  • 1. Data: 2009-08-28 04:29:25
    Temat: mBank - SMS-y po 1,50 zł?
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Przed chwilą żonie nie wykonał się zlecony na dzisiaj przelew do ZUS.
    Okazało się, że na eKoncie zabrakło środków na wykonanie przelewu, gdyż
    bank potrącił jej 3 zł opłaty za wysłane *dwa* SMS-y!!!
    Czy była jakaś podwyżka cen SMS-ów w mBanku?
    Czy może teraz mBank liczy sobie także za SMS-y zawierające hasła
    jednorazowe?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 2. Data: 2009-08-28 07:15:18
    Temat: Re: mBank - SMS-y po 1,50 zł?
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 28 Sie, 06:29, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:
> [...]
    > Czy była jakaś podwyżka cen SMS-ów w mBanku?
    > Czy może teraz mBank liczy sobie także za SMS-y zawierające hasła

    opłata za sporządzenie i wysłanie hasła jednorazowego w formie SMS
    0 zł

    Natomiast jak się aktywuje różne usługi i się o tym nie pamięta to
    potem ma się pretensje do wszystkich.

    Powiadomienia smsowe - abonament, w niektórych wersjach 3 zł i pewnie
    za to pobrano opłatę

  • 3. Data: 2009-08-28 07:58:11
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 00:15:18 -0700 (PDT), Tomek z Wawy napisał(a):

    > opłata za sporządzenie i wysłanie hasła jednorazowego w formie SMS
    > 0 zł
    >
    > Natomiast jak się aktywuje różne usługi i się o tym nie pamięta to
    > potem ma się pretensje do wszystkich.

    Żona mało korzysta z banku i żadnych innych usług nie włączała.
    Dotychczas miesięczna opłata za SMS-y zawsze wynosiła 40 lub co najwyżej
    60 groszy, nigdy więcej!

    > Powiadomienia smsowe - abonament, w niektórych wersjach 3 zł i pewnie
    > za to pobrano opłatę

    Przy dwóch SMS-ach miesięcznie nie opłacała się wykupywać żadnego
    abonamentu.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 4. Data: 2009-08-28 08:15:27
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 28 Sie, 09:58, Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

    > Żona mało korzysta z banku i żadnych innych usług nie włączała.
    > Dotychczas miesięczna opłata za SMS-y zawsze wynosiła 40 lub co najwyżej
    > 60 groszy, nigdy więcej!

    Konkretnie to jeden kosztuje 20 gr. Więc Bank z pewnością nie pobrał 3
    zł za *dwa* SMSy. Ani tym bardziej za hasło SMS, które jest za darmo.
    Jeśli *na pewno* nie wyklikaliście sobie abonamentu to piszcie
    reklamację, można na e-mail z e-maila zarejestrowanego u nich, podając
    swoje dane i PESEL, w ciągu kilku dni dostaniecie wyjaśnienie za co
    była opłata.

  • 5. Data: 2009-08-28 08:52:26
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Czy była jakaś podwyżka cen SMS-ów w mBanku?
    > Czy może teraz mBank liczy sobie także za SMS-y zawierające hasła
    > jednorazowe?

    Opłata za sporządzenie i wysłanie hasła jednorazowego w formie SMS
    wynosi 0 zł i do otrzymania SMSem hasła do przelewu nie jest potrzebny żaden
    abonament, ale jeśli wykupiłeś abonament na powiadamianie smsowe o innych
    "wydarzeniach" na koncie - np. 20 SMSów w abonamencie, to płacisz 3 zł +
    0,20 zł za SMSa poza abonamentem.
    Ewentualnie, jeśli nie wykuoywałes żadnego abonamentu, to znaczy że żona
    ściemnia i wysłała 3 zł kochankowi a zwala na mBank

  • 6. Data: 2009-08-28 09:31:37
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 01:15:27 -0700 (PDT), Tomek z Wawy napisał(a):

    > Konkretnie to jeden kosztuje 20 gr. Więc Bank z pewnością nie pobrał 3
    > zł za *dwa* SMSy.

    Faktycznie, niesłusznie oskarżyłem mBank (hau, hau)
    Na samym początku miesiąca żona likwidowała lokaty antybelkowe w Banku
    Pocztowym i wtedy dostała cały grad SMS-ów, które wówczas pokasowała.
    Ponieważ normalnie wszystkie zewnętrzne przelewy zawsze wpływają żonie
    na eMaxa, wiec tylko tam szukaliśmy śladu tych brakujących SMS-ów.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof