  • 51. Data: 2005-11-10 16:05:14
    Temat: Re: [mBank] No nie, tylko nie stringi...
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message
    news:dkvj2k$d65$1@inews.gazeta.pl...

    > Hehehehe - naiwny oj naiwny! 3 miliony mieszkań też miały być i służba
    > zdrowia z budżetu finansowana :-)

    Za długo żyję, żeby jeszcze być naiwnym - ale powiadam, niech zrealizują
    choć połowę z tego, co obiecywali. Najlepiej - tę większą połowę ;)
    3 miliony mieszkań bodaj w 8 lat - to raptem 2x więcej niż buduje się
    obecnie - a obecnie buduje się naprawę mało. Czyli nie jest niemożliwe. Poza
    tym już ci pisałem - to nie rząd buduje mieszkania, tak było w PRLu - rząd
    stwarza warunki i klimat, reszta zależy od mechanizmów rynkowych.

    Co do służby zdrowia - nie chodzi o to, że nie jest możliwe jej finansowanie
    z budżetu - bo to jest możliwe. Chodzi o to, że obecny system jest
    najgorszym z tych, które mieliśmy i które można sobie sensownie wyobrazić.
    Nikt, nawet arcyliberalna platforma, nie zaproponował tego, co powinien - a
    więc całkowitego urynkowienia ubezpieczeń zdrowotnych i w miarę szybkiej
    prywatyzacji służby zdrowia. Nie ma innej drogi i nigdy nie będzie - chociaż
    część usług zawsze będzie finansowana z podatków - bo jesteśmy zbyt małym
    krajem, żeby stać nas było na najdroższe zabawki. Większość problemów służby
    zdrowia nie bierze się u nas z braku środków, ale z patologicznej ich
    dystrybucji, kuriozalnej organizacji placówek i ich pracy, koszmarnej
    polityki kadrowej i powszechnego nieróbstwa nędznie opłacanych pracowników.
    Zapewniam cię, że wiem coś o tym, jak pracuje polska służba zdrowia - nie
    tylko w wielkich miastach i szpitalach klinicznych, ale i w Polsce B i C.
    Jeśli tego bałaganu nie sprywatyzujemy, jeśli nie będzie swobody
    ubezpieczeń, to zawsze będziemy narzekać na niską jakość usług, kolejki,
    łapówki i pośmiertne terminy leczenia. Do tego potrzeba jednak przede
    wszystkim reorganizacji państwa - państwo musi przestać być największym
    dłużnikiem na rynku, bo konkurując z przedsiębiorcami o kredyt nakręca
    spiralę niedoboru i ceny kapitałów. Bez kapitałów zaś - nie ma mowy o
    prawdziwej reformie takiego molocha jak służba zdrowia.

    > No proszę - taki ładny demokrata z wyrokiem za pobicie (3 latka zdaje się
    > dostał w zawiasach, ale sądy tego nie odwiesiły a i minister Ziobro za
    > bardzo go ścigać nie będzie jak sądzę :-) )

    Sądy niezawisłe ale wyrozumiałe, kontrolowane przez postkomunistyczną
    nomenklaturę, a przez ostatnie lata przez ludzi SLD - nowej-starej
    oblubienicy platformersów. Ciekawe dlaczego Leppera nie posadzono wtedy,
    kiedy i rząd i Belweder były w rękach SLD - lewicowa wrażliwość im
    przeszkadzała? Ciekawe że teraz nagle jeden Ziobro ma posadzić Leppera do
    pierdla - gdyby SLD go nie wymyśliła i nie utuczyła, nie byłoby problemu.

    > Paczpan i Wielki Budowniczy IV Rzeczpospolitej tego nie widzi? A może po
    > prostu pieprzył głupoty o "odnowie moralnej" ?

