  • 41. Data: 2004-06-25 06:14:07
    Temat: Re: mBank - Euronet - saldo - organoleptycznie
    Od: "Jacek " <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    1.
    Faktycznie można. Faktycznie tymczasowo za to nie kasują.
    Pewna niedoróbka IMO to to, że klient jest pytany z góry, czy chcesz obejrzeć
    sobie saldo na ekranie, czy wydrukować. Sensowniejsze dla mnie by było gdyby
    wyświetlił saldo na ekranie i zapytał, czy chcę je wydrukować. Myślę, że
    zaoszczędziliby nieco papieru - gdy saldo jest "okrągłe" lub zgodne z
    oczekiwaniami, to ja np. nie wydrukowałbym go. Nie mówiąc już o przypadkach
    awarii drukarki, braku papieru...
    Ale może jest jakiś inne uzasadnienie takiej konstrukcji?

    2.
    Dave: BZWBK to jednak pies :-)
    Propozycje wypłaty po 10 zł w celu sprawdzenia salda nie sprawdzają się w
    przypadku kart mBanku (wszystkich obcych?). Owszem na kwitku jest pozycja
    "Saldo..", ale "Nieznane".

    Jacek

  • 42. Data: 2004-06-25 06:24:38
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Jacek <j...@g...skasuj-to.pl> wrote:

> [...]
    > przypadku kart mBanku (wszystkich obcych?). Owszem na kwitku jest pozycja

    A w BZWBK (i Lukas/Nordea też) można sprawdzić saldo za darmo w
    bankomatach Millennium (tych w oddziałach) i BPH. Być może w
    Polcardowskich (InvestBank, Dominet Bank) też działa, już nie
    pamiętam.

    Acha, działa to tylko Visami Electron, na Maestro BZWBK nie działa.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48888299997 __/ mailto:m...@c...pl

  • 43. Data: 2004-06-25 07:09:52
    Temat: Re: mBank - Euronet - saldo
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    >Które to?;)

    BZWBK, Lukas, Eurobank np.

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 44. Data: 2004-06-25 07:13:15
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > + BPH.
    > O ile w szale kasowania opłat coś się nie zmieniło ostatnio.

    +ING.

    D.

  • 45. Data: 2004-06-25 07:15:24
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przypadku kart mBanku (wszystkich obcych?). Owszem na kwitku jest pozycja

    no oczywiscie. Bo mbank nie udostepnia salda BZWBK. I dlatego w BZWBK nie
    bedzie mozna sprawdzic salda mbanku bo gdyby byla taka mozliwosc (nawet
    platna) to ludzie zamiast placic za sprawdzenie salda wyplacaliby 10zl i
    dostali saldo na wydruku.

    D.

  • 46. Data: 2004-06-25 07:17:10
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > opłatę

    > BZWBK, Lukas, Eurobank np.

    no to powiedz ze tylko Banki powiazane z centrum kart BZWBK :-)
    To zadna reprezentacja. Zwlaszcza ze klient moze tam zamiast sprawdzac saldo
    (czy drukowac mini wyciag) wyciagnac 10zl i miec bezplatnie saldo na
    wydruku.

    D.

  • 47. Data: 2004-06-25 07:19:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > no to powiedz ze tylko Banki powiazane z centrum kart BZWBK :-)

    A co ma z nimi wspólnego Eurobank?

  • 48. Data: 2004-06-25 07:21:39
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisała:

    >Prawde mowiac to jestem w szoku. Nawet nie pomyslalem, ze takiej funkcji
    >w mBanku nie ma. Ale dziady. A teraz jak wprowadzaja to jeszcze kasuja
    >za to.
    >W Millenium jest tak, ze jak sie oglada saldo i historie transakcji na
    >ekranie, to sie nie buli, ale jak sie wydrukuje kwita, to kasuja.
    >Przynajmniej tak bylo kiedys.

    Weź pod uwagę, że zarówno Millenium, jak i wiele innych banków ma własne
    bankomaty i to, czy kasują za sprawdzenie salda czy nie, to jest ich
    ewentualny zysk. Natomiast mBank korzysta z bankomatów Euronetu i napewno
    musi mu płacić za sprawdzanie salda.

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    | - Jam częścią tej siły
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 49. Data: 2004-06-25 07:24:40
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    > A co ma z nimi wspólnego Eurobank?

    a ktore centrum obsluguje ich karty ? nie bzwbk?

    D.

  • 50. Data: 2004-06-25 07:32:29
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > a ktore centrum obsluguje ich karty ? nie bzwbk?

    Chyba nie - pewna nie jestem. Z resztą gdyby nawet, to dorzucę jeszcze BPH -
    oni nie są przez nich obsługiwani i chyba biorą też opłatę za druk salda.