  • 11. Data: 2003-05-20 11:17:11
    Temat: Re: [mBank] KK - zenada
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

    ><m...@w...pl> wrote in message

    >Myslisz sie. Umowy na czas okreslony starszliwie Cie 'obciazaja' w oczach
    >banku.

    No ale nie kazdego. Najbardziej smieszy mnie to, ze kolega w podobnej sytuacji
    jak ja, dostal ponad 100kzl kredytu w BZWBK nie bedac jego klientem (co prawda
    kredyt hipoteczny), a mBank nie chce kredytowki dac :)

    --
    pzdr
    pedroz

  • 12. Data: 2003-05-20 11:21:00
    Od: "KSX" <k...@k...prv.pl>

    Użytkownik <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > To jakaś bzdura!!!
    > Jesli składasz wniosek o kk mBanku na podstawie histrii rachunku, to
    nikogo nie
    > interesuje, u kogo i ile czasu pracujesz!!!!!
    > Wystarczy,ze w ciągu 6 miesięcy były regularne wpływy na rachunek!!!
    >
    > to jakies nieporozumienie!!!

    tylko napisz jakie te wpływy mają być. bo zauwayłem, że ludzie najpierw
    lapią sie na KK mbank wg kryteriów dochodów , a dopiero później wg wpływów.
    czyli:
    wystarczy niższe wynagrodzenie+stabilna praca
    niż
    wyższe wpływy i zmiana miejsca pracy...
    --
    KSX #GG: 490364

  • 13. Data: 2003-05-20 11:23:26
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

    >nikogo nie

    Tak tez myslalem. Jak widac mylilem sie.

  • 14. Data: 2003-05-20 11:33:00
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik WaSyL napisał:

    > Rozczarowanie mbankiem boli ? Mi kazali zrezygnowac z jednej z kart.
    > ROTFL.

    Heh, a bylo tak pieknie w V kwartale :-P

    Od kiedy czytam te liste (miesiac lub dwa) wszyscy mbankowcy sie
    strasznie mbankiem zachwycali. Ze za darmo, ze super, ze bosko i jesli
    miec konto, to tylko tam. A teraz widze, ze:
    - za darmo nie jest, bo trzeba np. placic za polaczenie z infolinia
    - ze ani nie jest super, ani za darmo bo serwis sie wali i czasami nie
    dziala (to dla niezorientowanych strata czasu, a to sa koszty)
    - ze nie jest bosko, bo wymagaja debilnych papierow i maja debilne
    zasady przyznawania kredytow
    - ze nie jest super bo nie powiadamia o niezrealizowanych transakcjach
    - itp., itd.

    No coz, mBank rzondzi. :-D

    Bartol

  • 15. Data: 2003-05-20 11:33:35
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

    >tylko napisz jakie te wpływy mają być. bo zauwayłem, że ludzie najpierw
    >lapią sie na KK mbank wg kryteriów dochodów , a dopiero później wg wpływów.

    Hmmm.. U mnie jedne i drugie kilkukrotnie przewyzszaly wymagania.

    >czyli:
    >wystarczy niższe wynagrodzenie+stabilna praca
    >niż
    >wyższe wpływy i zmiana miejsca pracy...

    I to mnie smieszy. Pierwsza zmiana pracy od kilku lat i juz okazuje sie, ze
    nie jestem dla banku wiarygodnym klientem?

  • 16. Data: 2003-05-20 12:03:06
    Od: p1w <w...@w...pl>

> [...]
    >jak ja, dostal ponad 100kzl kredytu w BZWBK nie bedac jego klientem (co prawda
    >kredyt hipoteczny), a mBank nie chce kredytowki dac :)

    Hipoteczny to inna bajka. Jak będzie niewypłacalny to zajmą
    mieszkanie/dom/działkę zależy co jest przedmiotem hipoteki.

  • 17. Data: 2003-05-20 12:17:39
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    Bartol Partol wrote:
    [.....]

