  • 1. Data: 2010-11-07 22:24:12
    Temat: [mBank] Karta PayPass
    Od: "t" <t...@i...pl>

    Witam,

    Jestem od kilku lat niewymagającym klientem mBanku. Nie chcę zmieniać banku, nie
    chcę dodatkowe banku.

    Do głowy przyszło mi wyrobienie/zmiana karty z Visa na jakąś "zbliżeniówkę". W
    mBanku chyba czytają w myślach, bo zadzwoniła Pani z taką właśnie ofertą (nie
    chcę kredytówki tylko debetówkę):
    - zmiana Visy Elektron na MasterCard Debit PayPass
    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/Mast
    erCard-Debit/
    - koszt to 3,50zł na miesiąc zwracane jeśli zrobię kartą w miesiącu obrót na
    1200zł (zrobię)
    - Pani poinformowała mnie o tym, że za operacje zagraniczne nie są pobierane opłaty
    - PayPass

    co dziwne, Pani powiedziała, że jest to usługa dla Prestiżowych klientów (co
    kolwiek by to znaczyło).

    Co myślicie o tej karcie oraz takiej zamianie (Visa vs Maestro)? Dzięki

  • 2. Data: 2010-11-07 22:29:21
    Temat: Re: [mBank] Karta PayPass
    Od: t...@i...pl

    przepraszam - chodziło mi o kartę:
    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/Mast
    erCard-Debit-Gold/

  • 3. Data: 2010-11-07 22:33:50
    Od: AW <n...@b...pl>

> [...]
    > pobierane opłaty - PayPass
    >

    > co dziwne, Pani powiedziała, że jest to usługa dla Prestiżowych

    Napewno jesteś prestiżowy, bo zamiast 1,5 PLN chcą Cię naciągnąć na 3,5
    za karte :)
    Zwolnienie z opłaty jest po 300 PLN, a nie po 1200

  • 4. Data: 2010-11-07 22:36:27
    Od: t...@i...pl

    > obrĂłt

    > klientĂłw
    >
    > Napewno jesteś prestiżowy, bo zamiast 1,5 PLN chcą Cię naciągnąć na 3,5
    > za karte :)

    pomyliłem karty i
    http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/Mast
    erCard-Debit-Gold/

    jest po 9,99 a mi zaproponowali 4,50 - nie mniej jest to pomijalne

  • 5. Data: 2010-11-07 22:38:39
    Od: t...@i...pl

    > Hahaha, dobre. Ciekawe ile oni to cwicza na sucho, zeby nie parskac
    > smiechem przy takich oswiadczeniach.

    Dzięki za opinię na temat karty PayPal. Na prawdę była bardzo pomocna.

  • 6. Data: 2010-11-07 22:39:42
    Od: AW <n...@b...pl>

    t...@i...pl wrote:

    > przepraszam - chodziło mi o kartę:
    > http://www.mbank.pl/indywidualny/karty/debetowe/Mast
    erCard-Debit-Gold/

    Miesięczna opłata za posiadanie karty MasterCard Debit Gold 9,99 zł
    Opłata zwracana, jeśli Klient dokona transakcji bezgotówkowych na kwotę
    2000 zł w miesiącu
    Tak więc na takich warunkach jak Ci zaproponowali to chyba warto.
    Masz darmowe wszystkie bankomaty.

  • 7. Data: 2010-11-07 22:39:44
    Od: neoniusz <n...@j...org>

  • 8. Data: 2010-11-07 22:45:29
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-07 23:38, t...@i...pl pisze:

    > Dzięki za opinię na temat karty PayPal. Na prawdę była bardzo pomocna.

    Rozumiem, ze jest pozno, ale robisz sporo bledow. Rozumiem, ze nie karte
    PayPal, tylko PayPass.
    Posiadam taka karte w Aliorze. Place nia czesto i dziala. Chwale sobie.
    To jest moja opinia. Aha, nie widze potrzeby posiadania "zlotej debetowki".

  • 9. Data: 2010-11-07 22:47:07
    Od: t...@i...pl

    > Rozumiem, ze jest pozno, ale robisz sporo bledow. Rozumiem, ze nie karte
    > PayPal, tylko PayPass.
    Dziękuję i mogę przeprosić za błędy. Nie chodzi o późną porę tylko o to, że
    właśnie robię kilka trasferów w PayPal :)

    > Posiadam taka karte w Aliorze. Place nia czesto i dziala. Chwale sobie.
    > To jest moja opinia.
    Dziękuję - o to mi min. chodziło.
    > Aha, nie widze potrzeby posiadania "zlotej debetowki".
    W przypadku mBanku chyba masz rację - nic poza darmowymi bankomatami nie oferuje
    więcej niż "nie żółta"

  • 10. Data: 2010-11-07 22:57:08
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-11-07 23:47, t...@i...pl pisze:
    > W przypadku mBanku chyba masz rację - nic poza darmowymi bankomatami nie oferuje
    > więcej niż "nie żółta"

    W Aliorze karta kosztuje niestety 5zl, ale tez sa darmowy wyplaty z
    bankomatow. Skoro ten mBankowy gold kosztuje 10zl, a tobie zaoferowali
    go za 4,5 czy tam 3,5zl, to sie oplaca, w przeciwienstwie do podstawowej
    oferty. Fajnie, ze coraz wiecej jest miejsc, gdzie mozna placic
    zblizeniowo. Personel wielu sklepow juz tez sie obyl z czytnikami.