  • 51. Data: 2012-11-02 18:17:14
    Temat: Re: [mBank] MasterCard Debit Naklejka (bezpłatna)
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu piątek, 2 listopada 2012 18:01:40 UTC+1 użytkownik Mateusz Papiernik napisał:

    > Absolutnie nic nie bedzie - bedzie to samo co z kazda inna karta.
    > Zablokuje ja i tyle.

    Widać że jesteś tu nowy. Sęk w tym, że akurat w przypadku kart mBanku blokowanie nie
    działa. A jeśli jesteś przekonany, że działa, to może przekaż mi Twoją zablokowaną
    kartę? ;-)

  • 52. Data: 2012-11-02 22:17:03
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 02 Nov 2012 18:01:36 +0100, Mateusz Papiernik napisał(a):

    > Absolutnie nic nie bedzie - bedzie to samo co z kazda inna karta.
    > Zablokuje ja i tyle.

    Mógłbyś się mocno zdziwić!
    Lepiej zapoznaj się z przypadkiem opisywanym tutaj na grupie:
    http://grupy-dyskusyjne.money.pl/pl;biznes;banki,wat
    ek,1089707-p1.html
    oraz tutaj drugim:
    http://samcik.blox.pl/2012/10/Horroe-we-Wroclawiu-Ni
    e-trzeba-znac-PIN-u-do.html
    A całkiem niezależnie od tamtych przypadków, mBank niedawno obciążył
    moje konto karcianą płatnością dokonaną w 2 tygodnie po zastrzeżeniu
    karty!
    Karta zbliżeniowa Visa payWave, właśnie taka, jaka budzi Twój zachwyt.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof