  • 11. Data: 2015-06-08 09:29:05
    Temat: Re: mBank będzie kasował za zamykanie kont?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-08 o 09:28, Borys Pogoreło pisze:
    > Pół biedy jeśli ktoś się pod czymś
    > takim podpisał przy zakładaniu konta, ale wprowadzanie do TOiP istniejących
    > rachunków?

    A jaka to różnica, czy podpisał, czy wprowadzili? Wprowadzili, nie
    protestował, czyli podpisał.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2015-06-08 10:46:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    Dnia Fri, 05 Jun 2015 23:28:40 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

    >A takie coś w ogóle jest dozwolone? Pół biedy jeśli ktoś się pod
    >czymś
    >takim podpisał przy zakładaniu konta, ale wprowadzanie do TOiP
    >istniejących
    >rachunków?

    Jak wszystko - zmiana obowiazuje od za miesiac, kto nie wyraza zgody
    moze zlikwidowac konto.
    Gorzej jak zwiazany wieloletnim kredytem.

    Poza tym na razie 0 PLN, wiec na co tu sie nie zgadzac :-)

    J.

  • 13. Data: 2015-06-08 14:19:07
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    > Ujednolicenie tabel Multi i mB przed z?ączeniem i nic poza tym.

    a kiedy nowy sys w dawnym multi?

    ---
    Ta wiadomosc e-mail jest wolna od wirusow i zlosliwego oprogramowania, poniewaz
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

  • 14. Data: 2015-06-08 14:33:24
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 08 Jun 2015 09:29:05 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > A jaka to różnica, czy podpisał, czy wprowadzili? Wprowadzili, nie
    > protestował, czyli podpisał.

    A jeśli się nie dowiedział o zmianach? Nie każdy ma internet, a listy
    nierejestrowane nie zawsze dochodzą. Tak, wiem, że dla banku wywieszenie w
    szafie w piwnicy pewnie też znaczy "skutecznie poinformował". Ale czy można
    uzależniać rozwiązanie umowy od uiszczenia opłaty? Zwłaszcza w relacji z
    konsumentem?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 15. Data: 2015-06-08 15:06:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >wywieszenie w
    >szafie w piwnicy pewnie też znaczy "skutecznie poinformował".

    No, inne banki potrafia wyslac nowy regulamin, mbank by na koperty
    zbankrutowal, ale to bank internetowy - e-mail powinien byc
    dopuszczalny :-)

    O ile pamietam, to mbank ma wymaganie w regulaminie, aby raz na
    miesiac sprawdzic konto, wtedy koperta miga ...

    >Ale czy można
    >uzależniać rozwiązanie umowy od uiszczenia opłaty? Zwłaszcza w
    >relacji z
    >konsumentem?

    No, dobry trop. Umowy bezterminowej dodajmy.
    Warto sprawdzic.

    I co w przypadku oplaty 0 pln ? :-)

    J.

  • 16. Data: 2015-06-08 15:24:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-06-08 o 14:33, Borys Pogoreło pisze:

    > A jeśli się nie dowiedział o zmianach?

    To go nie obowiązują. Ale chyba nie o tym dyskusja?

    --
    Liwiusz