  • 1. Data: 2012-07-30 05:21:09
    Temat: [mBank] Moneyback 5%-20% za transakcje internetowe - załapał się ktoś?
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/10,992374,mb
    ank-kontratakuje-5-moneyback-za-transakcje-interento
    we-dla-wybranych,1.html

    http://samcik.blox.pl/2012/07/Sensacyjna-odpowiedz-m
    Banku-na-cashback-Synca.html

    http://www.wykop.pl/ramka/1215687/ninja-efekt-mbank-
    wprowadza-moneyback-i-dzieli-klientow-na-lepszych-i-
    gorszych/

    Jam niegodny... :-(

    --
    Micha

  • 2. Data: 2012-07-30 09:12:29
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 30 Jul 2012 05:21:09 +0200, Michał Rolka napisał(a):

> [...]
    >
    > http://www.wykop.pl/ramka/1215687/ninja-efekt-mbank-
    wprowadza-moneyback-
    i-dzieli-klientow-na-lepszych-i-gorszych/

    Jam także. Trochę mniej jednak dziwi polityka mBąka i w zasadzie ciężko
    rozszyfrować co nimi kieruje. eKonto stało się totalnie nieatrakcyjne a
    jako, że pojawiły się opłaty, to karty się pozbyłem, zresztą pewnie jak
    większość. Jeżeli chcieliby zachęcić klientów takich jak ja do powrótu
    to ... no właśnie. Może to jest po prostu czysta tania reklama i za
    chwilę się okaże, że zniknie, bo już w chiwili pojawienia się MB5% w
    mBąku straty liczą i aż im się serce kraje ;)

  • 3. Data: 2012-07-30 10:08:22
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Maksymalna miesieczna kwota zwrotu: 50zl.

    Niech sie wala na ryj ;)

  • 4. Data: 2012-07-30 13:36:31
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 30 Jul 2012 10:08:22 +0200, Jakub Jewuła napisał(a):

    > Maksymalna miesieczna kwota zwrotu: 50zl.

    Tak jak wspomniałem tania reklama i zachowanie pozorów ;)

    Xenocide

  • 5. Data: 2012-07-30 16:48:32
    Od: Clegan <c...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 lipca 2012 05:21:09 UTC+2 użytkownik Michał Rolka napisał:

    > Jam niegodny... :-(

    Nie ma się co przejmować - promocja jest typowo w stylu mB, czyli do d...

  • 6. Data: 2012-07-30 19:57:22
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Clegan" <c...@g...com> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Nie ma się co przejmować - promocja jest typowo w stylu mB, czyli do d...

    dokładnie masz rację. jestem ich klientem od prawie 12 lat, a więc od prawie
    samego początku. przelewam pobory, lokuje, mam akcje na maklerskim, karty:
    kredytowa, debetowa, internetowa, kredyt odnawialny, kartę kredytową, jest
    ze mnie aktywny użytkownik i dostałem chu*a nie promocję. może dlatego, ze w
    miarę regularnie kupuje w AppStore i na iTunes?
    zlewam ten mbank do kibla i przenoszę wsio do Sync'a. trochę zachodu jest z
    przebukowywaniem kart np. w Paypalu czy innych serwisach (np.AppStore), ale
    jeśli tego nie zrobię, to dalej będą kręcić wały na starych klientach.
    mbanku - otrzeźwiej - starzy klienci to skarb, nowi to wyłącznie
    kombinatorzy ;) na nowych nie zarobisz tyle ile na starych. a jak stracisz
    starych i stałych klientów, zostanie ci dziurawa skarpeta. tego, kto
    wymyślił tą "super" selektywną promocję powinni zwolnić już jutro.