  • 21. Data: 2005-06-01 07:44:41
    Temat: Re: [mBank] Elektroniczne wyciagi
    Od: "Wojtek W." <webbo__B-E_Z@S-P_AMU__poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mm" <j...@c...barg.sv> napisał w wiadomości
    news:d7ih3n$lv7$1@news.onet.pl...
    > Maile bedzie rozsyłał __Onet.pl__ jesli kogos to interesuje.

    Co z ich bezpieczeństwem? Pół sieci będzie mogło sobie podejrzeć stan
    Twojego konta? ;)

    Czy ktoś w ogóle taki wyciąg za ostatni miesiąc dostał?

    --
    WWWojtas

    http://www.Vitalia.pl. Twoja dieta. Twój styl.

  • 22. Data: 2005-06-01 11:01:52
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "gollum" <n...@u...pl> napisał w wiadomości
    > W sumie wygodna rzecz. Już się zapisałem :-)

    Nie chwal dnia przed zachodem słońca.. Zobaczymy w jakiej formie będą te
    wyciągi przychodzić....

    Pewnie w postaci PDFa, tak jak biuletyn SFI.

  • 23. Data: 2005-06-01 13:19:30
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > jeśli chodzi o wartość dowodową takiego wyciągu, to moim zdaniem jest
    > wątpliwa (np po 10 latach nie udowodnisz że tego maila faktycznie
    > dostałeś od banku);

    jezeli bedzie podpisany kluczem cyfrowym to udowodni

    kursor

  • 24. Data: 2005-06-01 13:46:27
    Od: Rafał Krupiński <ruf10_at_op_dot_pl@nospam>

    kursor wrote:

    > jezeli bedzie podpisany kluczem cyfrowym to udowodni

    no, już widze jak mbank podpisuje maile kluczem :)
    Poczekamy zobaczymy

  • 25. Data: 2005-06-01 18:09:17
    Od: Wojciech Malinowski <v...@w...pl>

    Wojtek W. napisał(a):
    > Czy ktoś w ogóle taki wyciąg za ostatni miesiąc dostał?

    Ja wczoraj zaznaczyłem, że chce takie wyciągi otrzymywać, a dzisiaj
    dostałem maila o temacie: "Mbank - wyciągi elektroniczne".
    Myślałem, że to pierwszy wyciąg. Otwieram, a tam - cytuję:
    "Witamy, wprowadziliśmy nową usługę umożliwiającą otrzymywanie wyciągów
    miesięcznych z konta pocztą elektroniczną. Jeśli chcesz otrzymywać
    wyciągi w e-mailu, prosimy, zaloguj się na konto w mBanku, w lewym menu
    wybierz zakładkę "Wnioski", a następnie wypełnij i zatwierdź "Wniosek o
    wyciągi elektroniczne"."

    Dobrze, że przynajmniej jako załącznik dołączyli wzór takiego wyciągu,
    żebym mógł go sobie obejrzeć (jest w htmlu).

    --
    --- Wojciech virrar Malinowski ---
    ---- JID: v...@j...org ----

  • 26. Data: 2005-06-01 19:18:22
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > Nie chwal dnia przed zachodem słońca.. Zobaczymy w jakiej formie będą te
    > wyciągi przychodzić....
    >

    > Pewnie w postaci PDFa, tak jak biuletyn SFI.

    Właśnie otrzymałem informacje o wyciągach z przykładowym wyciągiem w HTMLu.
    Czyli nie PDF, tylko HTML.

  • 27. Data: 2005-06-01 19:19:14
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Zawsze można wydrukować.

  • 28. Data: 2005-06-01 20:31:27
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to środa, 1 czerwca 2005 20:09, gdy Wojciech Malinowski napisał(a) coś
    na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Ja wczoraj zaznaczyłem, że chce takie wyciągi otrzymywać, a dzisiaj
    > dostałem maila o temacie: "Mbank - wyciągi elektroniczne".

    Tak, też dostałem ten spam i jestem wkurzony na maksa. Pomimo wielokrotnych
    próśb, mBank ciągle mnie spamuje, a mLinka udaje, że to nie oni... Fakt, to
    robi Onet w ich imieniu. Ale co mnie to k-wa obchodzi? Zgody nie dawałem, a
    w wręcz rządałem zaprzestania.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 29. Data: 2005-06-01 20:42:31
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > robi Onet w ich imieniu. Ale co mnie to k-wa obchodzi? Zgody nie dawałem, a

    I w tym zapewne tkwi problem,
    wszelkie rządania są nieskuteczne,
    żeby pomogło musisz tego zaŻądać ;-)

  • 30. Data: 2005-06-01 23:13:43
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to środa, 1 czerwca 2005 22:42, gdy S.T. napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > I w tym zapewne tkwi problem,
    > wszelkie rządania są nieskuteczne,
    > żeby pomogło musisz tego zaŻądać ;-)

    Nie, nie, nie... w roku wyborów i silnego rządu, ja nastawiam się na
    rządzenie a nie żądanie :D