  • 11. Data: 2003-08-20 12:58:01
    Temat: Re: [mBank] - KK - blad systemu
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bhvqrb$98$...@a...news.tpi.pl,
    Marcin Jackowski <m...@p...pl>:

    > hmmm, no to teraz wiadomo troche wiecej - tylko dlaczego mLinia
    > spanikowala? az tak sie tam nie znaja??

    Czasem niestety az tak.

    Moze pomylili limit zadluzenia z limitem autoryzacyjnym.

    Albo zle zrozumieli Twoje intencje - po co do nich tak naprawde dzwoniles?
    Czy to oni dzwonili oburzeni, ze sobie zmieniles limit autoryzacyjny, do
    czego masz pelne prawo, ba, funkcjonalnosc ta nawet byla elementem kampanii
    reklamowej.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2003-08-20 13:03:59
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > Czasem niestety az tak.
    >
    > Moze pomylili limit zadluzenia z limitem autoryzacyjnym.

    uhh, to straszne :)
    to na przyszlosc -jakby ktos trafil na mLinii na pania Ewe Strojanowska to
    radze uwazac!

    > Albo zle zrozumieli Twoje intencje - po co do nich tak naprawde dzwoniles?

    tak naprawde dzwonilem zapytac czy dotarlo do nich moje
    oswiadczenie do SFI :))) niestety jeszcze nie :(
    a o KK podpytalem przy okazji...

    Marcin

  • 13. Data: 2003-08-20 13:13:02
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

> [...]

    I dobrze ;)

    > ale chyba zmieniasz nie limit karty tylko autoryzacyjny - wiec... :)

    No właśnie, to jest limit _autoryzacji_ !

    > Tak czy inaczej to blad.

    Eeee jaki tam błąd.
    Błędem jest natomiast BRAK możliwości wyzerowania danego limitu.... co
    oczywiście można obejść wpisując limit 0,01 ;D