    Po prostu jeśli chce cokolwiek zbudować, to musi najpierw mieć władzę. A bez
    głosów Leppera mieć jej nie będzie, skoro Platforma postanowiła się obrazić
    i Leppera pośrednio wesprzeć. Poza tym - nie ukaranie Leppera jest na
    pierwszym miejscu, bo i nie Lepper narobił najwięcej szkód. Nie Leppera
    oskarża się o znajomość z "Baraniną", udział w aferach paliwowych,
    powiązania zmafią i służbami specjalnymi, KunoŻaglem i co tam jeszcze - a
    zgadnij, koteczku, kogo? Tak, tak, dobrze myślisz - pana Grzesia, nową szarą
    eminencję opozycji parlamentarnej. Lepper dla tych aferzystów jest
    nadzwyczaj wygodną kukiełką, teraz można go wystawiać na gniew opinii, a
    kiedy już naprawdę będzie źle, to się go utopi symbolicznie niczym Marzannę
    i zmaże grzechy całej lewicy jednym pyskatym rolnikiem. Ale ten wypłód
    poczwarny SLD zdaje się być bardziej cwany niż egzekutywa przewidziała i
    zaczyna robić swoich tatusiów w konia i odgrywać prawdziwie ważną rolę w
    polityce - nie tak miało być, prawda?
    Więc nie mów mi, że alians z Lepperem jest be, a ze Schetyną cacy, bo to
    śmieszne gadanie. Poza tym nie jesteśmy w kółku parafialnym - tu jest
    polityka i nieskuteczne pięknoduchy nie mają tu czego szukać. Zawsze tak
    było, jest i będzie - co nie przeszkadza naprawiać i budować tym, którzy
    tego rzeczywiście chcą.

    > Naiwny oj naiwny :-)

    Nie taki on naiwny - ale może zagrać na przedterminowe wybory, bo to on na
    nich zyskałby najwięcej.

    > 4 lat rządów na hasełku "a bo nam platforma zepsuła" ujechać się nie da.

    Jeśli dalej nie będzie piachu w tryby sypać to i nie będzie potrzeby. Ale na
    razie PO psuje ile się da, a że ma dużo głosów, to i możliwości spore.

    > Premier już wycofał większość obietnic kampanijnych i wycofa kolejne. A
    > gęba
    > Leppera jako sztandar IV Rzeczpospolitej to jest dopiero rewelacja! W
    > żadnym
    > kabarecie lepiej by tego nie wymyślili.

    To niewiele wiesz o historii - poczytaj, nie takie rzeczy bywały, nie ma się
    czemu dziwić. Poza tym, nie taki Lepper straszny jak go malują, powiadam -
    są znacznie gorsi i niebezpieczniejsi niż ten "trybun".

    > Gdzie? Jak? Co "dawał" ? Maja prezydenta? Maja. Mają marszałka sejmu?
    > Mają.
    > Mają największy klub w sejmie? Mają. Mają większość w senacie? Mają. To
    > niech nie pierniczą głodnych kawałków, że "się nie dało poprawić" bo nam
    > przeszkadzali. Czekam na świetlaną przyszłość :-D

    Powiem ci krótko, skoro tak chcesz prawdy - teraz kłamiesz. Oferta dla PO
    była uczciwa - nie będę wyliczał ile ministerstw, marszałków, wojewodów -
    ale nie chcieli. To teraz niech siedzą na dupie i nie przeszkadzają. I niech
    się cieszą, że PiS nie wszedł naprawdę w koalicję z SO i LPR, bo wtedy
    mieliby się dopiero z pyszna. I tak wyborcy ich rozliczą - prawie połowa
    głosów, a gdzie efekty? Głupcy i niezdary do polityki się nie nadają. Mamy
    się nad nimi użalać? Dobre sobie - niech idą do SLD, on ich w żalu utuli.

    > No taki scenariusz Kaczyński niewątpliwie miał na mysli dogadując koalicję
    > Lepperem i Giertychem. Tylko wiesz - czasem można przecwanić.

    Nie ma koalicji z SO i LPR, ale jak PO będzie dalej tak cwaniakować, to kto
    wie? Ktoś wreszcie krajem rządzić musi i już raczej nie będzie to Tusk.To on
    przecwanił, bo ochrona umoczonych tyłków kolesiów okazała się ważniejsza od
    obietnic wyborczych.

    > Miał ją o tyle, że nie pouczał innych o moralności. A Kaczyński wykłady o

    Ja tam nieraz słyszałem, jak cynicznie pouczał innych w tym zakresie.

    > Ot i kultura się z domu wyniesiona wyłania.

    Nie mam litości dla tych państwa, sorry. Udają dziennikarzy, a są tylko
    funkcjonariuszami.

    > Przejdzie, przejdzie - a potem się zacznie: becikowe, zasiłki, synekurki i
    > piat! IV Rzeczpospolita :-)

    W kwestii zasiłków to nikt chyba nie dorówna UW i SLD. Zwłaszcza - zasiłków
    dla marginesu społecznego. Do tej pory w opiece społecznej rządzą czerwoni i
    hojnie szafują nieswoimi pieniędzmi dla różnych popaprańców. Jeśli premier
    przesunie te pieniądze dla naprawdę potrzebujących i wartych wsparcia - to i
    bardzo dobrze. A becikowe wcale nie jest złą rzeczą - demografia nam nawala
    i trzeba jakoś zachęcać ludzi do rozmnażania. Byle - normalnych ludzi, z
    normalnych rodzin. Zobaczymy jak to będzie wyglądać w praktyce.

