  • 11. Data: 2004-01-26 21:24:51
    Temat: Re: [mBank] Już całkiem oficjalnie
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 26 Jan 2004 22:09:19 +0100, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >W kazdym razie, mnie sie jednoznacznie kojarzy z oczyszczalnia
    >sciekow.

    eee, zacznij robic winko - będziesz miał przyjemniejsze skojarzenia
    :-)
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 12. Data: 2004-01-27 07:33:05
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    > Więc
    > na upartego mógłbym wypłacać gotowiznę z bankomatu Euronetu i zanosić
    > do PKO BP w gotówce, bo to 20 metrów ;)).

    trzeba bylo zalozyc konto w inteligo to bys splacal za darmo przelewami
    ciagle :-)

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 13. Data: 2004-01-27 15:15:30
    Od: Krystek <k...@p...e-space.pl_>

    Dentarg napisał:

    [...]
    > Tak na trzeźwo to obejrzałem i ... 50 groszy to nie jest jakoś dużo,
    > ale jednak to jest różnica między brakiem opłaty a opłatą. Chyba
    > jednak w mbanku zostanę, choć cały depozyt wrzucę w SFI.

    A mówiłeś że uciekasz ;-( :)

    K.

    P.S. W Inteligo też są płatne przelewy i co z tego? Trzeba się na coś
    zdecydować...

  • 14. Data: 2004-01-28 06:48:58
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Tue, 27 Jan 2004 16:15:30 +0100, Krystek <k...@p...e-space.pl_>
    wrote:

    >A mówiłeś że uciekasz ;-( :)
    Ale AFAIR dodawałem, że w momencie jak zwiększe ilość przelewów.
    Bo teraz przy 4/mc to jeszcze da się przeżyć, ale jak dojdą mi nowe
    opłaty to pożegnam ich ...

    pzdr,
    Dentarg

    --