  • 1. Data: 2002-09-10 12:37:21
    Temat: [mBank] Oplata za VE do eMaxa - raz jeszcze
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witam!

    Dzwonielem przedwczoraj na mlinie zeby odwolac przedluzenie VE do
    eMaxa. mLinek spytal sie skad ta decyzja i na moja odpowiedz ze
    przez wprowadzenie zaporowej ceny za ta karte zaczal mnie wypytywac
    skad mam te informacje, po czym otworzyl aktualnosci, przeczytal
    wszystko i bardzo wyraznie stwierdzil, ze nawet jesli jest napisane
    ze do konca wrzesnia oplata nie bedzie pobierana to NIE ZNACZY, ze
    od pazdziernika BEDZIE. Jak mowil, bank jeszcze nie podjal decyzji,
    a bedzie ona znana ok. polowy wrzesnia i prosil zeby wtedy zadzwonic
    i dowiedziec sie o szczegoly. Przy takim obrocie karty swoja
    dyspozycje na razie wstrzymalem :))

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    "How shall I fill the final places
    How shall I complete the wall"
    WinAmp gra: My Dying Bride - Under Your Wings And Into Your [zatrzymany]

  • 2. Data: 2002-09-10 13:09:34
    Temat: Re: [mBank] Oplata za VE do eMaxa - raz jeszcze
    Od: "paulus" <p...@w...pl>

    Chcialbym dodac ze juz zglosilem ze nie chce wznowienia VE do eMaxa.
    Z tego co podczas tej szybkiej akcji sie dowiedzialem to wznowienie tej karty
    do 30 IX 2002 nic nie kosztuje, ale jesli karta jest wznawiana po 30 IX to
    oczywiscie wznowienie bedzie odplatne. I kobieta w telefonie nie miala
    watpliwosci - BEDZIE ODPLATNE

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-09-10 13:59:52
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > dyspozycje na razie wstrzymalem :))

    A dlaczego chcesz zrezygnowac z przedluzenia? W TOiP podano, ze odnowienie

    kriskel

  • 4. Data: 2002-09-11 18:06:31
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

> [...]
    > do 30 IX 2002 nic nie kosztuje, ale jesli karta jest wznawiana po 30 IX to
    > oczywiscie wznowienie bedzie odplatne. I kobieta w telefonie nie miala

    No i tu dlatego napisalem swojego posta - wszyscy na grupie trzymaja sie tej
    wersji. A mLinek z ktorym rozmawialem stwierdzil ze JESZCZE NIE WIADOMO.
    Wiadomo tylko ze do konca wrzesnia jest za free. Potem - zobaczymy.
    Pzdr
    Konrad Inglot

  • 5. Data: 2002-09-11 18:35:44
    Od: v...@p...onet.pl

> [...]
    >  a bedzie ona znana ok. polowy wrzesnia i prosil zeby wtedy zadzwonic
    >  i dowiedziec sie o szczegoly. Przy takim obrocie karty swoja

    zeby pozniej nie bylo tak, ze oplata i tak bedzie, a tobie powiedza, ze musisz
    zaplacic, bo dyspozycje niewznawiania karty trzeba zlozyc na miesiac naprzod...

    pozdr.
    radek

  • 6. Data: 2002-09-11 18:37:27
    Od: v...@p...onet.pl

    > A dlaczego chcesz zrezygnowac z przedluzenia? W TOiP podano, ze odnowienie
    > wynosi 0 zl.

    niech cie to nie zwiedzie:

    "Szanowny Panie,

    strona aktualizowana jest w momencie wejscia zmian w zycie. Dlatego danego
    dnia moze widniec informacja na temat braku oplaty pomimo tego ze w
    aktualnosciach juz jest o tym informacja.

    Z poważaniem
    ====================================
    Tomasz Gęsieniec
    Referent
    Wydział Teleoperatorów mBanku
    Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta"

  • 7. Data: 2002-09-12 09:20:51
    Od: g...@p...gazeta.pl

    >dyspozycje niewznawiania karty trzeba zlozyc na miesiac naprzod...

    1,5 miesiąca, niestety. W regulaminie stoi, że 45 dni przed upływem terminu
    ważności karty trzeba podjąć decyzję o jej niewznawianiu-inaczej wznowienie
    jest automatyczne.

    http://www.mbank.com.pl/przewodnik/regulamin/reg_vis
    a_elec.html#IX

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 8. Data: 2002-09-12 09:37:06
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dnia moze widniec informacja na temat braku oplaty pomimo tego ze w
    > aktualnosciach juz jest o tym informacja.

    I owszem. Informacja o wprowadzeniu opłaty za wydanie karty VE do eMaxa była
    podawana przed dniem jej wprowadzenia. Natomiast ani razu nie widziałem
    wzmianki o wprowadzeniu opłaty za jej odnowienie. Jeżeli bank ma zamiar
    wprowadzić opłatę za wznowienie, to przyjąwszy, że rezygnację ze wznowienia
    trzeba wnieść conajmniej 30 dni przed końcem terminu ważności karty, to bank
    powinien podać informację odpowiednio wcześniej.
    Nie wiem, czy bank ma taki obowiązek (spodziewam się, że raczej nie), czy
    jest to kwestia szacunku do klienta, ale jakieś zasady powinny obowiązywać.

    --
    kriskel

  • 9. Data: 2002-09-12 10:58:48
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Natomiast ani razu nie widziałem
    > wzmianki o wprowadzeniu opłaty za jej odnowienie.

    "1 września 2002 r. mBank wprowadza zmiany w taryfie prowizji i opłat. Najważniejsze
    zmiany to:
    - wprowadzenie opłaty za wydanie karty Visa Electron dla właścicieli rachunków eMAX -
    36

    - podniesienie opłaty za wydanie karty Visa Electron dla pełnomocników rachunków eMAX
    - 36

    - podniesienie opłaty za wydanie eKARTY do rachunków eKONTO i izzyKONTO - 25 zł.
    Podstawowa karta płatnicza Visa Electron dla właścicieli rachunków eKONTO będzie
    nadal
    wydawana bezpłatnie. Do końca września 2002 r. wznowienie karty Visa Electron dla
    właścicieli

    ^^^
    rachunków eMAX będzie bezpłatne, a karty dodatkowej będzie kosztować 15 zł. "
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Czegóż jeszcze potrzeba ?
    Grzegorz

  • 10. Data: 2002-09-12 12:28:18
    Od: "kriskel" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > wydawana bezpłatnie. Do końca września 2002 r. wznowienie karty Visa
    Electron dla
    > właścicieli

    ^^^
    > rachunków eMAX będzie bezpłatne, a karty dodatkowej będzie kosztować 15
    zł. "

    Dzięki. Zapomniało mi się. ;-)

    --
    kriskel