  • 21. Data: 2012-10-30 17:32:48
    Temat: Re: [mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 30.10.2012 o 17:30 [sas] <n...@e...com> pisze:

    > rozpoczynając ten wątek wcale nie miałem na myśli płatności w sklepie:
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1336,
    jesienne-inspiracje-z-programem-rabatowym-i-rabatem-
    do-30.html
    > i tym podobne.
    > [sas]

    tfu, źle to ująłem, nie chodzi o moneyback (patrz link) + ta karta (na
    razie) jest za 0 zł.

    [sas]

  • 22. Data: 2012-10-30 17:36:09
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

    > to 'lepiej' to takie wątpliwe... kilka miesięcy temu stwierdziłem podobnie
    > jak wyżej, że okres bezodsetkowy to taka super sprawa i w ogóle, ale
    > złapałem się na tym, że używając KK (w przeciwieństwie do debit) wykazuję
    > tendencję do wydawania większych sum...

    A to bestie!! Słyszałem o takich cwaniakach, którzy
    doliczają dodatki w wypadku płacenia plastykiem... ;)

    Jeśli Twój samochód ,,ciągnie'' 215 km/h -- z taką szybkością
    jeździsz? A jeśli Twój zestaw Audio może uciągnąć 200 watów
    mocy muzycznej -- umiesz słucha cichej muzyki?...

    Kredytówka może dać jedynie oszczędności, nie straty.
    Nawet zapomnienie o terminowej spłacie nie musi dać
    smutnych efektów -- mnie przykładowo Citi cofnął
    niedawno karne odsetki na moją prośbę.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2012-10-30 17:39:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Matt" op.wmzye4ikebnp5j@a159590

    : Poza tym w mbanku ryzykujesz, że w razie reklamacji nieautoryzowanych
    : transakcji kartą to mbank się na Ciebie wypnie i odrzuci reklamację,
    : nawet bezprawnie.

    A że mBank jest maleństwem jedynie na niby, zaś w rzeczywistości
    jest potęgą BRE -- może mieć swoich klientów w przysłowiowej
    pupie, co chętnie i często okazuje. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2012-10-30 17:41:36
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 30 Oct 2012 17:28:35 +0100, [sas] napisał(a):

    > a kto przy zdrowych zmysłach płaci niedelfinkiem (___darmowym___, o czym
    > nie omieszkałem wspomnieć w tytule), skoro można za to samo zapłacić np.:
    > 20-30% taniej?
    > http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1336,
    jesienne-inspiracje-z-programem-rabatowym-i-rabatem-
    do-30.html

    Paaanie, daj pan spokój :> Przy tego typu "promocjach" zwykle daną rzecz
    można kupić w innym miejscu taniej, niż z "rabatem" lub skorzystać z
    "rabatu", płacąc w dowolny sposób, gadając trochę z obsługą.

    AK

  • 25. Data: 2012-10-30 17:49:15
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 30.10.2012 o 17:41 Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> pisze:

> [...]
    > można kupić w innym miejscu taniej, niż z "rabatem" lub skorzystać z
    > "rabatu", płacąc w dowolny sposób, gadając trochę z obsługą.

    oczywiście, że można i wcale tego nie neguję. ale jestem np. w empiku i
    chcę sobie kupić książkę, którą być może na allegro kupiłbym za 1/2 ceny.
    ale chcę mieć ją tu i teraz. to po co mam zapłacić 100 zł, gdy mogę 80 zł?
    dodatkowo nie chcę się targować z obsługą, prosić o rabat itp., ma być 20%
    upustu na kartę mB i już.
    [sas]

  • 26. Data: 2012-10-30 17:49:35
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> writes:

> [...]
    >
    > Paaanie, daj pan spokój :> Przy tego typu "promocjach" zwykle daną rzecz
    > można kupić w innym miejscu taniej, niż z "rabatem" lub skorzystać z
    Jak sie ma czas szukać tego "taniej"

    > "rabatu", płacąc w dowolny sposób, gadając trochę z obsługą.

    O ile obsługa ma cokolwiek do powiedzenia.
    KJ

    --
    http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-k
    rztusza-kto-nastepny/

  • 27. Data: 2012-10-30 18:01:01
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-10-30 17:28, [sas] pisze:
> [...]
    > np.: 20-30% taniej?
    > <http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/blog/artykul,1336
    ,jesienne-inspiracje-z-programem-rabatowym-i-rabatem

    No naprawdę... - "Czas trwania promocji: 26 -28 października 2012 r."

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 28. Data: 2012-10-30 18:11:59
    Od: "[sas]" <n...@e...com>

    W dniu 30.10.2012 o 18:01 Krystek <s...@k...art.pl> pisze:

    > No naprawdę... - "Czas trwania promocji: 26 -28 października 2012 r."

    Ta akurat już się skończyła :) Ale pojawiają się takie co jakiś czas. Stąd
    właśnie potrzebna była mi karta bez obowiązkowego 100 zł / miesiąc, tylko
    do tego typu zakupów i niczego więcej.
    Do spożywczych mam Mille, do paliwowych Merit, do internetowych Sync
    (zwracający jak go najdzie).
    [sas]

  • 29. Data: 2012-10-30 18:44:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej Kubiak" 19eftns49djzj$....@4...net

> [...]

    > można kupić w innym miejscu taniej, niż z "rabatem" lub skorzystać z
    > "rabatu", płacąc w dowolny sposób, gadając trochę z obsługą.

    IMO jeśli już są rabaty, to nie w wypadku delfinka z mBanku.
    Najlepsza w ,,zwykłym'' sklepie jest szarytka i wiewiórkowa,
    zaś w necie najlepszą jest karta SynCowa, :) ale nie musi to
    wcale być debetówka, o czym mnie poinformowano telefonicznie,
    proponując mi kredytówkę SynCa. :) Zaś wśród kredytówek od
    dawna mamy impresjonistkę (z kobiecą duszą) rumieniącą się
    jak niewinna dziewczyna widząc chłopaka. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2012-10-30 20:55:57
    Od: W <w...@w...pl>

    [sas] wystukał, co następuje:

> [...]
    > mogę 80 zł? dodatkowo nie chcę się targować z obsługą, prosić o rabat
    > itp., ma być 20% upustu na kartę mB i już.

    Chyba, że ktoś jest częściej na allegro/selkarze/whatever niż w rzeczonym
    empiku i może mieć ksiązkę następnego dnia ;)