  • 1. Data: 2009-09-23 16:37:32
    Temat: mBank - KK gold vs classic
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy Classic i Gold różnią się jakoś pod względem rabatów przysługujących
    w różnych sklepach ? Teoretycznie różnic nie znalazłem ale może praktycy
    (użytkownicy KK mBank) coś wiedzą lepiej ?

    Prawdę mówiąc to interesuje mnie ich KK z limitem 5k PLN, więc Gold
    trochę mi nie pasuje (bo musiałbym brać 10k PLN).

    Czy mBank już się nauczył umieszczać na KK więcej niż 19 znaków w
    miejscu na imię + nazwisko posiadacza karty ?

    Gold ma jeszcze jakieś ubezpieczenie ale pewnie nic to nie jest warte.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-09-24 05:59:52
    Temat: Re: mBank - KK gold vs classic
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 23 Sep 2009 18:37:32 +0200, Mithos napisał(a):

    > Czy Classic i Gold różnią się jakoś pod względem rabatów przysługujących
    > w różnych sklepach ? Teoretycznie różnic nie znalazłem ale może praktycy

    Widać długo nie wytrzymałeś z jedną kk ;)

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-09-24 10:24:09
    Od: marco <u...@s...net>

    Mithos pisze:
    > Czy Classic i Gold różnią się jakoś pod względem rabatów przysługujących
    > w różnych sklepach ? Teoretycznie różnic nie znalazłem ale może praktycy
    > (użytkownicy KK mBank) coś wiedzą lepiej ?
    (...)
    > Gold ma jeszcze jakieś ubezpieczenie ale pewnie nic to nie jest warte.

    W rabatach mimo, że szukałem kilka razy nie znalazłem żadnych różnic
    pomiędzy classic, gold i platinum. Ale ubezpieczenie z Gold'a wygląda
    nie najgorzej, przynajmniej na papierze (nie miałem na szczęście okazji
    testować na sobie ;). Śmieszne są niewielkie różnice między VG a VP ot
    ciut wyższe kwoty ubezpieczenia i wyższy limit do zwolnienia z opłat.

    --
    MP

  • 4. Data: 2009-09-24 16:17:54
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Widać długo nie wytrzymałeś z jedną kk ;)

    Nadal mam dwie. Jedna to MC Millennium, która chcę niebawem zamknąć.

    Citi BP dzisiaj przestała istnieć. Natomiast potrzebuję jakiejś karty na
    wszelki wypadek w innym systemie. (VISA, prócz MC Alior) Limit ok. 1k
    Euro to nie jest coś wielkiego i więcej niż 5k nie chcę. A, że w mBank
    mam też rachunek to akurat chciałbym ich kartę.

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2009-09-25 07:04:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 24 Sep 2009 18:17:54 +0200, Mithos napisał(a):

> [...]
    > Euro to nie jest coś wielkiego i więcej niż 5k nie chcę. A, że w mBank
    > mam też rachunek to akurat chciałbym ich kartę.

    Atakuj polbank - najtaniej wychodzi, jest trochę gruzu, ale da się z tym
    żyć ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2009-09-25 17:14:12
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > Atakuj polbank - najtaniej wychodzi, jest trochę gruzu, ale da się z tym
    > żyć ;)

    Nie chcę mieć produktu w kolejnym banku. Ograniczam się docelowo do
    Alior + mBank. Oczywiście na chwilę obecną, bo co będzie w przyszłości
    to nie wiem.

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-09-28 06:47:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 25 Sep 2009 19:14:12 +0200, Mithos napisał(a):

    > Nie chcę mieć produktu w kolejnym banku. Ograniczam się docelowo do
    > Alior + mBank. Oczywiście na chwilę obecną, bo co będzie w przyszłości
    > to nie wiem.

    A gdzie przestrzeganie jednej z żelaznych zasad grupy - ROR i KK w jednym
    nie mogą stać domku ;)

    Xenocide

  • 8. Data: 2009-09-28 18:59:24
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    xbartx pisze:
    > A gdzie przestrzeganie jednej z żelaznych zasad grupy - ROR i KK w jednym
    > nie mogą stać domku ;)

    To nigdy nie była moja zasada :)

    --
    Mithos