  • 11. Data: 2002-09-09 17:15:10
    Temat: Re: mBank a WAP
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    "Polaczyles

    > Nie ma. Kanal WAP jest - jak slusznie piszesz - oddzielnym kanalem i
    wymaga
    > oddzielnego hasla.

    Po aktywacji kanalu WAP jest bez zmian. Komunikat jak u gory. Ale to
    chyba wina tego, ze probowalem przez WAPoGPRS.
    Z drugiej strony N6210 bez problemu wchodzi na strone mBanku, ale nie
    jestem pewien co znaczy kod i "haslo". W kazdym razie jako kod wpisuje
    ten sam kod co przy logowaniu do kanalu I-net, zas "haslo", to haslo,
    ktore ustalilem w trakcie polaczenia telefonicznego przy aktywowaniu
    kanalu WAP. Dobrze robie?

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl

  • 12. Data: 2002-09-09 19:21:25
    Od: "Marcin Szplit" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Maciej Loret" <m...@p...pl> napisał w wiadomości > W
    kazdym razie jako kod wpisuje
    > ten sam kod co przy logowaniu do kanalu I-net, zas "haslo", to haslo,
    > ktore ustalilem w trakcie polaczenia telefonicznego przy aktywowaniu
    > kanalu WAP. Dobrze robie?

    Bardzo dobrze!
    Pozdr.
    Marcin

  • 13. Data: 2002-09-11 08:02:35
    Od: "Hightower" <h...@i...net.pl>

    > Czy w mBanku mozliwe jest dokonanie przelewu (na wczesniej zdefiniowany
    > rachunek) przy pomocy WAPu (jeszcze lepiej WAPoGPRS - bylby darmowy).
    > Telefon: T65, siec: IDEA. Czy ktos dokonal tego osobiscie i moglby
    > pomoc?

    tak, bez problemu, konfigi sa opisane na stronach mBanku...
    jeden maly kruczek - wylacz/wykasuj wszystkie certyfikaty bezpieczenstwa w
    telefonie! inaczej nie zadziala...

    powodzenia
    Piotr
    Siemens ME45

  • 14. Data: 2002-09-11 17:27:21
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Bardzo dobrze!

    Niestety nic to nie daje. Maja do mnie oddzwonic z mBanku, moze to cos
    da? ;)

    Pozdrawiam,
    Maciej Loret
    m...@p...pl