  • 11. Data: 2005-06-27 14:34:05
    Temat: Re: mBank,Visa Elektron, Euronet?
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    Glenn napisał(a):

    > Po to, żeby ktoś zaczął mysleć?
    bylo jasne to nie zadawalbym pytania tutaj.
    [ciach]
    > A dlaczego bez ironii? W tej sytuacji ironii i tak za mało było.

    Twoja sprawa, ale nie kieruj jej do mnie, bo jak pisałem nie jestem
    zainteresowany tym tematem bezpośrednio, a włączyłem się do dyskusji, bo
    też uważam, że na stronie mBanku cięzko coś znaleźć. EOT.

    --
    "- Why do they call him a bullet dodger?
    - Because he dodges bullets, Avi." (Snatch)

  • 12. Data: 2005-06-27 14:39:42
    Od: mlody_book <m...@g...pl>

    _ValteR_ napisał(a):

    > daj komus rybę a go nakarmisz, daj mu wędkę.... ;)

    Wychodząc z tego założenia można zamknąć usenet - skoro Ty coś wiesz to
    znaczy, że inni też mogą się dowiedzieć, więc po co zadają głupie
    pytania. Stwierdziłem, że mogłeś od razu napisać 'Zajrzyj do TOiPu' i
    wszystko byłoby jasne. Dobra, kończę temat, bo z tego wszystkiego
    przypaliłem se pizze ;-( (dobrze że niezbyt mocno).

  • 13. Data: 2005-06-27 16:38:03
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    > Ja wiem i nie powiem :-)))

    NIE KARMIĆ TROLA !!!

  • 14. Data: 2005-06-27 17:02:09
    Od: "t(Y!mail)" <t...@B...yahoo.co.uk.BEZSPAMU>

    mlody_book wrote:

> [...]
    > wszystko byłoby jasne. Dobra, kończę temat, bo z tego wszystkiego
    > przypaliłem se pizze ;-( (dobrze że niezbyt mocno).

    Wyplaty z bankomatow Euronet sa caly czas bezprowizyjne.

    Brawo _ValteR_ i mlody_book pokazaliscie prawdziwy "ja". Dwoch typowych
    polaczkow prostaczkow. W kazdym cywilizowanym kraju jak czlowiek nie wie
    to sie pyta. A jezeli pyta sie grzecznie to mu sie grzecznie odpowiada.
    Ale nie u nas. U nas trzba pokazac swoje prostactwo na kazdym kroku. No
    ale tak to jest.....jak sie ma malomiasteczkowe kompleksy to jakos
    trzeba odreagowac...prawda chlopcy?

    t.

  • 15. Data: 2005-06-27 17:19:49
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    t(Y!mail) wrote:
    [...]

> [...]
    > Ale nie u nas. U nas trzba pokazac swoje prostactwo na kazdym kroku. No
    > ale tak to jest.....jak sie ma malomiasteczkowe kompleksy to jakos

    Ile anglojęzycznych grup subskrybujesz ? Mniemam, że żadnej.
    KJ
    PLONK

  • 16. Data: 2005-06-27 20:22:05
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *t(Y!mail)* wrote in
    <news:8eebc$42c030f6$540a8296$15339@news.chello.pl> :

    > ale tak to jest.....jak sie ma malomiasteczkowe kompleksy to jakos
    > trzeba odreagowac...prawda chlopcy?

    moge ci tylko udzielic rady wujka Staszka.

    --
    Jeśli mówisz do boga - to jest modlitwa.
    Jeśli bóg mówi do Ciebie - to nazywa się schizofrenia paranoidalna.