  • 1. Data: 2004-03-13 12:35:58
    Temat: mBank - autoryzacja kart + regulamin
    Od: zdan <z...@i...pl>

    Witam

    Mam pytanko - czy nowe karty VE przy zakupach są autoryzowane pinem czy
    podpisem tak jak stare? Bo przed chwilą pani mNiekompetencja próbowała
    mi wmówić, że to zależy od sklepu. Bardzo ciekawe biorąc pod uwagę fakt,
    że osoba przede mną musi wstukać pin, a ja muszę się podpisać. W
    międzyczasie zmienili terminal? Aha - ja mam jeszcze starą kartę, więc
    chcę się dowiedzieć jak to wygląda z nowymi.

    I druga sprawa - bardzo podoba mi się dział II, rozdział I, podrozdział
    XIV par. 48 o kartach płatniczych w nowym regulaminie:
    "mBank, w celu ochrony interesów Posiadacza i Użytkownika oraz
    *ochrony*uzasadnionych*interesów*mBanku*, zastrzega sobie prawo do:
    1) ...
    2) zablokowania możliwości posługiwania się kartą bez uprzedniego
    powiadomienia Posiadacza lub Użytkownika
    3) zastrzeżenia karty bez uprzedniego powiadomienia Posiadacza lub
    Użytkownika karty. "

    Według Pani w mLinii może to mieć miejsce np. w przypadku zbyt dużego
    debetu na koncie. Według mnie pod to można podciągnąć każde widzimisię
    dyrektora banku, a ich prawnicy potem i tak udowodnią, że było to
    "uzasadnione"...

    Jednym słowem: "mBank i żaden inny"

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | zdan at interia.pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 2. Data: 2004-03-13 12:56:56
    Temat: Re: mBank - autoryzacja kart + regulamin
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    zdan wrote:
    > Mam pytanko - czy nowe karty VE przy zakupach są autoryzowane pinem czy
    > podpisem tak jak stare?

    Podpisem.

    Bo przed chwilą pani mNiekompetencja próbowała
    > mi wmówić, że to zależy od sklepu.

    'Prawie' ma rację ;-)
    Poczytaj: http://www.kartyonline.net/przyt.php?id=11

> [...]
    > powiadomienia Posiadacza lub Użytkownika
    > 3) zastrzeżenia karty bez uprzedniego powiadomienia Posiadacza lub

    A jeśli mają miejsce podejrzane operacje kartą, lub na przykład dzwonię
    do banku i mówię, że mam w rękach czyjąś zgubioną kartę, a bank nie może
    się skontaktowac z posiadaczem karty? To tez bys nie dał bankowi takiej
    mozliwości? Ostatnio mieliśmy nawet medialny przykład takiego zachowania
    banku... dla dobra klienta.

    --
    luzyta

  • 3. Data: 2004-03-14 07:01:53
    Od: "RakS" <0...@0...pl>

    Ostatnio mieliśmy nawet medialny przykład takiego zachowania
    > banku... dla dobra klienta.

    A jaki to przypadek?
    Musialem to przeoczyc.