  • 31. Data: 2003-05-20 13:29:19
    Temat: Re: [mBank] KK - zenada
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

    >Szkoda, ze nie miales konta w Lukasie.

    Konto w Lukasie mam, ale sluzy ono tylko do realizacji polecen zaplaty
    (uruchomionych jeszcze wtedy, gdy mBankowi sie o tym nie snilo), ktorych nie
    chce mi sie przenosic do mBanku, oraz bardzo sporadycznych wplat pieniedzy.
    Historii rozsadnej wiec tam nie mam prawie zadnej, a nie chce mi sie z
    papierami biegac. Taka tez byla idea ubiegania sie o KK w mBanku - myslalem,
    ze bedzie fajnie, bo zadnych zaswiadczen nie bedzie trzeba, czy innych
    dziwnych swistkow.

    --
    pzdr
    pedroz

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 32. Data: 2003-05-20 13:31:14
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > hehehe - a mi z ponad połowy limitu w koncie w innym banku ( i wtedy mi
    wyszło
    > że miałbym u nich na karcie limit 500zł) - uśmiałem się zdrowo

    No podobnie hehe.

  • 33. Data: 2003-05-20 13:32:40
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Bartol Partol" <b...@p...c> wrote in message

    > Heh, a bylo tak pieknie w V kwartale :-P

    Osobiscie oferte banku jezeli chodzi o kredyty uwazam ze debilna
    (papierologia). Wiec uzywam mbank jako skladnice niewykorzystanych pieniedzy
    i odkladam tam sobie na mieszkanie. a dwie karty mam w mille i citi

  • 34. Data: 2003-05-20 13:55:12
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Kamil Jonca (newsy) napisał:

    > Pada codziennie na pół godziny. :-P

    No fakt, a ile mi krwi przez to zepsuli, fju, fju, to bylo tak straszne,
    ze wyparlem to z pamieci. :-P

    > No i ? Wygłupili się, po czym się wycofali.

    Przeciez napisalem, ze to hisoria.

    > Sekundkę. O czym rozmawiamy? O niewysłanych przelewach z powodu awarii ?
    > Czy o niewysłanych przelewach z powodu braku środków?
    > Bo w pierwszym to powinno się złożyć reklamacje.
    > w drugim ... winisz mBank?

    Nie winie banku, ze przelew nie poszedl. Ale korona mu z glowy nie
    spadnie, jesli o tym poinformuje. Taka prosta dbalosc o dobre
    samopoczucie klientow.

    Ale mBank i tak rzondzi :-D
    Bartol

  • 35. Data: 2003-05-20 14:59:37
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

    Sprawy ciag dalszy. Wszedlem sobie na strone:

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/dok.h
    tml

    Przeanalizowalem jeszcze raz wymagania. Wynika z nich, ze jesli wybieram
    opcje "na podstawie: Wpływów na rachunek w mBanku" - nie powinno ich nic
    interesowac czy pracuje, jak dlugo i na jakich zasadach. Zadzwonilem wiec raz
    jeszcze, wyluszczylem sprawe, po dluzszej ciszy w sluchawce i konsultacjach z

    ims, mLinka stwierdzila, ze "_na_stronie_jest_blad_" ;-O ROTFL. Zlozylem wiec

    reklamacje - wszak jest to chyba ich oferta, ktorej teraz sami nie
    akceptuja :)))). Zobaczymy co bedzie dalej.

  • 36. Data: 2003-05-20 16:10:45
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "pedroz"

    > Taa... Najszybciej pewnie dostana ja nauczyciele i pielegniarki :(.

    Nie. Emeryci. Ci to mają naprawdę stabilne dochody.

  • 37. Data: 2003-05-20 16:20:03
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Nie. Emeryci. Ci to mają naprawdę stabilne dochody.

    ... ale brak zdolności kredytowej

  • 38. Data: 2003-05-20 16:20:09
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Bartol Partol <b...@p...c> napisał w

    > Ale mBank i tak rzondzi :-D

    mBank nie jest doskonały, ma swoje wady (o których sam tutaj
    wielokrotnie pisałem), ale ponieważ i tak lepszej oferty na polskim
    rynku bankowym nie ma, więc i nie ma co wydziwiać.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj
    (Uwaga na pułapkę w adresie!)

  • 39. Data: 2003-05-20 16:26:21
    Od: "ktos" <vivacity@no_spam.poczta.fm>

    Użytkownik "Bogdan B." <b...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "pedroz"

    > Nie. Emeryci. Ci to mają naprawdę stabilne dochody.

    Nie do konca. Moj ojciec emeryt staral sie o KK placowki handlowej wydawana
    przez Lukas. Najpierw zazadali dowodu, potem innego dokumentu, potem
    zaswiadczenia o przyznaniu emerytury, potem wyciagow z banku, ze emerytura
    na konto wplywa (za co bank chcial sobie policzyc bodaj 10zl), potem czegos
    tam jeszcze. Jak wyliczylismy to cos ok. 7 dokumentow przedstawil i w koncu
    okazalo sie, ze musialby jechac 100km do Olsztyna (stamtad dostaje
    emeryture, bo tam jest Wojskowe Biuro Emerytalne), po ostatni swistek.
    Dalismy spokoj. By bylo wesolo, procz dosc wysokiej emerytury byl jeszcze
    dodatkowo zatrudniony na pol etatu :-) oto wlasnie najlepszy przyklad, ze
    nie warto wyrabiac KK na podstawie dochodow. Smialem sie z niego do rozpuku,
    bo ja - bezrobotny - dostalem KK Vise bez najmniejszych problemow.

    pzdr

  • 40. Data: 2003-05-20 17:03:16
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > O? TO mnie zaskoczyłeś. jedyny znaczek jaki kupowałem do mBanku to był
    > na kopertę gdy wysyłałem zawiadomienie o zmianie danych osobowych.
    > Jesteś pewien czy trollujesz ?

    Jestem pewien. Jezeli chodzi o otwarcie rachunku, bardzo mozliwe, ze czesc
    kopert jest juz ofrankowanych (moze maja limit, ze pierwsze 3 listy do
    mBanku oplaca bank ;), ale dalsza korespondencja z bankiem jest juz napewno
    platna. Ostatnio (w tym roku) wysylalem dwie rzeczy do nich: wniosek o
    otwarcie konta FI oraz umowe o otwarcie lokaty. Na obie _ich_ koperty
    _musialem_ kupic znaczek !
    Moge wykonac skana takiej koperty, jezeli ja znajde. Zaadresowana jest
    slicznie i miejsce na znaczek ma !

    MAd Hat
    ter