  • 1. Data: 2011-08-31 05:39:26
    Temat: mBank. Zamknięcie karty kredytowej.
    Od: "MalenikC" <o...@g...pl>

    Witam.
    Ale wymyślili w mBanku.
    Zamknięcie umowy karty kredytowej VISA electron
    nastąpi po wygenerowaniu się trzech zerowych wyciagów
    od chwili otrzymania przez nich podpisanej rezygnacji.
    Czyli będzie to trwać minimum trzy miesiące.
    Takie info otrzymalem z mLinii.

  • 2. Data: 2011-08-31 06:29:31
    Temat: Re: mBank. Zamknięcie karty kredytowej.
    Od: lukket <l...@g...pl>

    W dniu 2011-08-31 07:39, MalenikC pisze:
> [...]
    > od chwili otrzymania przez nich podpisanej rezygnacji.
    > Czyli będzie to trwać minimum trzy miesiące.

    I tak to wyglada w praktyce. W moim przypadku moja decyzja i
    zastrzeżenie karty 10 wrzesień, zaświadczenie o zamknięciu karty 5
    styczeń....

    pozdr
    ŁukaszT

  • 3. Data: 2011-08-31 08:31:23
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    Użytkownik "MalenikC" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > od chwili otrzymania przez nich podpisanej rezygnacji.
    > Czyli będzie to trwać minimum trzy miesiące.

    Tak dokładnie jest. Jeśli Ci jest potrzebne zaświadczenie (np. do kredytu)
    to nie ma problemu. Możesz dostać zaświadczenie z mBanku o złożeniu
    nieodwołalnej dyspozycji zamknięcia karty (wypowiedzenia umowy).

  • 4. Data: 2011-08-31 12:31:28
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

> [...]
    > od chwili otrzymania przez nich podpisanej rezygnacji.
    > Czyli będzie to trwać minimum trzy miesiące.

    w multibanku jest identycznie.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 5. Data: 2011-08-31 12:32:15
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Tak dokładnie jest. Jeśli Ci jest potrzebne zaświadczenie (np. do kredytu)
    > to nie ma problemu. Możesz dostać zaświadczenie z mBanku o złożeniu
    > nieodwołalnej dyspozycji zamknięcia karty (wypowiedzenia umowy).

    tak jest ale z biku nie zniknie ta karta poki nie przyjda te 3 zerowe
    wyciagi.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 6. Data: 2011-08-31 12:39:58
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 31 Aug 2011 14:32:15 +0200, "wromek"
    <wromek@...poczta.onet.pl> wrote:

    >tak jest ale z biku nie zniknie ta karta poki nie przyjda te 3 zerowe
    >wyciagi.

    przecież w BIK może zostać jeszcze przez parę lat. Istotna jest
    informacja, kiedy umowa przestałw obowiązywać.
    Czy regulamin kart w BRE mówi o 3 miesiącach okresu wypowiedzenia?

  • 7. Data: 2011-08-31 14:48:10
    Temat: Re: mBank. Zamkni?cie karty kredytowej.
    Od: Paweł Hadam <h...@s...gmail.com>

    W dniu 2011-08-31 14:32, wromek pisze:

    > tak jest ale z biku nie zniknie ta karta poki nie przyjda te 3 zerowe
    > wyciagi.

    Ja się przekonałem na własnej skórze, że w mBanku to nawet po całkowitym
    zamknięciu karty i likwidacji przypiętego do niej ekonta karta potrafi
    wisieć w BIK i pół roku jako aktywna. O tym fakcie oczywiście człowiek
    się dowiaduje zazwyczaj w okolicznościach okołokredytowych i trzeba
    potem świecić oczami, że się jednak tej karty nie ma i we wniosku
    kredytowym napisało się prawdę.... Zalecam zatem sprawdzenie BIK po
    likwidacji.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 8. Data: 2011-08-31 16:36:02
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 31 Sie, 16:48, Paweł Hadam <h...@s...gmail.com> wrote:

> [...]
    > potem świecić oczami, że się jednak tej karty nie ma i we wniosku
    > kredytowym napisało się prawdę.... Zalecam zatem sprawdzenie BIK po

    Hm... to troche dziwne, bo ja mialem w mBanku i Multibanku kilka kart
    i nigdy nie wystapil taki problem. Sumiennie wykreslali karty w
    przeciwienstwie do Toyota Banku czy Alior Banku. Tam mi wisza karty
    juz kilka lat...

    MK

  • 9. Data: 2011-08-31 17:21:37
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > przecież w BIK może zostać jeszcze przez parę lat. Istotna jest
    > informacja, kiedy umowa przestałw obowiązywać.
    > Czy regulamin kart w BRE mówi o 3 miesiącach okresu wypowiedzenia?

    mialem na mysli, ze widnieje jako kredyt dopoki nie przyjda 3 zerowe wyciagi
    i bank nie wysle info do biku o zamknieciu kreski.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 10. Data: 2011-09-01 07:26:55
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Wed, 31 Aug 2011 19:21:37 +0200, "wromek"
    <wromek@...poczta.onet.pl> wrote:

    >mialem na mysli, ze widnieje jako kredyt dopoki nie przyjda 3 zerowe wyciagi
    >i bank nie wysle info do biku o zamknieciu kreski.

    i to właśnie mnie zaciekawiło: jeśli regulamin mówi o krótszym okresie
    wypowiedzenia, to jest to błąd BRE i podstawa do ew. roszczeń wobec
    banku.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski