  • 11. Data: 2008-12-15 12:08:48
    Temat: Re: mBank bezprawnie blokuje pieniadze
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "T.F." news:gi4f22$8ap$1@inews.gazeta.pl

    > Ostatnio podziekowalismy:
    > Lukasowi - za jubilera
    > mBankowi - za caloksztalt
    > Aliorowi - ... nie (bo nawet nie bedziemy mieli okazji podziekowac :-)

    No to z listy wypadło trzech graczy. Do wyboru mamy jeszcze trochę banków i
    to jest pocieszające :)

  • 12. Data: 2008-12-15 13:06:16
    Od: "jupic" <j...@w...pl>

  • 13. Data: 2008-12-15 13:06:39
    Od: "jupic" <j...@w...pl>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości
    > (i dalej w tym stylu)
    >
    > To zmień bank i przestań płakać na grupie.

    Moze to ty zmien .... kraj i przestan plakac na grupe

  • 14. Data: 2008-12-15 18:30:42
    Od: "Paweł" <...@...com>

    Użytkownik "jupic" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > pomimo reklamacji srodki sa nadal blokowane.
    > Co prawda juz tylo na jednym rachunku ale jednak.
    > Malo tego na zgloszenia wyjasnienia sprawy otrzymuje maile ze do 48 godzin
    > moge liczyc na odpowiedz.
    > Oczywiscie odpowiedzi nie ma.
    >
    > Nie wiem jak dla Was ale dla mnie tan bank to smierdzace gowno
    >
    > Nie wspomne juz o podpiwywanych elektronicznie raklamach wysylanych przez
    > mBank ktore zalaewaja moja sprzynke mailowa
    > gdy comisieczne wyciago maja problem doslac na czas.

    Raczej Cię nie pocieszę, ale kolega miał dokładnie taki sam przypadek. Też
    nie zdjęli blokady pomimo reklamacji i informacji z US o anulowaniu zajęcia.
    Dał sobie spokój, bo kwota niewielka i blokada w końcu cudownie zniknęła
    .... po 10 miesiącach. Życzę wytrwałości :-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 15. Data: 2008-12-16 16:11:17
    Od: v <n...@n...ma.spamu.pl>

    MBANK NIE NADAJE SIĘ DO POWAŻNEGO UŻYTKOWANIA, jedynie jako konto
    zapasowe, dodatkowe przy niskich kwotach.

    Niestety miałem dokładnie tak samo, jeśli dobrze zrozumiałem post. US
    jaki jest każdy wie, może praktycznie bez odpowiedzialności zająć konto
    a potem niech zainteresowany wyjaśnia. mBank raczył do tego dołożyć
    blokadę ŚRODKÓW na kilku rachunkach. Osobiście miałem zablokowaną
    DWUKROTNOŚĆ kwoty z zajęcia US.

    mBank nie traktuje klientów poważnie, nie należy mBanku traktować poważnie.

    --
    V.

  • 16. Data: 2008-12-21 19:07:52
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Piotr Karski pisze:

    > Może to jakiś pracownik mBanku ;) Uszanujmy jego zdenerwowanie.

    Błąd. :) Nie mam nic wspólnego z tym "bankiem" - nigdy tam nawet nie
    miałem i nie zamierzam mieć konta. Zawsze zresztą uważałem, że to
    nie bank tylko drzwi namalowane na murze. :)
    Rusza mnie jednak taki płacz na grupie gdy komuś się wydaje, że bank
    (jaki by on nie był)powinien tak działać tak jak "Mały Jasio" sobie
    wyobraził.

  • 17. Data: 2008-12-21 23:37:03
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 21 Dec 2008 20:07:52 +0100, jo44 napisał(a):

    > Rusza mnie jednak taki płacz na grupie gdy komuś się wydaje, że bank
    > (jaki by on nie był)powinien tak działać tak jak "Mały Jasio" sobie
    > wyobraził.

    Nie pozostaje nam nic innego, jak życzyć Ci, aby na podobnej podstawie
    Twój bank zablokował Ci wszystkie Twoje środki, na wszystkich Twoich
    kontach, najlepiej gdy będziesz gdzieś daleko za granicą.
    I wtedy chętnie byśmy się dowiedzieli, jak "Duży Jan" ocenił to
    postępowanie.
    BTW:
    W zakończeniu ostatniego odcinku serialu "Dr House" była dość znamienna
    scena przy bankomacie.
    Dr Wilson, przyjaciel doktora House'a usiłuje wypłacić pieniądze z
    bankomatu, ale jego karta zostaje odrzucona. Okazuje się, że jego konto
    zostało zablokowane przez mszczącego się na Housie policjanta, który
    chce Wilsona pozbawić środków do życia i w ten sposób zmusić do złożenia
    zeznań obciążających House'a.
    Przypadek autora niniejszego wątku dobitnie dowodzi, że taki scenariusz
    stał się jak najbardziej realny także w naszych warunkach. Wystarczy
    czyjaś niewiedza, głupota lub złośliwość, by kilkoma kliknięciami w
    komputerową klawiaturę pozbawić kogoś oszczędności całego życia.
    Orwellowska wizja "roku 1984" staje się coraz bardziej realna.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof