  • 81. Data: 2008-01-16 15:19:11
    Temat: Re: [mBank] TERAZ!!!!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Anna" fml1eq$gvd$...@n...ds.pg.gda.pl

    > Za dużo tych kątów i kont... ;)

    No... Tak już bywa...

    Ja wczoraj jedno oczyściłem...
    A inne płatne (z chyba pięcioma aliasami) zamykam...

    Oczyściłem ze spamu konto m@ilowe. :) 4007 niechcianych m@ili.
    (wszystkie przejrzałem)
    Konto płatne (z dwoma aliasami) prowadzone od dwóch lat bezpłatnie. :)

    -=-

    W mBanku (jak widać) oczyszczanie kont jest gratisowe, ale ja tak słodko nie mam...
    ;)

    -=-

    Wszystkim poszkodowanym życzę rychłego wyjaśnienia sprawy,
    dzielnego znoszenia niedogodności i powrotu pieniędzy. :)

    lc

  • 82. Data: 2008-01-16 15:27:34
    Temat: Re: TERAZ!!!!
    Od: "swen" <n...@n...com>

    wiadomości news:m1j165-e7q.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > To może zbiorowy pozew? W końcu ludzie ponoszą wymierne straty...

    I co ci to da?
    Banki sa uprzywilejowane w Polsce i zaslonia sie prawem bankowym plus
    tajemnica bankowa i do widzenia z pozwem.
    Napisza zbiorowa odpowiedz zamieszczona w prasie, ze przepraszaja ale nie
    mieli wplywu a takie a nie inne obowiazuja ich procedury.
    Inaczej by wygladalo jak to ty byl bys winny cos bankowi...suchej nitki by
    na tobie nie zostawili.

  • 83. Data: 2008-01-16 15:29:04
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jarek Andrzejewski pisze:

    > w wysokości przekraczającej saldo i bez autoryzacji (lub ignorującej
    > odmowę)? Spora...

    To znaczy jaka? Że klient szaleje na bahamach i wyciąga kasę z bankomatu
    z autoryzacją zastępczą?[1]

    > Normalna procedura wygląda przecież tak, że bank dostaje żądanie
    > autoryzacji na kwotę X i odpowiada "tak" lub "nie".
    > Jeśli odpowiedział "tak", pomimo powstania salda ujemnego - zawinił.
    > Jeśli odpowiedział "nie", a system bankomatu to zignorował - to
    > powinien szybko zareagować.

    Ale on *NIE ODPOWIEDZIAŁ WOGOLE*. Nie było autoryzacji.
    KJ

    [1] nie wiem czy jest możliwe, ale ...

  • 84. Data: 2008-01-16 15:35:52
    Od: Marcin Kowalik <m...@g...pl>

    PR mbanku skutecznie robi ludziom papkę z mózgu.

    1. http://biznes.onet.pl/0,1674613,wiadomosci.html :
    "Trzeba pochwalić mBank i MultiBank, które już teraz zdecydowały się
    zwracać klientom pieniądze."

    Że w ogóle zwrócą? To mają alternatywę? Łaskę robią czy jak?
    Że 'już'? To znaczy kiedy? Jak dotąd nie przywrócono właściwego stanu.

    2. http://www.alert24.pl/alert24/1,84880,4841501.html :
    Anonimowy autor próbuje przekonać, że Visa przeprasza (i że winna!),
    choć sama Visa do tej pory nie opublikowała komunikatu.

    3. Jednak najlepszy jest bełkot mbankowego rzecznika:
    "DWA lub więcej razy" (zostały dokonane obciążenia)

    W zaparte palą głupa, chociaż doskonale wiedzą, że WSZYSTKICH klientów,
    którzy się do tej pory wypowiadali (m.in. na blogu mbanku) obciążono 16
    razy.

    --
    pzdr, Marcin

  • 85. Data: 2008-01-16 15:37:42
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Kowalik pisze:
    > PR mbanku skutecznie robi ludziom papkę z mózgu.

    > 3. Jednak najlepszy jest bełkot mbankowego rzecznika:
    > "DWA lub więcej razy" (zostały dokonane obciążenia)

    To jest mBankowego? Czy Visowego?
    (Nie, nie wiem naprawdę)

    KJ

  • 86. Data: 2008-01-16 15:37:54
    Od: "swen" <n...@n...com>

    Użytkownik "Anna" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zdeponowane pieniądze są dla posiadaczy - o czym mało który skrytorzecznik
    > mbanku pamięta lub pamiętać chce...

    Zdeponowane pieniadze sa dla banku (robisz depozyt w banku) ludzie moga te
    depozyty wycofac po spelnieniu pewnych warunkow!
    Zle sie dzieje, bo swiadomosc dzialania banku w Polsce (zreszta nie tylko)
    jest diabelnie niska. Zanoszac pieniadze do banku, pamietaj, ze to TY
    ponosisz ryzyko ich utraty!!! Bank gwarantuje ci zwrot depozytu do
    okreslonej kwoty (jak pamietam bylo to 5 000zl ale moge dobrze nie
    pamietac). W razie czego za wiekszosc depozytow i tak sama sobie zaplacisz w
    podatku, bo w wiekszosci panstwo jest gwarantem:)))
    Wiesz, jak by ludzie mieli choc 30% wiedzy jak dzialaja banki i co im wolno
    to kolejki po depozyty byly by wieksze niz po sraj_tasme za PRL-u:))
    Masz idealny przyklad z dzis. Mbank poelnia blad (skad wiedza, ze
    niecelowy?!?) pare set lub tysiecy ludzi ma zablokowane srodki, czesc z nich
    nie oplaci rachunkow, za co dostana odsetki karne byc moze nawet naliczane w
    mBanku -hehehe- czesc bedzie musial sie zaporzyczyc by przezyc do czasu
    odblokowania srodkow. I moge sie zalozyc o dobrgo wiskacza, ze bank nawet
    grosza nie doda za straty klientow a moze nawet naliczy odsetki karne?:)))
    Bo tak ma w statucie, prawie bankowym a zreszta chroni go tajemnica bankowa
    i koniec.
    I pytanie na koniec: co dzieje sie z tymi "depozytami" zablokowanymi przez
    "awarie"?

  • 87. Data: 2008-01-16 15:38:04
    Od: Anna <a...@o...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > To znaczy jaka? Że klient szaleje na bahamach i wyciąga kasę z bankomatu
    > z autoryzacją zastępczą?[1]

    Znaczy wszyscy posiadacze kart Visa na tych Bahamach? :>

    --
    pzdr

  • 88. Data: 2008-01-16 15:42:03
    Od: Marcin Kowalik <m...@g...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > To jest mBankowego? Czy Visowego?
    > (Nie, nie wiem naprawdę)

    Mbank twierdzi, że Visy, jednak Visa tego nie opublikowała. Za to
    wczoraj mlinki twierdziły, że wina jest przez BZWBK.

    --
    pzdr, Marcin

  • 89. Data: 2008-01-16 15:44:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Marcin Kowalik pisze:

    > Mbank twierdzi, że Visy, jednak Visa tego nie opublikowała. Za to
    > wczoraj mlinki twierdziły, że wina jest przez BZWBK.

    http://news.money.pl/artykul/wielka;awaria;pilnie;sp
    rawdz;stan;konta,244,0,313844.html

    KJ

  • 90. Data: 2008-01-16 15:45:24
    Od: Anna <a...@o...pl>

    swen pisze:
    > Zdeponowane pieniadze sa dla banku (robisz depozyt w banku)

    Czyją stanowią własność?

    > ludzie moga te
    > depozyty wycofac po spelnieniu pewnych warunkow!

    No i ja te warunki spełniam i potrzebuję pieniędzy. mBank błędnie
    obciążył konto i do tego ma tego świadomość.

    > I pytanie na koniec: co dzieje sie z tymi "depozytami" zablokowanymi przez
    > "awarie"?

    Awaria to by była, gdyby piorun strzelił w sprzęt. Tutaj mamy błędnie
    działający system a to wina konkretnych ludzi.

    --
    pzdr