  • 1. Data: 2010-02-20 18:07:57
    Temat: [mBank] Oferta dla Ciebie
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Chyba cos nam sie rozjechalo naszemu rewolucjoniscie, bo od kiedy pojawila
    sie tu informacja o tej funcjonalnosci dostaje juz 3 oferte na KK. Limit ten
    sam, ale za kazdym razem inaczej opisana i inny termin waznosci. Nowa oferta
    zawsze nadpisuje nowa. drazniace jest jednak, ze przy kazdym logowaniu
    kolejnego dnia wyskakuje jako cos nowego mimo, ze glowne parametry takie
    same...

    MK

  • 2. Data: 2010-02-22 23:43:15
    Temat: Re: [mBank] Oferta dla Ciebie
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > oferta zawsze nadpisuje nowa. drazniace jest jednak, ze przy kazdym
    > logowaniu kolejnego dnia wyskakuje jako cos nowego mimo, ze glowne

    Kolejny dzien i kolejna oferta... ;)

    Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną
    ofertę:
    KARTA kredytowa z limitem do 20000 PLN - oferta ważna do 2010-03-09 - Złóż
    wniosek...

    Poprzednia miala termin waznosci do 6 marca, ale nadpisala ja powyzsza. Z
    niecierpliwoscia czekam na jutrzejsza ;).

    MK

  • 3. Data: 2010-02-23 08:23:21
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 00:43:15 +0100, MK napisał(a):

> [...]
    >
    > Poprzednia miala termin waznosci do 6 marca, ale nadpisala ja powyzsza.
    > Z niecierpliwoscia czekam na jutrzejsza ;).

    Musisz tam jakimiś grubszymi milionami obracać, bo u mnie cały czas stoi
    jak stało i oferta jest ważna do 3 marca.

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-02-23 21:48:33
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Musisz tam jakimiś grubszymi milionami obracać, bo u mnie cały czas stoi
    > jak stało i oferta jest ważna do 3 marca.

    Hehe... a ja doczekalem sie nastepnej... ;)

    Jesteś naszym stałym Klientem, dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie specjalną
    ofertę:
    KARTA kredytowa z limitem do 20000 PLN - oferta ważna do 2010-03-10 - Złóż
    wniosek...

    O ile dobrze licze to juz 5 oferta w ciagu tygodnia... Jeszcze mnie to bawi,
    ale obawiam sie, ze za jakis czas zacznie irytowac...

    MK