    T.

  • 52. Data: 2005-11-10 16:08:11
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    <r...@a...net.pl> wrote in message
    Thu, 10 Nov 2005 12:15:32 +0100, w <dkva4r$5ga$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Tomasz
    Nowicki" <t...@s...com> napisał(-a):

    >Jaki ten świat wulgarny, trzeba panie Rydzyka, Giertycha i Kaczyńskiego
    >zawołać, by zrobili z tym porządek. Może jakaś koncesyjka dla sklepików z
    >odzieżą? ;>

    To sobie wołaj - może posłuchają. Ja tylko nie życzę sobie, żeby mi się
    handlarze nachalnie pchali przed oczy z tym paskudztwem i nic więcej

    T.

  • 53. Data: 2005-11-10 16:31:23
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
> [...]
    >
    > To sobie wołaj - może posłuchają. Ja tylko nie życzę sobie, żeby mi
    > się handlarze nachalnie pchali przed oczy z tym paskudztwem i nic

    Zmień bank na rekomendowany przez ojca dyrektora.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 54. Data: 2005-11-10 16:46:51
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Tomasz Nowicki wrote:
    > Poza tym już ci pisałem - to nie rząd buduje
    > mieszkania, tak było w PRLu - rząd stwarza warunki i klimat, reszta
    > zależy od mechanizmów rynkowych.

    Stworzyli taki "klimat" na początek, że hej! Jak tak dalej pójdzie to
    obudzimy się w PRL-u bis. Tylko bardziej bogoojczyźnianym.

    > Po prostu jeśli chce cokolwiek zbudować, to musi najpierw mieć
    > władzę.

    No wreszcie prawdę napisałeś :-) A ja Ci powiem, że PiS będzie miał tę swoją
    ukochaną władzę, ale nic nie zbuduje i skończy jak Miller. Dlaczego? Bo
    obiecując trzymanie się zasad zrobił ludzi w wała. A nic tak ludzi nie
    wkurza jak moralizowanie przez kogoś kto nie ma do tego żadnego tytułu.

> [...]
    > specjalnymi, KunoŻaglem i co tam jeszcze - a zgadnij, koteczku, kogo?
    > Tak, tak, dobrze myślisz - pana Grzesia, nową szarą eminencję

    I w ogóle Schetyna to cappo di tutti cappi. Sam to wymyśliłeś, czy to nowa
    agitka wymyślona w sztabie PiS?

    > Jeśli dalej nie będzie piachu w tryby sypać to i nie będzie potrzeby.
    > Ale na razie PO psuje ile się da, a że ma dużo głosów, to i
    > możliwości spore.

    I dlatego biedne kaczory 3 milionów mieszkań nie zbudują, służby zdrowia nie
    naprawią itd. itp. Jak już pisałam - taka gadka o "złej platformie" na 4
    lata nie starczy. Trzeba będzie pokazać co się umie poza "czyszczeniem
    służb".

> [...]
    > ma się czemu dziwić. Poza tym, nie taki Lepper straszny jak go
    > malują, powiadam - są znacznie gorsi i niebezpieczniejsi niż ten

    Ach to już moralność w kąt odstawiamy? To trzeba było nie pieprzyć o niej w
    czasie kampanii.

    > Powiem ci krótko, skoro tak chcesz prawdy - teraz kłamiesz. Oferta
    > dla PO była uczciwa - nie będę wyliczał ile ministerstw, marszałków,
    > wojewodów - ale nie chcieli.

    No i zaczęli te pisowe obietnice realizować - od wyborów marszałków właśnie.
    Szkoda tylko, że wybrali nie tych co byli ustaleni :-) A teraz niech się
    wodzą z Lepperem, Giertychem i kto tam się jeszcze nadarzy - powodzenia!

    > Nie ma koalicji z SO i LPR, ale jak PO będzie dalej tak cwaniakować,
    > to kto wie? Ktoś wreszcie krajem rządzić musi i już raczej nie będzie
    > to Tusk.

    No i będą rządzić - Kaczor, Lepper i Giertych! Święta trójca :-)

    > Nie mam litości dla tych państwa, sorry. Udają dziennikarzy, a są
    > tylko funkcjonariuszami.

    Kultura ma to do siebie, że sie nie ulatnia jak Ci się czyjeś poglądy nie
    podobają.

