  • 1. Data: 2009-03-03 18:48:57
    Temat: [mBank] Dziwny wyciąg z KK
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Witajcie,

    Na dzisiaj otrzymanym wyciągu z KK bankozaura widzę:

    Saldo początkowe: 0.58
    Saldo końcowe: 3.50
    Oprocentowanie kredytu: 0.16
    Minimalna kwota spłaty: 0.30

    I dalej spis transakcji, też w tym stylu.

    Wszystkie kwoty są 100 razy mniejsze.

    Wy też tak macie?

  • 2. Data: 2009-03-03 18:51:48
    Temat: Re: [mBank] Dziwny wyciąg z KK
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wy też tak macie?

    Dokładnie. :) Nawet przelicznik x0,01 się zgadza. :)

  • 3. Data: 2009-03-03 18:52:41
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "kashmiri" <x...@g...com> napisał w wiadomości

    > Wszystkie kwoty są 100 razy mniejsze.

    Moze jakas denominacja sie szykuje?
    Bedzie najsilniejsza walita swiata :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-03-03 18:52:48
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    "kashmiri" <x...@g...com> wrote in message
> [...]
    > Oprocentowanie kredytu: 0.16
    > Minimalna kwota spłaty: 0.30
    >
    > I dalej spis transakcji, też w tym stylu.

    Też.
    Ja dostałem już wyciag po korekcie z przeprosinami.
    Niestety nie utrzymali po korekcie oprocentowania na poziomie <0.2% :-)

    TomekD

  • 5. Data: 2009-03-03 22:33:44
    Od: Taryk Abu-Hassan <o...@g...pl>

    On 2009-03-03 19:48:57 +0100, "kashmiri" <x...@g...com> said:

    > Witajcie,
    >
    > Wy też tak macie?

    Tja.. Pozniej przeprosili i wyslali nastepny. Ale u mnie nadal sie nie zgadza.
    W dodatku co miesiac w okolicy 1 dostaje SMSa, ze limit karty
    przekroczony i poprawne saldo w dalszej czesci SMSa.
    Coraz bardziej sie obawiam, czy to dobry pomysl zeby trzymac u nich kase...
    --
    tah