  • 1. Data: 2011-03-30 17:40:50
    Temat: [mBank] Przedłużenie promocji mLOKATY jednodniowej
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    Dostalem dzisiaj takiego maila:

    "Informujemy, że promocja mLOKATY jednodniowej Twój Wyższy Zysk i Twój
    Wyższy Zysk II została przedłużona do 04.05.2011 r. włącznie.
    Istniejące lokaty jednodniowe, założone do 31.03.2011 r. na warunkach
    promocyjnych, zostaną automatycznie odnowione.
    [...]
    Już wkrótce przekażemy Ci informacje na temat nowych lokat z dzienną
    kapitalizacją odsetek.

    Prosimy o zachowanie niniejszego komunikatu, ponieważ poprzedni informujący
    o promocji i zawierający link do otworzenia promocyjnej lokaty, wygaśnie
    31.03.2011 r."

    Przypominam:
    https://form.mbank.com.pl/wnioski/promocjamlokaty/in
    dex.html
    optymalna_lokata( 4% ) = 1049.38 pln

  • 2. Data: 2011-03-30 20:41:27
    Od: "Pawel" <P...@g...pl>

    To oprocentowanie rachunków i lokat w mBanku jest wprost żałosne.Ciekawe czy
    dużo mają naiwnych co się dają na to nabierać.eMax 1%, eMax+ 3%,eKonto
    0,00%. Dla porównania Polbank rachunek MO 4,75%, konto osobiste 3%, lokata
    12m do 5,50%.Byle Skoki dają więcej.

  • 3. Data: 2011-03-30 20:53:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-03-30 22:41, Pawel pisze:
    > To oprocentowanie rachunków i lokat w mBanku jest wprost ?a?osne.Ciekawe czy
    > du?o maj? naiwnych co sie daj? na to nabieraae.eMax 1%, eMax+ 3%,eKonto
    > 0,00%.

    No i co, zmuszaja cie z pistoletem przy glowie do korzystania?

  • 4. Data: 2011-03-30 21:00:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/30/2011 3:41 PM, Pawel wrote:
> [...]
    > dużo mają naiwnych co się dają na to nabierać.eMax 1%, eMax+ 3%,eKonto
    > 0,00%. Dla porównania Polbank rachunek MO 4,75%, konto osobiste 3%, lokata

    to sie przenies, a nie płacz

  • 5. Data: 2011-03-30 21:10:18
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pawel" <P...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 0,00%. Dla porównania Polbank rachunek MO 4,75%, konto osobiste 3%, lokata

    Masz rację,kiedyś mBank to było coś,a teraz są niestety żałosni jeżeli
    chodzi o ofertę. Może nadejdzie jeszcze taki czas,że się poprawią i wrócimy
    do nich z naszymi pieniędzmi.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 6. Data: 2011-03-30 21:26:05
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Pawel <P...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > 0,00%. Dla porównania Polbank rachunek MO 4,75%, konto osobiste 3%, lokata

    Temat rorów pomijam, ale co do lokaty jednodniowej, do której jest tytuł
    wątku, to nie przesadzaj. Jeśli ktoś ma możliwość skorzystania z promocyjnej
    wersji jednodniówki mBanku, to ta oferta wcale nie jest mocno poniżej rynku.
    Tak naprawdę jakie masz alternatywy? Lepiej ma tylko Polbank, Meritum i banki
    Czarneckiego. Eurobank ma tyle samo. To naprawdę nie taki wielki wybór przy
    tej ilości banków jaka jest na rynku.

  • 7. Data: 2011-03-30 23:52:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 3/30/2011 4:10 PM, Grażyna.Ł wrote:
    > Może nadejdzie jeszcze taki czas,że się poprawią i wrócimy
    > do nich z naszymi pieniędzmi.

    jak cie będą chcieli.
    Czekam na ofertę banków uzależnioną od dlugości bycia u nich.
    Ciekawe kto pierwszy na to wpadnie.

  • 8. Data: 2011-03-31 08:25:27
    Temat: Re: Przedłużenie promocji mLOKATY jednodniowej
    Od: michalp <m...@i...pl>

    Tak, oprocentowanie nie jest rewelacyjne, ale i tak nie niskie - poza
    tym w przeciwieństwie do wielu innych ofert:
    - nieograniczona liczba lokat;
    - prawdziwa "jednodniówka", czyli bez zobowiązania dłuższego niż jeden
    dzień. Pieniądze w każdej chwili są dostępne bez utraty jakichkolwiek
    odsetek.

    Michał

  • 9. Data: 2011-03-31 08:54:20
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek wrote:

    > jak cie będą chcieli.
    > Czekam na ofertę banków uzależnioną od dlugości bycia u nich.
    > Ciekawe kto pierwszy na to wpadnie.

    Faktycznie. Oferta z malejącym oprocentowaniem, bo wszak nowego
    klienta trzeba jakoś przyciągnąć, a stary już jest...

    witrak()

  • 10. Data: 2011-03-31 08:54:43
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Pawel" <P...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > To oprocentowanie rachunków i lokat w mBanku jest wprost żałosne.Ciekawe
    > czy dużo mają naiwnych co się dają na to nabierać.eMax 1%, eMax+ 3%,eKonto

    Hmmm, np. ja z tego korzystam. I z lokat 1-dniowych, i z eMax+, i z eMax. :D