  • 11. Data: 2009-04-20 08:23:14
    Temat: Re: mBank: Jakim programem zestawienie operacji?
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 kwiecień 2009 10:17
    (autor
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gshb20$qu0$1@inews.gazeta.pl>):

    > historia i wyszukaj po kwocie...

    I jak mi to pomoże zrobić zestawienie wg kontrahenta?

    --
    Tristan

  • 12. Data: 2009-04-20 11:00:07
    Od: Marcin Krzyżanowski <m...@g...pl>

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 kwiecień 2009 09:53
    > (autor Marcin Krzyżanowski
    > publikowane na pl.biznes.banki,
    > wasz znak: <gsh9lo$k1g$1@inews.gazeta.pl>):

    > No ale ja bym chciał mieć coś do analizy historii z mBanku. Do robienia
    > zestawień wg kontrahentów.

    nie rozumiem, odpowiedziałem na twoje lamenty dotyczące hasła czyli
    danych wejściowych dla programu, nie wiem jakie raporty ma ten program.

  • 13. Data: 2009-04-20 11:13:50
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 20 kwiecień 2009 13:00
    (autor Marcin Krzyżanowski
    publikowane na pl.biznes.banki,
    wasz znak: <gshkmf$g52$1@inews.gazeta.pl>):

    > nie rozumiem, odpowiedziałem na twoje lamenty dotyczące hasła czyli
    > danych wejściowych dla programu, nie wiem jakie raporty ma ten program.

    Ale to nie rozwiązuje mojego problemu, nie mam nadal narzędzia do
    generowania takich zestawień.

    --
    Tristan

  • 14. Data: 2009-04-20 16:13:12
    Od: anluk <a...@i...pl>

    Dnia Mon, 20 Apr 2009 13:13:50 +0200, Tristan napisał(a):

    > Ale to nie rozwiązuje mojego problemu, nie mam nadal narzędzia do
    > generowania takich zestawień.

    Jest CManager na stronie:
    http://cmanager.sourceforge.net/features.html.

    Andrzej