  • 1. Data: 2002-04-11 15:29:18
    Temat: mBank bez notariusza...
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Jak w temacie, od dzis :).

    <cite> [http://www.mbank.com.pl/mbiznes_otwieranie.html#r1]
    Osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą na podstawie wpisu do
    ewidencji działalności gospodarczej:
    - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;
    Uwaga: wymagana jest kserokopia wpisu do ewidencji dzialalności gospodarczej
    z pisemnym oświadczeniem o treści: "kserokopia jest zgodna z oryginałem a
    dane na dokumencie są aktualne na dzień ............ i podpis Klienta."
    - zaświadczenie REGON firmy,
    - zaświadczenie nr NIP,
    - koncesja, zezwolenie - jeżeli w oparciu o nie prowadzi działalność
    gospodarczą
    </cite>

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 2. Data: 2002-04-11 16:46:48
    Temat: Re: mBank bez notariusza...
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    @interia.pl> napisał w wiadomości news:a94a65$b13$1@news.tpi.pl...
    > Jak w temacie, od dzis :).

    mBank ostatnio marnie ciagnie. Nie wiem czy przestali sie sluchac - nas -
    fachowcow czy maja swoich. Najpierw ktos wymysla linie kredytowa z
    warunkami, ze w ogole szkoda gadac i przy statystycznym kliencie z saldem
    10.000zl. Potem karte wypukla za 250zl rocznie (dla prawie kazdego - patrz
    1mld/100.000 klientow i warunek 4.000zl konto). Potem byla chyba karta
    wirtualna - droga (Inteligo za free) i bez funkcji normalnego placenia (a
    juz wszyscy trzymali rece ze wypukla tania) w sklepie. Naturalnie odsetek
    wirtualnych kart w stosunku do VE i klientow jest... wiadomo.

    Potem chyba to izyy costam. Kolejny niewypal. Teraz notariusz - to juz
    szczyt glupoty. A niedlugo karta kredytowa... ciekawym warunkow jej wydania
    :-))))) Mam nosa, ze zezwolenie z MSWiA na korzystanie, dochody 5000.

    pzdr
    P.S.
    Tylko czemu ja tez za to place?

  • 3. Data: 2002-04-11 18:00:43
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    wydania
    > :-))))) Mam nosa, ze zezwolenie z MSWiA na korzystanie, dochody 5000.

    Skad wiesz ze niewypal - z ciekawosci pisze?

    I w jaki sposob Ty za to placisz?

  • 4. Data: 2002-04-11 18:08:18
    Od: "Cezary F." <c...@i...pl>

    > Skad wiesz ze niewypal - z ciekawosci pisze?
    >
    > I w jaki sposob Ty za to placisz?

    1.Ty nie widzisz takich rzeczy???

    2. No jak to? Mógłby mieć wyższe oprocentowanie. :-)

  • 5. Data: 2002-04-11 18:12:04
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > 1.Ty nie widzisz takich rzeczy???

    No nie. Bo nie znam ich biznesplanu!

  • 6. Data: 2002-04-11 18:19:40
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > wydania
    >
    > Skad wiesz ze niewypal - z ciekawosci pisze?

    Poniewaz cisza po tym jak makiem zasial i mBank nie chwali sie ta oferta
    szczegolnie. Nie ma sie co dziwic - tego typu konta powinny byc 100% darmo,
    a niektore opcje sa tam platne.

    > I w jaki sposob Ty za to placisz?

    Sadzisz, ze nie z naszych zyskow?

    pzdr

  • 7. Data: 2002-04-11 18:20:44
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > No nie. Bo nie znam ich biznesplanu!

    Zwykle tak bywa, ze sztab ludzi pracuje kosztem wielu na niewielu (Ile tych
    ekart w stosunku do 100.000 klientow albo VE? kiedys podawali... ostatnio
    nie moglem znalezc :-)

    pzdr

  • 8. Data: 2002-04-11 18:37:34
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Sadzisz, ze nie z naszych zyskow?

    Naszych??? :) Poczekaj az wejda na fgielde i kupisz ich akcje :)

  • 9. Data: 2002-04-11 19:04:49
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > Naszych??? :) Poczekaj az wejda na fgielde i kupisz ich akcje :)

    :-)
    Przecież BRE jest na giełdzie.
    Bank Częstochowa także.

    BAH

  • 10. Data: 2002-04-11 21:07:04
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > Naszych??? :) Poczekaj az wejda na fgielde i kupisz ich akcje :)

    naszych - klientow. poczekaj az ucieknie ostatni klient to zobaczymy czy
    wazniejszy akcjonariusz czy klient :-)