  • 11. Data: 2011-03-31 09:30:37
    Temat: Re: [mBank] Przedłużenie promocji mLOKATY jednodniowej
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-31 10:54, witrak() pisze:

    > Faktycznie. Oferta z malejącym oprocentowaniem, bo wszak nowego
    > klienta trzeba jakoś przyciągnąć, a stary już jest...

    Takich ofert to już sporo było.
    Tylko się nazywało że dla nowych jest wyższe, a nie że dla starych niższe.

  • 12. Data: 2011-03-31 09:33:52
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2011-03-31 10:54, MarekZ pisze:

    > Hmmm, np. ja z tego korzystam. I z lokat 1-dniowych, i z eMax+, i z
    > eMax. :D

    A powiesz dlaczego to robisz?
    Bo ja wolę mieć gotówkę na rachunku oszczędnościowym w Eurobanku.
    Oprocentowanie nieznacznie wyższe a dostęp bezproblemowy,
    bez ograniczenia na jeden darmowy przelew z eMax +.

  • 13. Data: 2011-03-31 10:01:59
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Bogdan B." <g...@r...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A powiesz dlaczego to robisz?
    > Bo ja wolę mieć gotówkę na rachunku oszczędnościowym w Eurobanku.
    > Oprocentowanie nieznacznie wyższe a dostęp bezproblemowy,
    > bez ograniczenia na jeden darmowy przelew z eMax +.

    Ze względu na onlajnowość. Czasami zdarzają mi się wysokie "osady" ale
    generalnie ja tymi środkami operuję na rynku. I dla tego rodzaju zastosowań
    oferta mBanku jest dobra. Eurobank odpada, bo nie może być bankiem docelowym
    bluecash, ma też jakieś problemy z Sorbnetem, których nie chce mi się nawet
    głębiej analizować. Ogólnie nie wyrobił sobie u mnie marki "pewnego banku".

    Naturalnie dla pasywnych oszczędności (szczególnie długoterminowych) oferta
    mBanku jest dość słaba (choć nie bardzo słaba), to nie ulega wątpliwości.
    Ale to jeszcze nie oznacza, że wszyscy, którzy z oferty mBanku korzystają to
    ciołki. Tym bardziej jeśli zadba się o to, aby mieć do dyspozycji
    wystarczającą ilość eMax+.

  • 14. Data: 2011-03-31 12:49:15
    Temat: Re: Przedłużenie promocji mLOKATY jednodniowej
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 31 Mar 2011 01:25:27 -0700, michalp napisał(a):

    > - prawdziwa "jednodniówka", czyli bez zobowiązania dłuższego niż jeden
    > dzień. Pieniądze w każdej chwili są dostępne bez utraty jakichkolwiek
    > odsetek.

    Nieprawda. Jednodniówka związana z eMax+, a to oznacza jedną bezpłatną
    wypłatę w miesiącu

  • 15. Data: 2011-03-31 16:08:31
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

[...]

    Nie przechwalaj mBanku, możesz mieć tylko 4 eMax+, to i 4 darmowe wypłaty w
    miesiącu. A już eMax zwykły na 1% to masochizm finansowy.

  • 16. Data: 2011-03-31 16:46:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "mx" <@m...@o...pl@> writes:

> [...]
    > wystarczającą ilość eMax+.
    >
    > Nie przechwalaj mBanku, możesz mieć tylko 4 eMax+, to i 4 darmowe

    Własne. Ale mam wrażenie, że "zadbanie o wystarczającą liczbe eMax+"
    oznacza np. pełnomocnictwa od całej rodziny :)

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 17. Data: 2011-03-31 16:54:33
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Grażyna.Ł nadaje:
    > Masz rację,kiedyś mBank to było coś,a teraz są niestety żałosni jeżeli
    > chodzi o ofertę. Może nadejdzie jeszcze taki czas,że się poprawią i
    > wrócimy do nich z naszymi pieniędzmi.

    A po co im twoje pieniądze skoro sama ich nie chcesz i tylko patrzysz
    komu je podrzucić jak czarnego Piotrusia? ;-)
    Na ofertę mBanku nie narzekam bo umiem zrobić przelew do innego banku.
    Jeśli ktoś nie potrafi to faktycznie przykra sprawa.

  • 18. Data: 2011-03-31 17:06:06
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent mx nadaje:
    > Nie przechwalaj mBanku, możesz mieć tylko 4 eMax+, to i 4 darmowe
    > wypłaty w miesiącu. A już eMax zwykły na 1% to masochizm finansowy.

    Faktycznie, jeśli ktoś codziennie zrywa lokaty to może być kłopot. Jeśli
    tylko raz w tygodniu to sobie poradzi. Dodatkowe konto typu eMax się
    przydaje, choćby tylko dlatego że ma własny numerek.

  • 19. Data: 2011-03-31 17:19:13
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Faktycznie, jeśli ktoś codziennie zrywa lokaty to może być kłopot. Jeśli
    >tylko raz w tygodniu to sobie poradzi. Dodatkowe konto typu eMax się
    >przydaje, choćby tylko dlatego że ma własny numerek.

    Ale jaka korzyść z dodatkowego numery? PRESTIŻ?
    (Jeśli chodzi o pozabankowy numerek to rozumiem)

  • 20. Data: 2011-03-31 18:36:33
    Temat: Re: [mBank] Przed?u?enie promocji mLOKATY jednodniowej
    Od: Simple Man <c...@l...de>

    W dniu 2011-03-30 23:10, Gra?yna.? pisze:
    > Masz racj?,kiedy? mBank to by?o co?,a teraz s? niestety ?a?osni je?eli
    > chodzi o ofert?. Mo?e nadejdzie jeszcze taki czas,?e si? poprawi? i wr?cimy
    > do nich z naszymi pieni?dzmi.

    Akurat mBank jest moim zdaniem jednym z najlepszych banków. Większość
    rzeczy można załatwić zdalnie, a nie tak jak w prawie wszystkich bankach
    "proszę iść do oddziału", a oddział czynny wtedy kiedy człowiek pracuje.
    Poza tym sam fakt biegania do oddziału z byle głupotami jest sam w sobie
    durny. Oferta mBanku w niektórych aspektach jest gorsza niż kiedyś, w
    innych jest lepsza i sumarycznie nie jest tak źle. Poza tym sporo
    produktów dodanych : biuro maklerskie, fundusze, ubezpieczenia. Nie
    można też zapominać o super wygodnym i funkcjonalnym dostępie przez
    internet z czym mimo wszystko wiele banków sobie nie radzi.