  • 11. Data: 2009-09-24 18:02:26
    Temat: Re: mBank -> Getin - kto dał dał ciała?
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Grzegorz M" news:h9gcfn$9o0$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > ja poproszę, schłodzone

    Będziesz w Berlinie - wal do Valdiego. Postawię rodakowi :) Niestety w
    chwili obecnej nie mam czym poczęstować a "szczyn" szeroko dostępnych w
    polskich knajpach pić nie potrafię.

    > jeśli jest to przelew zagraniczny SEPA, to potwierdzenie można w mBanku
    > wydrukować od ręki
    > (wprawdzie wątek o przelewach krajowych, ale sponsor browarka nie
    > sprecyzował ;) )

    Ehh masz mnie, ale po części usprawiedliwia mnie temat naszej dyskusji -
    dotyczy on przelewów po polskich bankach ;)

  • 12. Data: 2009-09-24 18:06:53
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > I tak też w moim odczuciu to wyglądało. Kasa pojawiła się na koncie
    > dopiero
    > po godzinie 18:30 mimo, że standardowo ostatnia sesja przychodząca jest o
    > 17, i zazwyczaj kasa jest widoczna na koncie najpóźniej kilka minut po.
    > Ciekawi mnie jednak czym aż taka obsuwa była podyktowana? Aż tak mają
    > system
    > przeciążony, że u odbiorcy kasa jest widoczna z 1.5 godzinnym opóźnieniem?

    Nic tylko się cieszyć jesteś 1 dzień odsetek do przodu jak mi witek napisał

    Damian

  • 13. Data: 2009-09-24 18:14:47
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nic tylko się cieszyć jesteś 1 dzień odsetek do przodu jak mi witek
    > napisał

    Hehehe. Jakby obrócił w te i wewte, byłby do przodu dwa dni. ;P

  • 14. Data: 2009-09-24 18:25:09
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Damian_niusy" news:h9gckc$8l6$1@atlantis.news.neostrada.pl

    > Nic tylko się cieszyć jesteś 1 dzień odsetek do przodu jak mi witek
    napisał

    A jak to co napisał Witek ma się do cytatów różnych paragrafów, które
    pojawiły się w ww. dyskusji? ;)

  • 15. Data: 2009-09-24 21:31:53
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote in message
    > "Tomek z Wawy"
    .googlegroups.com

    > Niestety było mi to dane przerabiać kilka miesięcy temu... Na chwile
    > obecną
    > w mBanku na szczęście nie dostrzegam podobnych problemów.

    Zlecilem 3 sesja przelew z Mullti do EB i zobaczylem go dopiero po 19:00.
    Standardowo odbierany ok 17:30. Mozliwe, ze byly opoznienia w KIR lub BRE
    mial jakies problemy.

  • 16. Data: 2009-09-25 06:47:30
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Krzysztof" news:h9goga$19h4$1@news2.ipartners.pl

    > Zlecilem 3 sesja przelew z Mullti do EB i zobaczylem go dopiero po 19:00.
    > Standardowo odbierany ok 17:30. Mozliwe, ze byly opoznienia w KIR lub BRE
    > mial jakies problemy.

    Dziękuję za informację. Zatem można wysunąć wniosek, że coś wczoraj się im
    popsuło na górze :) - najważniejsze, że kasa jest na koncie.

  • 17. Data: 2009-09-25 07:02:08
    Temat: Re: [przelew] mBank -> Getin - kto dał dał ciała?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    "kto dał ciała?" - sugerujesz jakieś miłosne uniesienia podczas sesji
    KIRu? ;)

    Xenocide

  • 18. Data: 2009-09-25 08:11:31
    Od: "MacGregor" <m...@s...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
    > Najbardziej podejrzany o przetrzymywanie jest tu Getin. Choć mogły
    > utknąć i w KIR. Ale najmniej prawdopodobne, że mimo wydrukowania
    > potwierdzenia pieniądze zostały w mBanku, bo to by było fałszowanie
    > dokumentów księgowych, bo stoi tam data operacji, a skoro ostatnia
    > sesja się skończyła to gdzie te pieniądze mieli by trzymać, wypłacić
    > do skarpety i zawieźć do kir jutro osobiście?

    Nie jest możliwe "utknięcie" transakcji w KIR.
    To co wejdzie na sesję rozliczeniową, na tej samej sesji wychodzi.
    Jak to banki odbiorą i zaksięgują, to już kwestia wewnętrzna banków.

    --
    Pozdrawiam,
    MacGregor

  • 19. Data: 2009-09-25 08:41:38
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "xbartx" <news:h9hptg$laj$3@inews.gazeta.pl

    > "kto dał ciała?" - sugerujesz jakieś miłosne uniesienia podczas sesji
    > KIRu? ;)

    Widzę, że dobry humor nie opuszcza cię od rana ;)