  • 11. Data: 2012-10-30 12:39:01
    Temat: Re: [mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "[sas]" op.wmza0sib57bdh5@komp-w-kuchni

    > Ciekawe, jak jej użyć w bankomacie czy we wpłatomacie. ;)

    : ze strony
    : http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1337,
    juz-jest---mastercard-debit-naklejka-.html

    : "Karta MasterCard Debit Naklejka nie służy do:
    : wypłaty gotówki z bankomatów lub w oddziałach banków,
    : korzystania z wpłatomatu mBanku,
    : transakcji internetowych MO/TO."

    A kto zdrowy na umyśle płaci w sklepie Delfinkiem i jemu
    podobnymi plastykami? IMO Delfinek (substytutem którego
    jest ta naklejka) służy wyłącznie ,,rozmowom'' z bankomatami
    i wpłatomatami, a u mnie wyłącznie wpłacaniu we wpłatomatach.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-10-30 12:57:28
    Temat: Re: MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Paź, 18:22, "[sas]" <n...@e...com> wrote:

    > Co o tym myślicie i czy terminale bezstykowe są już na tyle popularne, że
    > rzeczywiście warto się pokusić o taką kartę?

    Gdyby to byl wodoodporny bezplatny breloczek, to przydaloby sie na
    wyjscia na plaze, jesli naturalnie rozpowszechnia sie powszechniej
    transakcje bezstykowe.
    Ekonto i pozostale mbankowe mam puste. Karty zamkniete. Nie mam ochoty
    zamawiac tego "na wszelki wypadek" - jako paypass debetowy wystarczy
    mi np zasilic synca.

    Chyba, ze beda placic np. 2 zl miesiecznie za posiadanie tej
    naklejki.....

  • 13. Data: 2012-10-30 13:46:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" k6oeau$t55$...@n...news.atman.pl

    > Nieużywane karty zazwyczaj oznacza jej uważnie
    > sporadyczne, nie zaś nieużywanie stuprocentowe.

    [snem zaślepiony...]

    + Nieużywanie karty zazwyczaj oznacza jej używanie

  • 14. Data: 2012-10-30 14:58:31
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

> [...]
    > jest ta naklejka) służy wyłącznie ,,rozmowom'' z bankomatami
    > i wpłatomatami, a u mnie wyłącznie wpłacaniu we wpłatomatach.

    Wytłumaczysz laikowi dlaczego nie można/należy płacić nim w sklepie?

  • 15. Data: 2012-10-30 15:49:57
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu> wrote:

    > Wytłumaczysz laikowi dlaczego nie można/należy płacić nim w sklepie?

    Można, ale lepiej płacić kartami kredytowymi korzystająć z okresu
    bezodsetkowego.

    a.

  • 16. Data: 2012-10-30 15:55:42
    Od: Matt <m...@m...ms>

    On Tue, 30 Oct 2012 14:58:31 +0100, Henryk "Plumski" Plumowski
    <u...@k...eu> wrote:

    > Wytłumaczysz laikowi dlaczego nie można/należy płacić nim w sklepie?

    Nie ma żadnych korzyści z płacenia kartą debetową mbanku w sklepie,
    żadnego moneyback. Ponadto wszystkie bankomaty kosztują 5 zł miesięcznie,
    w innych bankach bezpłatnie.
    Poza tym w mbanku ryzykujesz, że w razie reklamacji nieautoryzowanych
    transakcji kartą to mbank się na Ciebie wypnie i odrzuci reklamację, nawet
    bezprawnie.

    Matt

  • 17. Data: 2012-10-30 16:47:40
    Od: W <w...@w...pl>

    Wemif wystukał, co następuje:

    > Można, ale lepiej płacić kartami kredytowymi korzystająć z okresu
    > bezodsetkowego.

    SOT:
    to 'lepiej' to takie wątpliwe... kilka miesięcy temu stwierdziłem podobnie
    jak wyżej, że okres bezodsetkowy to taka super sprawa i w ogóle, ale
    złapałem się na tym, że używając KK (w przeciwieństwie do debit) wykazuję
    tendencję do wydawania większych sum...

  • 18. Data: 2012-10-30 17:28:35
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 30.10.2012 o 12:39 Eneuel Leszek Ciszewski

> [...]
    > jest ta naklejka) służy wyłącznie ,,rozmowom'' z bankomatami
    > i wpłatomatami, a u mnie wyłącznie wpłacaniu we wpłatomatach.

    a kto przy zdrowych zmysłach płaci niedelfinkiem (___darmowym___, o czym
    nie omieszkałem wspomnieć w tytule), skoro można za to samo zapłacić np.:
    20-30% taniej?
    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1336,
    jesienne-inspiracje-z-programem-rabatowym-i-rabatem-
    do-30.html

    [sas]

  • 19. Data: 2012-10-30 17:30:13
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 30.10.2012 o 15:55 Matt <m...@m...ms> pisze:

> [...]
    > Poza tym w mbanku ryzykujesz, że w razie reklamacji nieautoryzowanych
    > transakcji kartą to mbank się na Ciebie wypnie i odrzuci reklamację,

    rozpoczynając ten wątek wcale nie miałem na myśli płatności w sklepie:
    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1336,
    jesienne-inspiracje-z-programem-rabatowym-i-rabatem-
    do-30.html
    i tym podobne.
    [sas]

  • 20. Data: 2012-10-30 17:31:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Henryk "Plumski" Plumowski" k6omhb$fvo$...@u...news.interia.pl

    > Wytłumaczysz laikowi dlaczego nie można/należy płacić nim w sklepie?

    Laikowi? Czyli w dwóch słowach? Może tak:

    Brak profitów.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'