  • 21. Data: 2003-12-29 20:45:48
    Temat: Re: [mBank] KK i PIN
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Damian_" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bsq3h7$fvn$1@news.onet.pl...

    > (chyba że źle skonfigurowane), za wyjątkiem Stacji Paliw NESTE , też o tym
    > dzisiaj pomyślałem jak obok jeden przejeżdżałem :)

    A co do Neste. Ja ich pierdzielę. Nie dość że koszty minimalizują, że
    bardziej się chyba nie da, to cena nie jest wcale taka rewelacyjna. Wolę
    sobie podjechać na stację JET. Dużo taniej i milej...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 22. Data: 2003-12-29 22:25:06
    Od: "Damian_" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bsq3pn$1vl$1@news.onet.pl...
> [...]
    > bardziej się chyba nie da, to cena nie jest wcale taka rewelacyjna. Wolę
    > sobie podjechać na stację JET. Dużo taniej i milej...

    E czemu piszesz ze cena znowu nie taka rewelacyjna, w bytomiu na nowej
    stacji Neste jest 3,09 za 95 no chyba ze to promocja bo sam samochodu nie
    mam i widzę jak przejeżdżam tramwajem :))

  • 23. Data: 2003-12-29 22:29:25
    Od: "Damian_" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bsq3n1$qme$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Damian_" <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > Weź pod uwagę jakieś płatne autostrady, parkingi [choć niekoniecznie w
    > Polsce].
    > Tak więc IMHO jednak warto ten PIN mieć...

    Dzięki za wskazówki, ale samochodu nie mam wiec na razie z tych usług
    korzystać nie muszę. A tak przy okazji jesteś chyba też ze śląska to może
    wiesz czy za przejazd niby autostrada do Krakowa można płacić karta i czy
    tam będzie trzeba PIN do KK VE.

    Damian_

  • 24. Data: 2003-12-29 22:33:25
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    > E czemu piszesz ze cena znowu nie taka rewelacyjna, w bytomiu na nowej
    > stacji Neste jest 3,09 za 95 no chyba ze to promocja bo sam samochodu nie
    > mam i widzę jak przejeżdżam tramwajem :))

    Gdzie w Bytomiu? Przy M1 postawili ?
    3,09 to faktycznie tanio, na pozostałych Neste jest znacznie drożej.
    A nie lubię ich też bo mają pousuwane blokady z pistoletów i trza trzymać
    wduszony knefel aż do końca tankowania... Szczególnie na mrozie nie jest to
    miłe uczucie...

    Poza tym po drodze z Goduli to ja mam już JETa w Bytomiu, więc ponownie ich
    pierdzielę. :-)

    A już zupełnie offtopic to najdroższe paliwo jest u mnie w Rudzie Śląskiej.
    Nie wiadomo skąd i dlaczego, najdrożej z całej okolicy. I wszyscy trzymają
    się równo... :-/

  • 25. Data: 2003-12-29 22:38:46
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

> [...]
    > wiesz czy za przejazd niby autostrada do Krakowa można płacić karta i czy

    Czysta gotowizna, żadnych kart. :-)
    Piątak na wjeździe, piątak na wyjeździe. A z drogi taka autostada, jak z
    mBanku bank [to żeby się tematu trzymać :-)].

    Teraz w dodatku cała w remoncie. Jak bez remontu, to ledwie się rozpędzisz,
    to już hamować trzeba przez bramkami w Balicach [czy gdzie to tam są te
    bramki].

    A spróbuj kiedyś zapomnieć gotówki. Przed bramkami nie zjedziesz ani nie
    zawrócisz. Była kiedyś afera, obsługa dzwoniła po policję... Jak teraz - nie
    wiem, ale dalej zawrócić się nie da...

  • 26. Data: 2003-12-29 23:29:24
    Temat: Re: OT Stacje paliw
    Od: "Damian_" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bsqa3g$38u$1@news.onet.pl...

