  • 1. Data: 2005-02-24 08:48:34
    Temat: Re: [mBank] Oddzial w Stolycy
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Human Being <p...@M...onet.pl> wrote:
    > spieszę donieść, że przy ulicy Grzybowskiej, obok Radissona, w
    > kierunku ulicy Królewskiej, powstaje (jak mi się zdaje) pierwszy
    > _ODDZIAŁ_ naszego ulubionego mBanku.

    Pierwszy byl na Senatorskiej :)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-02-24 08:49:24
    Temat: [mBank] Oddzial w Stolycy
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    Witam serdecznie bankomaniaków,

    spieszę donieść, że przy ulicy Grzybowskiej, obok Radissona, w
    kierunku ulicy Królewskiej, powstaje (jak mi się zdaje) pierwszy
    _ODDZIAŁ_ naszego ulubionego mBanku.

    To nie jest żart, na ścianie wiszą już dwie maszyny: bankomat i
    wpłatomat. Nad tym drugim jest nawet stosowna informacja na gustownej
    tabliczce. Nie jest to chyba kolejny oddział MultiBanku, bo przecież
    300 m dalej znajduje się jego oddział.

    Już niedługo opiszę dalsze szczegóły. Na razie widziałem jak
    ustawiają biurka i lady w środku.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 3. Data: 2005-02-24 09:14:32
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    w <news:cvk4e5$b1h$1@news.onet.pl>
    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Pierwszy byl na Senatorskiej :)

    No właśnie przeczuwałem, że coś przeoczyłem. Ale tam jest chyba
    jakieś Centrum Kredytowe. Natomiast w tym powstaje oddział z
    prawdziwego zdażenia, biurka, lada. Coś w stylu oddziałów MultiBanku.
    Kolorystyka podobna i chyba tylko na ścianach jakieś fajne malunki
    powstają. Będę donosił na bieżąco, bo odprowadzam tam dziecko do
    przedszkola ;-)

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair
    [ N O W P L A Y I N G ]
    U2 - "Walk On" - All That You Can't Leave Behind

  • 4. Data: 2005-02-24 09:15:32
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Human Being <p...@M...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Kolorystyka podobna i chyba tylko na ścianach jakieś fajne malunki
    > powstają. Będę donosił na bieżąco, bo odprowadzam tam dziecko do

    Centra kredytowe maja byc przeksztalcone w Centra Finansowe. Na
    Senatorksiej juz takie jest. Plazmy, foteliki, kolorowo, komputery itp.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2005-02-24 09:29:56
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    w <news:cvk60n$ksc$1@news.onet.pl>
    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > Centra kredytowe maja byc przeksztalcone w Centra Finansowe. Na
    > Senatorksiej juz takie jest. Plazmy, foteliki, kolorowo,
    > komputery itp.

    No tam, wszystko się zmienia ;-) Właśnie sobie uświadomiłem, że już
    ponad rok tam nie byłem, a w pamięci pozostał poprzedni, dodam że
    niezbyt zachęcający, obraz.

  • 6. Data: 2005-02-24 14:31:53
    Od: Solos <m...@t...pl>

    Czyli co? Pojawiaja sie placowki? Wprowadza za jakis czas oplaty za
    prowadzenie konta jak w Multi? Poza tym, jak mBank bedzie mial placowki,
    to jaka bedzie roznica miedzy mBankiem a Multi poza nazwa? Ten sam
    wlasciciel, w sumie ta sama oferta. Moze sie polacza?

    --
    Solos
    GG 3115539

  • 7. Data: 2005-02-24 14:35:44
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Solos <m...@t...pl> wrote:
> [...]
    > placowki, to jaka bedzie roznica miedzy mBankiem a Multi poza nazwa?
    > Ten sam wlasciciel, w sumie ta sama oferta. Moze sie polacza?

    Inny target klienta.
    CF nie prowadza obslugi kasowej (sa tylko wplatomaty), a tam siedza glownie
    agenci (na umowie agencyjnej przedstawiciele banku).
    Glownie ma to wspomagac budowanie akcji kredytowej i takie tam

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 8. Data: 2005-02-24 22:30:43
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > agenci (na umowie agencyjnej przedstawiciele banku).
    > Glownie ma to wspomagac budowanie akcji kredytowej i takie tam

    Co nie zmienia faktu, ze ewolucja mBanku zmierza w kierunku Multi :)
    Oprocentowanie juz wyrównali...... może teraz czas na opłaty ?:))