  • 1. Data: 2006-04-10 12:18:46
    Temat: [mBank] Wycena funduszy
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    Witam Grupowiczów,

    co się dzisiaj dzieje z SFI w mBanku?!? Do tej godziny nie mam
    aktualizacji wyceny funduszy z piątku. Skok powinien być znaczny, a ty
    tylko chyba SEB się zaktualizował...

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Positronic Intelligent Thorough Exploration Replicant

  • 2. Data: 2006-04-10 12:51:39
    Temat: Re: [mBank] Wycena funduszy
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Piotrek Miller napisał(a):
    > Witam Grupowiczów,
    >
    > co się dzisiaj dzieje z SFI w mBanku?!? Do tej godziny nie mam
    > aktualizacji wyceny funduszy z piątku. Skok powinien być znaczny, a ty
    > tylko chyba SEB się zaktualizował...

    a co mają się spieszyć ? coraz bardziej mam ochotę się przenieść stamtąd

  • 3. Data: 2006-04-10 13:52:12
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    sg napisał(a):

    > a co mają się spieszyć ? coraz bardziej mam ochotę się przenieść stamtąd

    ta... wyceny DWS mam z 6 kwietnia, a allianz akcji jest nawet z 5
    kwietnia, kur**** to już były dwie inne wyceny w tym czasie, a w mbanku
    o tym cisza. Na infolinii mi powiedzieli: "no wie pan, jak tylko
    dostajemy informacje z funduszu, to od razu je umieszczamy". Po prostu super

    sg

  • 4. Data: 2006-04-10 14:02:40
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    sg napisał(a):

> [...]
    > o tym cisza. Na infolinii mi powiedzieli: "no wie pan, jak tylko
    > dostajemy informacje z funduszu, to od razu je umieszczamy". Po prostu

    a teraz się dowiedziałem, że "tak, zostało to zgłoszone, wiemy o tym
    problemie technicznym i trwają prace żeby to poprawić"

  • 5. Data: 2006-04-10 14:16:47
    Od: "Michal Ch" <c...@p...onet.pl>

    "sg" <a...@s...org.pl_WITHOUT> wrote in message
    sg napisał(a):

> [...]

    o tym cisza. Na infolinii mi powiedzieli: "no wie pan, jak tylko
    dostajemy informacje z funduszu, to od razu je umieszczamy". Po prostu super

    Aktural ze DWS i np Allianz maja wyceny z roznich dnia to normalne
    W dniu D np DWS,Skarbiec,Union i SEB podaja cena z nia D a pozostale TFI D-1

    Dlatego sa rozne daty - tak jest chybao ile pamietam od 2005.01.01. dzieki
    sejmowi poprzednej kadencji
    Chyba juz w mbanku wczytali wyceny jednostek

    Michal (mRadny)

  • 6. Data: 2006-04-10 14:49:08
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    Michal Ch napisał(a):
> [...]
    > sejmowi poprzednej kadencji
    > Chyba juz w mbanku wczytali wyceny jednostek

    już wczytali, ale DWS na stronie miał wycenę z 7, a w mbanku z 6 ;-(

  • 7. Data: 2006-04-10 14:52:11
    Od: Piotrek Miller <p...@p...onet.pl>

    On Mon, 10 Apr 2006 16:16:47 +0200, "Michal Ch"
    <c...@p...onet.pl> wrote:

    >Chyba juz w mbanku wczytali wyceny jednostek

    Zgadza się, wczytali. Już wszystko się zgadza :-)

  • 8. Data: 2006-04-10 15:17:04
    Od: "Michal Ch" <c...@p...onet.pl>

    Michal Ch napisał(a):
> [...]
    > Chyba juz w mbanku wczytali wyceny jednostek

    już wczytali, ale DWS na stronie miał wycenę z 7, a w mbanku z 6 ;-(

    No tak jest wlasnie w mbanku
    W dniu D mamy wyceny DWS,Skarbca,Union i SEB z dnia D-1 a pozostalych z dnia
    D-2
    Jak przeszukasz forum znajdziesz odpowiedni watek a jak ja znajde to
    podlacze jego tresc

    michal