    > Gdzie w Bytomiu? Przy M1 postawili ?
    > 3,09 to faktycznie tanio, na pozostałych Neste jest znacznie drożej.

    Nie przy M1, tylko przy TESCO dawny HIT na ulicy Chorzowskiej /
    Katowickiej
    A przy M1 na Strzelców to jest już od jakiekoś czasu.

    > A nie lubię ich też bo mają pousuwane blokady z pistoletów i trza
    trzymać
    > wduszony knefel aż do końca tankowania... Szczególnie na mrozie nie jest
    > miłe uczucie...

    Raz tam tankowałem ( w czasie promocji :) i nic takiego nie zauważyłem.

    > Poza tym po drodze z Goduli to ja mam już JETa w Bytomiu, więc ponownie
    ich
    > pierdzielę. :-)

    Piszesz o tym na Strzelców Bytomskich , czy jest jeszcze gdzieś indziej
    może w Szombierkach ?

> [...]
    Śląskiej.
    > Nie wiadomo skąd i dlaczego, najdrożej z całej okolicy. I wszyscy

    To moze sie pochwal po ile tam daja. Bo ja znam ceny przeważnie z Katowic
    tam BP i SHEL to trzymaja 3,36

    --
    Damian_

  • 27. Data: 2003-12-29 23:35:18
    Temat: Re: OT Autostrada
    Od: "Damian_" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bsqadh$ikc$1@news.onet.pl...

    > Czysta gotowizna, żadnych kart. :-)
    > Piątak na wjeździe, piątak na wyjeździe. A z drogi taka autostada, jak z
    > mBanku bank [to żeby się tematu trzymać :-)].

    Jechałem tamtędy bardzo dawno temu i myślałem że może cos się zmieniło na
    lepsze, ale widać nic.

> [...]
    >
    > A spróbuj kiedyś zapomnieć gotówki. Przed bramkami nie zjedziesz ani nie
    > zawrócisz. Była kiedyś afera, obsługa dzwoniła po policję... Jak teraz -

    Tak niestety tylko może być u nas. Raz tez myślałem ze będę musiał
    kompinowac bo sie pogupilem na rozjazdach ele byl jeszcze jeden zjazd bo
    nie mialem ani centa w kieszeni. :))

    --
    Damian_

  • 28. Data: 2003-12-30 10:59:51
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Zgadza sie - ja pisalem o teorii, jak ktos zle przygotuje sprzet - to mamy
    > praktyke :)

    Ale tak sobie mysle (tzn staram siegnac pamiecia) to te miejsca gdzie
    na 100% wpisywalem PIN dla VC to byly stacje benzynowe. Akurat w
    Skanynawii prawie nie ma stacji calodobowych tylko sa po prostu
    automatyczne dystrybutory - takie wlasnie jak to nazwales "selfservice".

    W dzien placilem zawsze wewnatrz sklepiku ale mysle, ze po prostu
    wszystkie terminale maja tam ustawione w tym trybie.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 29. Data: 2003-12-30 11:02:56
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > Piątak na wjeździe, piątak na wyjeździe. A z drogi taka autostada, jak z
    > mBanku bank [to żeby się tematu trzymać :-)].

    Mialem takie same odczucia... duzo lepszy jest ten kawalek z Opola do
    Wroclawia - mimo, ze bezplatny (przynajmniej byl wiosna :-)).

  • 30. Data: 2003-12-30 11:05:34
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    > A co do Neste. Ja ich pierdzielę. Nie dość że koszty minimalizują, że
    > bardziej się chyba nie da, to cena nie jest wcale taka rewelacyjna. Wolę
    > sobie podjechać na stację JET. Dużo taniej i milej...

    JET "żondzi" ;-)
    I jak ladnie AmEx dziala - jeszcze autoryzacji nie mialem nawet
    przy 150+ PLN :-))