  • 1. Data: 2005-06-27 09:55:57
    Temat: mBank,Visa Elektron, Euronet?
    Od: "mBank,Visa Elektron, Euronet?" <t...@p...onet.pl>

    Mam w mBanku eKonto. Do niego karte Visa Elektron. Od 20.06 obowiazuje zmiana
    oplat i prowizji. Czy wyplata gotowki (VE) z bankomatu Euronet jest caly czas
    bezprowizyjna czy od 20.06 jest pobierana prowizja???

    v8.

    P.S. prosze mnie nie odsylac na storne mBank bo tam juz bylem i gdyby wszystko
    bylo jasne to nie zadawalbym pytania tutaj.

  • 2. Data: 2005-06-27 10:17:18
    Temat: Re: mBank,Visa Elektron, Euronet?
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *mBank,Visa Elektron, Euronet?* wrote in
    <news:663a.000007b2.42bfcd2c@newsgate.onet.pl> :

    > P.S. prosze mnie nie odsylac na storne mBank bo tam juz bylem i gdyby wszystko
    > bylo jasne to nie zadawalbym pytania tutaj.

    gdybys czytac umiał - wtedy by bylo wszystko jasne

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.

  • 3. Data: 2005-06-27 10:32:17
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    _ValteR_ napisał(a):
    > *mBank,Visa Elektron, Euronet?* wrote in
    > <news:663a.000007b2.42bfcd2c@newsgate.onet.pl> :

    > gdybys czytac umiał - wtedy by bylo wszystko jasne

    No to jest dopiero konstruktywna i rzeczowa odpowiedź ;] Strona mBanku
    jest zakręcona jak paczka gwoździ i też nie umiem na niej nic znajść ;-)
    Jak wiesz to powiedz, jak nie wiesz to po co odpisujesz w ogóle?

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 4. Data: 2005-06-27 10:34:06
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Jak wiesz to powiedz, jak nie wiesz to po co odpisujesz w ogóle?

    Ja wiem i nie powiem :-))) Ale Ci podpowiem, gdzie to znajdziesz. To coś
    nazywa się tabela opłat i prowizji - strasznie trudno na to wpaść, nie ?

    przyszłość/
    Woody Allen

  • 5. Data: 2005-06-27 10:41:33
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *mlody_book* wrote in <news:d9okjh$q96$1@inews.gazeta.pl> :

    > No to jest dopiero konstruktywna i rzeczowa odpowiedź ;] Strona mBanku
    > jest zakręcona jak paczka gwoździ i też nie umiem na niej nic znajść ;-)
    > Jak wiesz to powiedz, jak nie wiesz to po co odpisujesz w ogóle?

    bo wystarczy wpisać www.mbank.com.pl i kliknąc na link w
    aktualnosciach (Zobacz aktualną Taryfę prowizji i opłat...) albo
    przewodnik i potem po lewej TOiP.

    miesci sie w 5 kliknieciach na pewno. jezu....

  • 6. Data: 2005-06-27 12:06:36
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Ja wiem i nie powiem :-)))

    I o tym właśnie piszę. Po co tak odpisywać, co?

    > Ale Ci podpowiem, gdzie to znajdziesz. To coś
    > nazywa się tabela opłat i prowizji - strasznie trudno na to wpaść, nie ?

    Mnie to akurat mało obchodzi, ale autor topika pewnie czekał na taką
    odpowiedź. Może tylko bez ironii ;-))

  • 7. Data: 2005-06-27 12:10:12
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    _ValteR_ napisał(a):

    > bo wystarczy wpisać www.mbank.com.pl i kliknąc na link w
    > aktualnosciach (Zobacz aktualną Taryfę prowizji i opłat...) albo
    > przewodnik i potem po lewej TOiP.
    >
    > miesci sie w 5 kliknieciach na pewno. jezu....

    A nie mogłeś tak od razu?? I od jezusów mnie nie wyzywaj :-] A swoją
    drogą ciekawe, że umiał napisać, a czytać nie umi ;-)

  • 8. Data: 2005-06-27 12:19:18
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > I o tym właśnie piszę. Po co tak odpisywać, co?

    Po to, żeby ktoś zaczął mysleć?

    > Mnie to akurat mało obchodzi, ale autor topika pewnie czekał na taką
    > odpowiedź. Może tylko bez ironii ;-))

    A dlaczego bez ironii? W tej sytuacji ironii i tak za mało było.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 9. Data: 2005-06-27 13:03:42
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *mlody_book* wrote in <news:d9oqca$s0m$1@inews.gazeta.pl> :

    > A nie mogłeś tak od razu?? I od jezusów mnie nie wyzywaj :-] A swoją
    > drogą ciekawe, że umiał napisać, a czytać nie umi ;-)

    daj komus rybę a go nakarmisz, daj mu wędkę.... ;)

  • 10. Data: 2005-06-27 14:31:52
    Od: mlody_book <m...@g...pl>