  • 1. Data: 2004-11-05 14:01:58
    Temat: mBank & Multibank
    Od: "Pedro" <p...@k...pl>

    Moze ktos z forumowiczow spotkal sie z dzialaniem Multibanku przy przyznawaniu
    overdraftu polegającym na konieczności podpisania zobowiązania o nie
    występowanie o taki sam kredyt w mBanku? W sumie sprawa jest sprzed kilku
    ladnych miesiecy - ale co to za pomysly? Mozna mi tego kredytu nie przyznac -
    ale zeby zabraniac nawet starania sie..? A pokoje analitykow sa w Lodzi obok
    siebie. I co na to UOKiK?

  • 2. Data: 2004-11-06 09:15:06
    Temat: Re: mBank & Multibank
    Od: "Fish" <f...@p...pl>

    Najciekawsze jest to, że oba bank maja tego samego właściciela i jak kiedyś
    słyszałem analitycy kredytowi mBanku i Multibanku pracują razem a jak różne
    mają podejcie do spraw kredytów i tak np limit KK w mBanku można podnieść
    bez wiekszych problemów i bez konieczności przedstawiania strety papierów a
    w Multi już nie. Dziwne podejcie do sprawy.

  • 3. Data: 2004-11-06 10:27:18
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Fish wrote:
> [...]
    > w mBanku można podnieść bez wiekszych problemów i bez konieczności
    > przedstawiania strety papierów a w Multi już nie. Dziwne podejcie do

    To są indywidualne przypadki. Mnie Multibank podniósł limit na telefon po
    trzech miesiącach. mBank zabierał się do rozpatrywania samego wniosku o
    kartę w takim tempie że znudziło mi się czekanie. Jak widzisz - całkiem na
    odwrót.

    Bogdan B.