    >A becikowe
    > wcale nie jest złą rzeczą - demografia nam nawala i trzeba jakoś
    > zachęcać ludzi do rozmnażania. Byle - normalnych ludzi, z normalnych
    > rodzin.

    A kto o tej "normalności" będzie decydować? Może Giertych? Poza tym -
    sądzisz, że demografia się poprawi bo kaczory rzucą tysiaka :-) ?

    >Zobaczymy jak to będzie wyglądać w praktyce.

    Wolałabym tego nie widzieć. Dla mnie EOT bo dyskutowanie z pisowym betonem,
    który każdą woltę kaczorów wytłumaczy jest średnio interesujące.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 55. Data: 2005-11-10 16:58:22
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-11-10 12:54- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Tomasz Nowicki, gdy pisał(a):
    > "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Czy Tobie trzeba wykładać żarty kawa na ławę, jak w "Gali biesiadnej?" :)
    > Nie jestem w PiS i być nie zamierzam. A co do pisuaru - czy
    > uszczypliwości zwolenników Pomagierni Ordynackiej względem adwersarzy
    > nie są w stanie wyjść poza skojarzenia a'la gen. Sławoj?
    >
    > T.
    No tak, jak widać, kolejny wątek bankowy zmieniliście w " inscenizację
    bitwy pod Hastings w wykonaniu koła gospodyń wiejskich z Warwick". Ale
    się wtrącał nie będę. Prywatnie i z racji niejakiej sympatii do obojga,
    mam nadzieję, że oponentce w stringach ładnie, a oponent już wie, że to
    nie były plany budowlane tylko "zobrazowanie rzeczywistych potrzeb
    mieszkaniowych". I sugerowałbym przeniesienie sporów politycznych gdzie
    indziej. Wybaczcie staremu, ale wasze kłótnie to całkiem NTG
    Na koniec chciałby jedynie słowo poświęcić obronie generała Sławoja,
    którego bolszewicka propaganda silnie opluła, a który bądź co bądź
    zasłużył się dla krzewienia higieny na wsi polskiej. Ale gdzie ja głupi
    pcham się z higieną między Wasze Moście...
    --
    **** yayco (yayco2@_tnij_gmail.com) ****
    **** ****

  • 56. Data: 2005-11-10 17:25:00
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    yayco wrote:
> [...]
    > zasłużył się dla krzewienia higieny na wsi polskiej. Ale gdzie ja
    > głupi pcham się z higieną między Wasze Moście...

    Masz rację yayco - zamykam niniejszym paszczę nt.polityki i lecę uzupełnić
    sobie kolekcję stringów - via mbank of course ;-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 57. Data: 2005-11-10 18:04:55
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 10 Nov 2005 17:08:11 +0100, w <dkvr9e$mrf$1@atlantis.news.tpi.pl>, "Tomasz
    Nowicki" <t...@s...com> napisał(-a):

    > <r...@a...net.pl> wrote in message
    > Thu, 10 Nov 2005 12:15:32 +0100, w <dkva4r$5ga$1@atlantis.news.tpi.pl>,

    > To sobie wołaj - może posłuchają. Ja tylko nie życzę sobie, żeby mi się
    > handlarze nachalnie pchali przed oczy

    Zmień bank. Ja uważam mBank za denny, więc generalnie nie korzystam.

    > z tym paskudztwem

    A to akurat da się wyleczyć ;p

  • 58. Data: 2005-11-10 19:27:19
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    "Glenn" <g...@b...pl> wrote in message

    > Zmień bank na rekomendowany przez ojca dyrektora.

    Jeśli umiesz czytać i masz pamięć lepszą niż kura, to wiesz, że o Rydzyku
    wypowiadam się mniej przyjaźnie niż Ty sama.

    A z tego banku nie korzystam - wypowiadałem się jedynie MFHO o pomyśle ze
    stringami na stronie logowania i tyle

    T.

  • 59. Data: 2005-11-11 16:44:21
    Temat: Re: [mBank] No nie, tylko nie stringi... [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 09 Nov 2005 12:57:49 +0100, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> wklepał(-a):

    >Zrzuty ekranów robi się w .png, a nie .jpg.

    A w polu From: nie wpisuje się dwukrotnie maila.

  • 60. Data: 2005-11-11 18:15:57
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 11 Nov 2005 17:44:21 +0100, w <d...@s...poczta.onet.pl>,
    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dnia Wed, 09 Nov 2005 12:57:49 +0100, "r...@a...net.pl"
    > <r...@a...net.pl> wklepał(-a):

    > A w polu From: nie wpisuje się dwukrotnie maila.

    Skąd ci przyszło do głowy, że mój nick to mail?