> [...]
    > miec konto, to tylko tam. A teraz widze, ze:
    > - za darmo nie jest, bo trzeba np. placic za polaczenie z infolinia
    którego ja np używam 2 razy do roku, jeśli nie rzadziej

    > - ze ani nie jest super, ani za darmo bo serwis sie wali i czasami nie
    > dziala (to dla niezorientowanych strata czasu, a to sa koszty)
    wskaż mi bank który nie miał padów
    > - ze nie jest bosko, bo wymagaja debilnych papierow i maja debilne
    > zasady przyznawania kredytow
    i tak _na_tle_innych_ banków mają sensowne. Powtórzę: na tle innych
    > - ze nie jest super bo nie powiadamia o niezrealizowanych transakcjach
    to jest tak naprawde jedyny argument. I to dość słaby.
    > - itp., itd.
    Może więcej.

  • 18. Data: 2003-05-20 12:19:03
    Od: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>

    pedroz wrote:

    [...]
    > I to mnie smieszy. Pierwsza zmiana pracy od kilku lat i juz okazuje sie, ze
    > nie jestem dla banku wiarygodnym klientem?
    ale ja czegoś nie rozumiem
    Jesteś pewien, ze zaznaczyłeś opcję "w oparciu o wpływy"?
    A może najpierw _złożyłeś wniosek_ ' oparci o pracę"
    a później w oparciu o wpływy
    KJ

  • 19. Data: 2003-05-20 12:22:20
    Od: p1w <w...@w...pl>

    A mi wychodzi że i tak jest najlepszy, mimo że mam konta w paru innych
    bankach.

> [...]
    > miec konto, to tylko tam. A teraz widze, ze:
    > - za darmo nie jest, bo trzeba np. placic za polaczenie z infolinia

    Nie korzystam, albo b.rzadko, innych nie było bądź nie zauważyłem.

    > - ze ani nie jest super, ani za darmo bo serwis sie wali i czasami nie
    > dziala (to dla niezorientowanych strata czasu, a to sa koszty)

    Od marca 2001 jedna awaria ( spowolnienie działania )

    > - ze nie jest bosko, bo wymagaja debilnych papierow i maja debilne
    > zasady przyznawania kredytow

    Żadnych papierów dla mnie do wydania KK.

    > - ze nie jest super bo nie powiadamia o niezrealizowanych transakcjach
    > - itp., itd.

    Minus, ale mi się nie zdarzyło żadne odrzucenie przelewu.

    > No coz, mBank rzondzi. :-D
    >
    > Bartol

    Jakiś sfrustrowany pracownik innego banku :-)
    A tak w ogóle to każdy ocenia indywidualnie co jest dla niego najlepsze.
    Jedni lubią blondynki, a inni z dużym biustem, a najlepiej dwa w jednym-:)

  • 20. Data: 2003-05-20 12:41:06
    Od: "ktos" <vivacity@no_spam.poczta.fm>

    Szkoda, ze nie miales konta w Lukasie. Zlozylem wniosek pewnego dnia u nich
    wysylajac fote aparatem cyfrowym dowodu osobistego. Za zrodlo dochodow
    podalem, ze mnie rodzice utrzymuja i daja na zycie, co potwierdzilem
    wplywami na konto (regularne wlasne wplaty w placowce). Dostalem w 3 dni
    poleconym umowe i po oddaniu w placowce dostalem poleconym karte. Ciesze sie
    nia juz drugi rok. Mam limit 1000zl, bo o taki wystepowalem, podalem, ze
    rodzice mi daja kieszonkowe 1500zl.

    Prawda jest taka, ze bank chetnie wydaje karty, bo ma na tym zysk, ale
    musisz tez jakos logicznie argumentowac. Jesli wskazujesz, ze zmieniasz
    prace, nie masz stalego dochodu to oni pewnie odrzucaja, bo im VISA byc moze
    glowe suszy. A tak to cyk i juz. Pamietaj, ze tam kretyni nie pracuja, a
    uzyskiwanie na podst. umowy o prace jest wielce klopotliwe, bo:
    a/ ujawniasz gdzie pracujesz, a co bankowi do tego
    b/ ujawniasz od kiedy do kiedy zamierzasz przebywac u jakiegos pracodawcy, a
    co komu do tego?
    c/ ujawniasz wysokosc dochodow

    Wyobraz sobie ilu zlodzieji chcialoby wejsc w posiadanie taki danych: jak
    bardzo zamozny jestes oraz kiedy nie ma Cie w domu. To naturalne, ze dla
    VIPow jest jakas furtka. Chyba nie sadzisz, ze VIP biega z papierkami bo
    chce karte.

    pzdr