  • 11. Data: 2010-03-14 22:00:09
    Temat: Re: [mBank] - MasterCard Debit Gold
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 20:39:02 +0100, MK napisał(a):

    > Eeee... glowna to chyba powinna byc dla wlasciciela konta, ale dodatkowa
    > chcialbym zrobic dla osoby, ktora nie jest ani wspolwlascicielem, ani
    > pelnomocnikiem. Oczywiscie ja bym jej uzywal :)

    Acha i jeszcze jeden problem MC to taki, że nie łykają go wszystkie
    bankomaty niestety. VE na Polskę to optymalne rozwiązanie.

    Xenocide

  • 12. Data: 2010-03-14 22:17:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Jeżeli Ci to konto w Nordea raczej tylko do karty potrzebne a męczy
    > Ciebie te wyrabianie limitu, to IMO lepiej to zamienić na dbnet. Tylko,

    Meczy mnie to, ze musze przewidywac ile kasy bede jutro potrzebowal. Juz mi
    sie kiedys zdarzyla koniecnosc wyplacenia KK kasy gdy mi sie samochod zepsul
    w srodku nocy... W Nordei nie ma zadnego innego limitu poza koniecznoscia
    przelania 1500pln zeby za nie nie placic, wiec to nie zaden problem, a
    zamieniac zeby miec to samo nie chce....

    > że z tego co pamiętam Nordea Spectrum trzeba mieć co najmniej przez rok,
    > bo inaczej trzeba zapłacić według TOiP (no chyba że coś się zmieniło
    > ostatnio).

    Tak wiem, ale lada dzien uplynie wlasnie rok :).

    MK

  • 13. Data: 2010-03-15 07:34:13
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 14 Mar 2010 23:17:50 +0100, MK napisał(a):

> [...]
    > koniecznoscia przelania 1500pln zeby za nie nie placic, wiec to nie
    > zaden problem, a zamieniac zeby miec to samo nie chce....

    No ja też bym pewnie został, ale wtedy były jeszcze płatne przelewy i
    odpłynąłem do Aliora, bo akurat wchodził na rynek. Wiem, że zmieniać się
    nigdy nie chce, ale w tym wypadku wszystko załatwisz przez www i telefon.
    Nordea zamknąłem przez telefon bez żadnych problemów a DBnet otworzysz
    przez www. Nordea na pewno ma dobrą pocztę wewnętrzną i niezłe www,
    chociaż przez rok mieli dwa dłuższe przestoje o ile dobrze pamiętam.
    Karta po 10 m-c wypłacania zjechała się na amen, że nr raczej nie do
    odczytania, no i jest płatna. W DBnet wystarczy jedna wypłata z bankomatu
    miesięcznie w Twoim przypadku, można powiedzieć, nie masz żadnych
    warunków bezpłatności konta i karty. Dają VE, która działa we wszystkich
    bankomatach tak jak Nordea no i którą można płacić w necie - Nordeą
    niestety nie, ale nie wiem czy to + czy -, zależy. DBnet ma o ile dobrze
    pamiętam za darmo sprawdzenie salda w bankomacie - jak na aktualne
    warunki w pl to niezły luksus ;)

    Xenocide

  • 14. Data: 2010-03-15 09:19:04
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "xbartx" news:hnjm99$rbb$4@newsfeed.net.icm.edu.pl

    > Acha i jeszcze jeden problem MC to taki, że nie łykają go wszystkie
    > bankomaty niestety. VE na Polskę to optymalne rozwiązanie.

    W Polsce?!
    O ile z Maestro do teraz są problemy w niektórych bankomatach to MC
    przechodzi wszędzie jak należy.

  • 15. Data: 2010-03-16 21:08:49
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

> [...]

    > chcialbym zrobic dla osoby, ktora nie jest ani wspolwlascicielem, ani
    > pelnomocnikiem. Oczywiscie ja bym jej uzywal :).

    Uściślij: chciałbyś uzywać imiennej karty dodatkowej wydanej do własnego
    konta z wytłoczonym nie swoim imieniem i nazwiskiem ?

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://foto.3mam.net/warsaw/05/slides/20090927124730
    .php
    zakaz wjazdu do lasu kabackiego

  • 16. Data: 2010-03-16 21:12:10
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 22:08:49 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    napisał(a):

    > Uściślij: chciałbyś uzywać imiennej karty dodatkowej wydanej do własnego
    > konta z wytłoczonym nie swoim imieniem i nazwiskiem ?

    Do wypłacania z bankomatów, co za różnica.

    Xenocide

  • 17. Data: 2010-03-16 21:56:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:hnos17$gkh$1@inews.gazeta.pl...

    > Uściślij: chciałbyś uzywać imiennej karty dodatkowej wydanej do własnego
    > konta z wytłoczonym nie swoim imieniem i nazwiskiem ?

    A w czym problem? Niestety juz wiem, ze sie nie da, bo...

    <cite>
    Witam,

    uprzejmie informuje, i? posiadaczem dodatkowej karty kredytowej mo?e zostaae
    wy??cznie osoba, która jest u?ytkownikiem rachunku eKonto, tj.:

    - wspó?posiadaczem/pe?nomocnikiem rodzajowym do dysponowania rachunkiem
    - pe?nomocnikiem szczególnym ustanowionym do eKonta

    W przypadku zastrze?enia/ zamkniecia karty g?ównej karta dodatkowa pozostaje
    w pe?ni u?yteczn? kart?.

    W przypadku dalszych pytan prosze o kontakt.
    </cite>

    Nie wiem skad tu sie wziela KK, ale zakladam, ze to przejezyczenie...

    MK

  • 18. Data: 2010-03-17 06:19:37
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 21:12:10 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Do wypłacania z bankomatów, co za różnica.

    Praktycznie żadna, ale teoretycznie:
    Art. 20.
    1. Karta płatnicza może być używana wyłącznie przez osobę, której dane
    identyfikacyjne zostały umieszczone na karcie płatniczej.
    2. Umowa o kartę płatniczą może przewidywać, że karta płatnicza będzie
    używana przez użytkownika karty płatniczej, określając jednocześnie sposób
    korzystania z niej.

    [Dz.U. 2002 nr 169 poz. 1385 Ustawa z dnia 12 września 2002 r. o
    elektronicznych instrumentach płatniczych]

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Cmentarz Komunalny Południowy Antoninów
    http://foto.3mam.net/album2/Cmentarz-Poludniowy/inde
    x3.php

  • 19. Data: 2010-03-17 06:45:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 16 Mar 2010 22:56:23 +0100, MK napisał(a):

    > Nie wiem skad tu sie wziela KK, ale zakladam, ze to przejezyczenie...

    Zobaczyli, że w pytaniu pojawia się magiczne słowo "gold" to jaka to może
    być karta, no jaka? ;)

    Xenocide

  • 20. Data: 2010-03-17 06:45:35
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@m...www.pl> napisał w
    wiadomości news:hnps9v$e40$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > korzystania z niej.
    >
    > [Dz.U. 2002 nr 169 poz. 1385 Ustawa z dnia 12 września 2002 r. o
    > elektronicznych instrumentach płatniczych]

    Gdyby ustawodawcy zalezalo zeby tak bylo to by wprowadzil jakies sankcje. A
    chyba w ustawie nie ma mowy o nich, czy nie tak? ;)
    Czy w przypadku kart Eurobanku, na ktorych nie ma danych identyfikacyjnych
    uzytkownika, nikt nie moze jest uzywac, czy kazdy moze uzywac? ;)

    MK