  • 11. Data: 2003-06-21 18:55:12
    Temat: Re: [mBank] KK dla studenta od 3 roku
    Od: Grzegorz <g...@w...pl>

    > możliwość rozłożenia spłaty całej kwoty na np. 3 miesiące.
    > W ten sposób ja bym nie specjalnie odczuł ten wydatek a bank
    > zarobiłby kilka złotych.

    Czyli z góry zakładasz, że będziesz korzystał z kredytu na karcie.
    Tego kredytu (zresztą dość wysoko oprocentowanego), który normalnie
    powinien służyć jako "brzytwa" ?
    Co studiujesz ?
    Chyba nie bankowość ? ;-))
    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 12. Data: 2003-06-21 19:59:20
    Od: "paulos23" <U...@i...pl>

    Użytkownik "Duke" <d...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A najciekawsze jest to że jeszcze jakieś 3 tygodnie temu formularz
    > akceptował
    > dużą niższą średnią ocen.

    Może już coponiektórzy zaszaleli po sesji.....

    --
    paulos23

  • 13. Data: 2003-06-21 20:20:21
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > Czyli z góry zakładasz, że będziesz korzystał z kredytu na karcie.
    > Tego kredytu (zresztą dość wysoko oprocentowanego), który normalnie
    > powinien służyć jako "brzytwa" ?

    Przy takich kwotach (max.500zł) to chyba nie ma większego znaczenia.
    Ten kredyt jest łatwo dostępny, bezobsługowy i elastyczny. Przecież
    na tym etapie nie dostanę żadnego innego bez masy formalności, po-
    ręczeń i kręcenia nosem przy każdorazowej próbie zapożyczenia się.
    A przecież chodzi o proste zachcianki...

    > Co studiujesz ?
    > Chyba nie bankowość ? ;-))

    Nie, bez obaw ;)
    Ciekaw jestem, czy powyższe wyjaśnienie przekonuje przyszłych
    fachowców, czy też zasada pozostaje zasadą - kredyt z kredytówki
    tylko z nożem na gardle.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Berent

  • 14. Data: 2003-06-21 20:23:58
    Od: "Jakub Berent" <j...@l...com.p1>

    > potrzebna jest wysoka średnia (w moim przypadku powyżej 4,5).

    4,5 i więcej też nie przechodzi dla II roku.

    --
    Jakub Berent

  • 15. Data: 2003-06-21 21:58:58
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > potrzebna jest wysoka średnia (w moim przypadku powyżej 4,5). A
    > najciekawsze jest to że jeszcze jakieś 3 tygodnie temu formularz akceptował
    > dużą niższą średnią ocen.

    Serio? A jaka uczelnia jesli mozna wiedziec?
    Ja na wniosku wrzucilem <3,5-4> bo w momencie wypelniania akurat
    tyle mi z wychodzilo 4 i 5 semestru i nie bylo problemow.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 16. Data: 2003-06-22 19:37:31
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Duke wrote:
    > powyżej 4,5). A najciekawsze jest to że jeszcze jakieś 3 tygodnie
    > temu formularz akceptował dużą niższą średnią ocen.

    A moze ma znaczenie uczelnia?