  • 41. Data: 2010-03-21 09:49:54
    Temat: Re: [mBank] - MasterCard Debit Gold
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Agneta" news:3461.00000bce.4ba5d741@newsgate.onet.pl

    > Witam polecam zaintersować się ofertą m banku mają on dużo fajnych
    ofert,za duzo
    > rzeczy nie pobierają opłat co jest ważne dla klienta.Mają również dogodne
    > kredyty i wiele innych ciekawych propozycji.Jak również dobre
    oprocentowanie.

    post mi trąci marketingową gadką (chyba jest przewrażliwiony), ale mniejsza
    o to, sam jestem ich długoletnim klientem i... wiele prawdy jest w tym co
    piszesz, jednak nie wszystko złoto co się świeci.
    % mierny - jednodniówka jakoś ratuje sytuację, ale nie jest to co było
    kiedyś
    dogodne kredyty? - co rozumiesz pod tym pojęciem?

    co do reszty oferty OK.