  • 11. Data: 2009-01-23 12:27:39
    Temat: Re: [mBank] Oferta zmiany warunków kredytu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@n...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > No więc właśnie wychodzi na to że mam oprocentowanie na starych
    > zasadach. Jak pytałem na mLinii to oczywiście niekompetentna pani
    > poinformowała mnie że mam oprocentowanie zmienne liczone według LIBOR'u.

    nic z tego ni rozumiem.
    teraz masz zmienne liczone według liboru,a a bedziesz mial stałe o wartosci
    L+2,3? Znaczy ze jak sie libor zmieni to twoje oprocentowanie i tak
    pozostanie na stałym poziomie?
    Obecnie chyba L jest dosc niski - moze to sie oplaca?

    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest
    sprawienie, by ludzie wierzyli, że już ją znają." Frank Herbert

  • 12. Data: 2009-01-23 16:44:40
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Sebcio" <s...@n...com> wrote in message

    > Mam, dokopałem się.

    > A w dupie to już mam, szkoda mi zdrowia. Wkurza tylko niekompetencja -
    > pani obok telefonu z pewnością w głosie wciskała mi że moja umowa została
    > podpisana po jakimś tam terminie i na pewno objęta nowymi zasadami.
    >
    > Po jaką cholerę pseudokonsultanci, skoro człowiek i tak musi sam do
    > wszystkiego dojść by mieć rzetelną informację.

    a mozesz podać co masz w tej podpisanej umowie ?

    marża: ?
    podstawa oprocentowania: ?
    waluta: ?

    george