  • 31. Data: 2012-06-03 13:52:43
    Temat: Re: Nowy produkt oszczędnościowy mSaver
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Co nie zmienia faktu, że nie jest to jakaś super sprawa.

    mSaver nie może powodować debetu czy innego zadłużenia. Jak tak się
    stanie, to składasz reklamację.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 32. Data: 2012-06-04 01:40:57
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu niedziela, 3 czerwca 2012 13:52:43 UTC+2 użytkownik Karol Y napisał:

    > mSaver nie może powodować debetu czy innego zadłużenia. Jak tak się
    > stanie, to składasz reklamację.
    Debetu może i nie może, ale uruchomić środki z kredytu odnawialnego jak najbardziej.

    Czyli de facto zadłużenie może spowodować i wtedy mamy 5zł na mSaverze na +4% i
    jednocześnie - 5 zł kredytu na -16%.

    Pozdrawiam
    Michał m

  • 33. Data: 2012-06-04 13:12:32
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    W dniu 2012-06-03 13:52, Karol Y pisze:
    > mSaver nie może powodować debetu czy innego zadłużenia. Jak tak się
    > stanie, to składasz reklamację.

    mBank już się skończył. Po co w ogóle wprowadzać takie oferty (pewnie
    kosztowało to trochę kasy) ?
    Konkurencja jak np. Millennium oferuje konta oszczędnościowe na 7%, a do
    tego mają ogromną sieć oddziałów, oferty nawet nie ma co porównywać
    (Dobre Konto + Impresja i zarabiamy na czysto kilkadziesiąt zł
    miesięcznie). A mBank pomimo że z powodu braku oddziałów powinien mieć
    ofertę najlepszą to ma najgorszą (wypłaty ze wszystkich bankomatów
    kosztują 5 zł, polecenia zapłaty 1 zł, konto nie ma żadnej wartości
    dodanej) do tego oprocentowanie depozytów ma mniejsze niż PKO BP.

    Czyli w mBanku za konto z podstawowymi usługami płace 6 zł (wypłaty i
    polecenia zapłaty) i nie mam z tego nic.
    W Millennium to samo mam za darmo, do tego dostaję zwrot 3% za zakupy na
    stacjach benzynowych i sklepach spożywczych, w zeszłym miesiącu dostałem
    zwrotu 38 zł.
    Dodatkowo Millenium ma oddział na każdym rogu, gdzie można iść, podjąć
    większa wypłatę gotówki (w mBanku takiej opcji brak, chyba że przez
    placówki Multibanki ale to kosztuje chyba min. 9zł - czyli śmiech na
    sali) albo wpłacić środki (w mBanku pozostaje wpłatomat, który zadziała
    albo i nie i zeżre kasę, którą odzyskamy za 30 dni - albo i nie
    odzyskamy :).

    Impresja, która zapewnia zwrot 5% i raty 0% dwa razy w roku bije na
    głowę każdą kartę mBankową - i jeszcze posiada rewelacyjna
    ubezpieczenie, które kosztuje co prawda 5zł/miesiąc ale dzięki zwrotowi
    5% i tak wychodzi darmowe (wystarczy wydać 100zł).

    Oczywiście Millennium to tylko przykład, bo teraz ze święcą trzeba
    szukać gorszej oferty niż to co oferuje mBank.

    Ja niestety po 8 latach opuszczam mBank bo już nawet sam siebie nie
    potrafię przekonać do tego banku, a kolejne "innowacje" to jest jakaś
    tragedia, pewnie kolejne "nowości" to będzie zapowiadana integracja z
    facebookiem czyli de facto kopiowanie z Alior sync. Tyle że o ile pasuje
    to do jakiegoś tworu kierowanego do nastolatków jak A sync, o tyle do
    banku, które ma w ofercie nawet karty Platynowe i oferuje oszczędzanie
    do emerytury (mSaver), usługi maklerskie i wiele innych "poważnych"
    usług już nie bardzo.

    mBank chyba sam nie wie do kiego kieruje ofertę i w rezultacie oferta
    jest słaba dla wszystkich grup docelowych.

    Rachunku nie zamykam z sentymentu, mam tam jeszcze ubezpieczenie auta na
    kolejny rok ale całą resztę już z mBanku wyprowadziłem gdzie indziej,
    karty zamykam lada dzień.

  • 34. Data: 2012-06-13 09:53:09
    Temat: Re: [mBank] Nowy produkt oszczędnościowy mSaver
    Od: "Rezydent" <r...@g...pl>

    Konfabulator <w...@g...pl> napisał(a):

    > http://www.mbank.pl/oszczednosci/regularne-oszczedza
    nie/msaver/

    czy ja dobrze rozumiem, ze jak wplaty nie przekrocza 3000 zł to oprocentowanie
    bedzie 0% ?