  • 1. Data: 2005-06-11 07:21:39
    Temat: [mBank] Historia po ostatnich zmianach
    Od: "Luki" <luki@pekin[wytnij][dot]net.pl>

    Witam,

    Zauwazylem, ze po ostatnich zmianach w Historii
    rachunku operacje sortowane sa od najnowszej.
    Jest to pewnie kwestia przyzwyczajenia, ale wydaje
    mi sie ze sortowanie chronologiczne bylo duzo
    bardziej wygodne i odnosilo sie bardziej do realnej
    rzeczywistosci, bo patrzy sie co bylo po koleji...
    Co do przewijania to jak ktos ma duzo operacji
    w danym okresie to sie nie polapie, natomiast osoba
    majaca 2-3 operacje i tak nie musi przewijac (strony).

    Co o tym sadzicie? Czy nalezy ich molestowac na forum
    zeby wrocilo sortowanie po staremu, lub ewentualnie
    mozna bylo samemu decydowac jak sie chce miec
    sortowane.

    --
    Pozdrawiam,
    Luki

  • 2. Data: 2005-06-11 10:09:05
    Temat: Re: [mBank] Historia po ostatnich zmianach
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to sobota, 11 czerwca 2005 09:21, gdy Luki napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

> [...]
    > bardziej wygodne i odnosilo sie bardziej do realnej
    > rzeczywistosci, bo patrzy sie co bylo po koleji...

    A ja właśnie się bardzo cieszę. Lukas tak miał zawsze i właśnie to mi się w
    mBanku nie podobało, że musiałem za każdym razem przewijać na sam spód. W
    końcu nie przeglądam za każdym razem całości, tylko chcę zobaczyć kilka
    ostatnich operacji i sprawdzić jakie przelewy przyszły. Więc tak mam je od
    razu na samej górze, a dopiero jak chcę się cofnąć w czasie, to muszę
    przewijać.

    > Co do przewijania to jak ktos ma duzo operacji
    > w danym okresie to sie nie polapie,

    dlaczego? Po prostu patrzysz od dołu do góry.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 3. Data: 2005-06-11 12:07:54
    Od: "jaremi" <j...@p...onet.pl>

    Drażniło mnie na początku, że ostatnie przelewy są na samym
    końcu listy. Przyzwyczaiłem się do tego, rzeczywiście takie
    ułożenie okazało się dla mnie bardziej naturalne. No i teraz
    znowu będę musiał się przyzwyczajać.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 4. Data: 2005-06-11 13:30:56
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Luki napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Zauwazylem, ze po ostatnich zmianach w Historii
    > rachunku operacje sortowane sa od najnowszej.

    Zgadza się. Dobrze pomyślane

    > Jest to pewnie kwestia przyzwyczajenia, ale wydaje
    > mi sie ze sortowanie chronologiczne bylo duzo
    > bardziej wygodne i odnosilo sie bardziej do realnej
    > rzeczywistosci, bo patrzy sie co bylo po koleji...

    Mnie tam się podoba. Szybki rzut oka i widzę ostatnie płatności

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2005-06-11 14:31:29
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Sat, 11 Jun 2005 09:21:39 +0200, w <d8e3e1$43t$1@debi.pekin.net.pl>, "Luki"
    <luki@pekin[wytnij][dot]net.pl> napisał(-a):

    > ewentualnie
    > mozna bylo samemu decydowac jak sie chce miec
    > sortowane.

    Cóż, to jest najbardziej logiczne wyjście (zwłaszcza gdy wprowadza się zmiany).
    W związku z czym nie ma prawa zaistnieć w mbanku.

  • 6. Data: 2005-06-11 19:55:08
    Od: Jurgen <J...@n...pl>

    On Sat, 11 Jun 2005 09:21:39 +0200, Luki <luki@pekin> wrote:

    > Czy nalezy ich molestowac na forum

    zloz stosowny wniosek przez mlinke

    > zeby wrocilo sortowanie po staremu, lub ewentualnie
    > mozna bylo samemu decydowac jak sie chce miec
    > sortowane.

    i tak powinno byc

    --
    pozdrawiam
    Jurek

  • 7. Data: 2005-06-11 20:53:03
    Od: "Betinho" <p...@w...pl>

> [...]
    > zeby wrocilo sortowanie po staremu, lub ewentualnie
    > mozna bylo samemu decydowac jak sie chce miec

    Przez te zmiany doszlo do malego nieporozumienia - napisalem jednemu
    wplacajacemu ze nie dostalem przelewu i biedak zaplacil dwa razy :)

  • 8. Data: 2005-06-11 23:33:50
    Od: Robert Gral <s...@p...onet.pl>

    Poprzedni sposub byl bardziej przejrzysty.
    I powina chociaz znalesc sie opcja konfiguracyjna
    odnosnie kolejnosci sortowania.

  • 9. Data: 2005-06-12 13:28:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <d8fscu$2t6$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    Robert Gral <s...@p...onet.pl> wrote:

    > Poprzedni sposub byl bardziej przejrzysty.
    > I powina chociaz znalesc sie opcja konfiguracyjna
    > odnosnie kolejnosci sortowania.

    Tez mi sie tak wydaje. Ludzie calkiem poglupieli od uzywania OE.

    TA

    --
    A: Because it messes up the order in which people normally read text.
    Q: Why is top-posting such a bad thing?

  • 10. Data: 2005-06-12 14:21:09
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to niedziela, 12 czerwca 2005 15:28, gdy
    T...@s...in.the.world napisał(a) coś na pl.biznes.banki. No
    i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Tez mi sie tak wydaje. Ludzie calkiem poglupieli od uzywania OE.

    A co ma OE do sortowania historii w przeglądarce? Nie używam OE od
    conajmniej 5 lat, a jednak sortowanie w mBanku teraz dopiero mi się podoba
    i zawsze twierdziłem, że Lukas to świetnie wymyślił.

    Po prostu początkowy szok po zmianie dezorientuje, ale jest to bardzo
    korzystna zmiana.