  • 1. Data: 2007-10-07 07:35:59
    Temat: [mBank] Pytanie o wpłatomaty i historię rachunku...
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Witam,

    Czy wpłaty dokonywane we wpłatomatach mBanku nie są uwidaczniane w
    historii rachunku? Pieniądze na koncie mam jednak na liście operacji
    brak jakiegokolwiek wpisu o dokonanej wpłacie. To normalne?

    --
    michal

  • 2. Data: 2007-10-07 08:41:15
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Michał pisze:

    > Czy wpłaty dokonywane we wpłatomatach mBanku nie są uwidaczniane w
    > historii rachunku? Pieniądze na koncie mam jednak na liście operacji
    > brak jakiegokolwiek wpisu o dokonanej wpłacie. To normalne?

    Jest zaksięgowane z poniedziałkową datą. Ustaw sobie odpowiednią datę w
    zakresie historii rachunku.

  • 3. Data: 2007-10-07 12:11:08
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie Wojciech Nawara w liscie z dnia 2007-10-07 10:41
    napisala nastepujace slowa:

    > Jest zaksięgowane z poniedziałkową datą. Ustaw sobie odpowiednią datę w
    > zakresie historii rachunku.

    A rzeczywiście ;) A to cwaniaki.. Dzięki za wskazówkę! :)

    --
    michal

  • 4. Data: 2007-10-07 15:59:53
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Michał napisał(a):
    > Czy wpłaty dokonywane we wpłatomatach mBanku nie są uwidaczniane w
    > historii rachunku? Pieniądze na koncie mam jednak na liście operacji
    > brak jakiegokolwiek wpisu o dokonanej wpłacie. To normalne?

    Tak z innej beczki : ani mBank ani Multi nie chca uwzgledniac (np. przy
    wydawaniu KK na podstawie historii wplywow) wplat dokonanywanych we
    wplatomacie. Po prostu dla nich te wplaty nie istnieja :)

    --
    Mithos

  • 5. Data: 2007-10-08 11:48:47
    Od: Michal Kolodziejczyk <m...@w...pl>

    Mithos wrote:

    > Tak z innej beczki : ani mBank ani Multi nie chca uwzgledniac (np. przy
    > wydawaniu KK na podstawie historii wplywow) wplat dokonanywanych we
    > wplatomacie. Po prostu dla nich te wplaty nie istnieja :)

    Gdybys robil wyplaty z bankomatu i od razu wplacal we wplatomacie,
    zadzialaloby to jak oscylator do zwiekszania obrotow. Wiec to dosc
    naturalne ograniczenie (choc zgadzam sie ze troche "na skroty").

    miko

  • 6. Data: 2007-10-08 11:51:13
    Od: "Pen" <p...@g...pl>

    > Tak z innej beczki : ani mBank ani Multi nie chca uwzgledniac (np. przy
    > wydawaniu KK na podstawie historii wplywow) wplat dokonanywanych we
    > wplatomacie. Po prostu dla nich te wplaty nie istnieja :)

    Wpłaty gotówkowe często nie są wliczane jako wpływ środków do oceny
    zdolności kreytowej, bo to mogą być po prostu te same środki wyjęte
    wcześniej z bankomatu. Na tej zasadzie mogą też nie być wliczane przelewy z
    innych własnych kont.