu WIELKIE podziękowania dla
    obsługi technicznej sieci Multimedia, że umożliwili mi właczenie nr
    telefonu, który został już daaaawno odłączony na ponowne włczenie linii w
    celu mozliwości odebrania 2 telefonów z MBanku! Dosłownie porozmawiałem
    wyjaśniłem systuację i na czas 2 odebranych rozmów na nr tel który
    nieistniał MBank załatwił resztę pozytywnie. Piętno dlamnie za pustogłowie i
    zapominalstwo ale postokroć dla MBanku za oporność muła!

    > Doradca stwierdził , że <baczność> PROCEDURA <spocznij> ......

    Doradca i kierownictwo szkoda gadać..

    > Tak więc drogi mBanku - ja też mam Cię od dziś w DUPIE :)

    :)

    > pozdrawiam,
    > Klient, na którym dużo zarobiłeś, ale już więcej nie zarobisz...

    dopisuję się ;)

    Robert

  • 15. Data: 2006-09-15 10:45:53
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 14 Sep 2006 23:22:25 +0200, w
    m>, Olgierd
    <n...@n...problem> napisał(-a):

    > Akurat we Wrocławiu jest oddział mBanku.

    Wybacz, ale czy próbowałeś coś załatwić w tym kiosku?
    Bo założyć konta nie da się :).

  • 16. Data: 2006-09-15 12:38:54
    Temat: Re: [mBank] Drogi kliencie, pocaÂłuj siĂŞ w d...
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

    > mB to bank "dla mas" robiony jak najnizszym kosztem, a nie dla
    > wymagajacych klientow. Na razie wszyscy sie pchaja do bankow, wiec
    > dopoki banki naprawde nie beda musialy konkurowac o klienta,
    > indywidualne podejscie mozna wlozyc miedzy bajki (chyba ze zdecydujesz
    > sie na private banking).

    Coś w tym jest. Miałem u nich kredytówkę, chciałem mieć przedłużoną na kolejny
    rok za darmo lub chociaż obniżoną opłatę. No ale nie mieli ochoty, więc
    przeniosłem się do Citi. Teraz nie dość że płacę tą kartą więcej niż poprzednią
    to jeszcze robię nią przelewy. mBank więc stracił oprócz prowizji od zakupów
    kartą także prowizję za przelewy, a ja mam darmowe przelewy i punkty BP. Jeśli
    Citi da mi kartę na kolejny rok gratis, to już nie będę szukał innych.

  • 17. Data: 2006-09-16 00:22:28
    Od: "piotrus.pan" <p...@p...onet.eu>

    [ciach...]
    > Tak więc drogi mBanku - ja też mam Cię od dziś w DUPIE :)

    I prawidlowo. Gdyby wszyscy tak postepowali w koncu klient zaczalby byc szanowany.

    PP

  • 18. Data: 2006-09-16 09:59:04
    Temat: Omijajcie ten bank bardzo szerokim łukiem
    Od: "Krociech" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    To jest bank dobry dla dzieci, którym rodzice wpłacają co miesiąc 200 zł
    kieszonkowego, a one chwalą się koleżankom i kolegom, że mają już prawdziwą
    kartę bankomatową.

    Moja sytuacja wygląda bardzo podobnie: konto od 5 lat, comiesięczne wpływy
    rzędu kilku tysięcy złotych, a przy próbie wzięcia kredytu hipotecznego
    traktuje się mnie jak ostatniego śmiecia.

  • 19. Data: 2006-09-16 19:04:34
    Temat: Re: Omijajcie ten bank bardzo szerokim łukiem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Krociech" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

  • 20. Data: 2006-09-17 12:36:28
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    > Od kiedy posiadacz kredytu hipotecznego w Multi płaci za konto ? Wiesz
    > cos o zmianach TOiP ?

    Nie pierwszy to bank by byl gdzie do kredytu bylo darmowe konto, a potem
    stawalo sie platne. Chyba, ze ktos to ma w umowie to co innego.TOiP mozna
    zmienic w dowolnej chwili. Z drugiej strony nikt, nie gwarantuje, ze mB
    nie wprowadzi oplaty za konto.
    Poniewaz w Multi i mB oprocentowanie jest ustalane "z sufitu" to nie ma
    prostego
    porownania, czy darmowe konto bedzie oplacalne dla klienta czy nie. Przeciez
    wystarczy, ze minimalnie beda sie roznic oprocentowania i juz darmowe konto
    nie bedzie takie darmowe. Gdyby oferta byla WIBOR albo LIBOR + marza.
    To w przypadku taiej samej marzy w mB i Multi lepiej miec kredyt w Multi,
    ale tak to tylko gdybanie, bo przy najblizszej podwyzce oprocentowania Multi
    moze zwiekszyc o ulamek punktu procentowego oprocentowanie kredytu wiecej
    niz mB i mamy sytuacje niekorzystna dla klienta. Oczywiscie niekoniecznie
    tak sie musi stac.
    Sytuacja jest dosc podobna do porownania kredytu denominowanego w CHF.
    Nigdy nie wiadomo czy spread nie bedzie na tyle duzy, ze mimo mniejszego
    oprocentowania niz u konkurencji nie bedzie wiekszej raty.

    Pozdrawiam

    Marcin