  • 1. Data: 2008-10-05 10:49:31
    Temat: mBank KO
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Hehehe, słuchajcie. Zaprzyjaźniony właściciel rachunku złożył w mBanku
    wniosek o kredyt odnawialny 48k. Zadeklarował dochody z umowy o pracę w
    wysokości 6k! Skutek -odmowa. Powód: "obroty na rachunku wskazują na jego
    wyłącznie rozliczeniowy charakter". Rzeczywiście tak jest, obroty są rzędu
    200k miesięcznie natomiast średnie saldo na eKoncie za ostatnie 3 miesiące
    to około 32 zł. Rachunek istnieje od około 2 lat. Brak innych produktów
    kredytowych w mBanku, natomiast znaczne środki w DM BRE, grane między innymi
    przez to eKonto. Mnie się to wydaje dziwne, co ma kredyt odnawialny do
    charakteru użytkowania rachunku.

    Czyżby kłopoty BRE ze stosunkiem sumy depozytów do kredytów? :-)))

    A przy okazji, czy ktoś może wie jak to jest z przyznawaniem numerów BIN?
    Bank płaci i organizacja musi mu dać? Czy np. Visa może odmówić bankowi
    przydzielenia BIN dla jakiegoś rodzaju karty, np.Visy Platinum?

    marekz

  • 2. Data: 2008-10-05 11:39:45
    Temat: Re: mBank KO
    Od: Jooseff <g...@g...com>

    Dnia 05-10-2008 o 12:49:31 MarekZ <m...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > między innymi przez to eKonto. Mnie się to wydaje dziwne, co ma kredyt
    > odnawialny do charakteru użytkowania rachunku.

    W mBanku jak w Lotto.
    Moja siostra - dochód 2000 brutto dostała od ręki 5000 ko,
    moja kobieta - dochód 3500 brutto nie dostała nic z powodu, który
    przytoczyłeć w Twoim poście.
    Sytuacja rodzinna, obroty identyczne. Dodatkowo w przypadku nieprzyznanego
    ko idealna historia w BIKu.
    A reasumując mBank nie służy do korzystania z produktów bankowych - to
    jest fajne konto do darmowych przelewów, zabawy z emaxami i allegrowych
    rozliczeń.
    I wsio!
    --
    Pozdrowienia,
    Jooseff

  • 3. Data: 2008-10-05 13:35:24
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Jooseff" <g...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > A reasumując mBank nie służy do korzystania z produktów bankowych - to
    > jest fajne konto do darmowych przelewów, zabawy z emaxami i allegrowych

    potwierdzam :)