  • 1. Data: 2008-12-03 22:41:44
    Temat: mBank KK - waluta rozliczeniowa
    Od: Schliesky <t...@m...pl>

    Zastanawiam się nad promocją KK w mBanku, jednej rzeczy nie mogę znaleźć
    - jaka jest waluta rozliczeniowa Visy Classic. To się jakoś wybiera czy
    jest ustalone?

    A w ogóle słyszałem, że polbank ma korzystne kursy wymiany i do
    płatności zagranicznych warto zdobyć jego karty, ale tak patrzę na ich kurs:

    http://fundusze.polbankefg.pl/waluty

    i tak różowo to w porównaniu z bre nie wygląda:

    http://www.brebank.com.pl/Serwis_Ekonomiczny/kursy_i
    _kwotowania/tabela_kursow_walut_bre_banku/

    Coś źle znalazłem, czy promocja w polbanku się skończyła? Podobno także
    są jakieś problemy z podglądem operacji u Greków, warto się tam pakować?

    Za półtora miesiąca będę chciał coś zapłacić KK w zagranicznym sklepie,
    myślicie, że uwinę się z mBankiem? :-)
    Sprawdziłem, że w miarę satysfakcjonujący mnie limit dostanę na
    podstawie historii konta, więc przynajmniej nie będzie problemu z
    jakimiś zaświadczeniami.

    Pozdrawiam, Schliesky

  • 2. Data: 2008-12-04 00:28:50
    Temat: Re: mBank KK - waluta rozliczeniowa
    Od: "tilt" <t...@r...fd>

    Polbank rozlicza bezposrednio z danej waluty na PLN po kursie VISA
    http://www.corporate.visa.com/pd/consumer_services/c
    onsumer_ex_rates.jsp

  • 3. Data: 2008-12-04 08:03:27
    Od: k...@o...pl

    On 4 Gru, 01:28, "tilt" <t...@r...fd> wrote:
    > Polbank rozlicza bezposrednio z danej waluty na PLN po kursie
    VISAhttp://www.corporate.visa.com/pd/consumer_servic
    es/consumer_ex_rates.jsp

    Kiedyś istniała wersja z archiwum kursów? teraz już nie ma...?

    Szukałem też kiedyś podobnej stronki dla MC i nie znalazłem.

  • 4. Data: 2008-12-04 08:54:40
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Schliesky" <t...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Za półtora miesiąca będę chciał coś zapłacić KK w zagranicznym sklepie,
    > myślicie, że uwinę się z mBankiem? :-)

    Mało prawdopodobne.

    marekz

  • 5. Data: 2008-12-04 09:07:44
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 04 Dec 2008 09:54:40 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Mało prawdopodobne.

    E, to, że czarniawej nie ma, nie oznacza, że innych nie ma.
    Wiosną moją orążową załatwili chyba w niecałe 10 dni.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 6. Data: 2008-12-04 09:39:12
    Od: s...@g...com

    On Dec 4, 1:28 am, "tilt" <t...@r...fd> wrote:
    > Polbank rozlicza bezposrednio z danej waluty na PLN po kursie
    VISAhttp://www.corporate.visa.com/pd/consumer_servic
    es/consumer_ex_rates.jsp

    Dzięki, czyli to jak jesteśmy zagranicą, to miło, kursy przyzwoite.
    W przypadku zakupów internetowych PLN->EUR np. używa tej tabelki,
    którą znalazłem?

  • 7. Data: 2008-12-04 09:40:45
    Od: s...@g...com

    On Dec 4, 10:07 am, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > E, to, że czarniawej nie ma, nie oznacza, że innych nie ma.
    > Wiosną moją orążową załatwili chyba w niecałe 10 dni.

    Bez jaj, to brakuje im po prostu plastiku? :-)
    Promocja jest tylko na tą czarną :-(

  • 8. Data: 2008-12-04 09:44:26
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    m.googlegroups.com...

    > Bez jaj, to brakuje im po prostu plastiku? :-)

    Różne są oblicza kryzysu. :)

    marekz

  • 9. Data: 2008-12-04 09:46:06
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    m.googlegroups.com...

    > Bez jaj, to brakuje im po prostu plastiku? :-)

    Różne są oblicza kryzysu. :)

    > Promocja jest tylko na tą czarną :-(

    Olgierd miał na myśli wersję platynową. Do tej, o której Ty myślisz
    prawdopodobnie starczy im plastiku.

    marekz

  • 10. Data: 2008-12-04 10:14:12
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 04 Dec 2008 10:46:06 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Olgierd miał na myśli wersję platynową.

    No tak, "małą czarną" ;-)
    Aż mnie korci złożyć o nią wniosek. Bo jeśli jest tak, że bank ogłasza
    coś, i zbiera w tej sprawie wnioski, i przetwarza dane, etc. -- ale tego
    czegoś nie ma, to na to też jest parę paragrafów ;o)